האי מאהה – איי סיישל

מאת: ספיריט הפקות עולם
כל מה שרציתם לדעת על האי מאהה, האי המרכזי באיי סיישל

האי מאהה (Mahé), הוא האי המרכזי והגדול ביותר בין איי סיישל.
באי מאהה שוכנים נמל התעופה הבינלאומי ועיר הבירה ויקטוריה, וכיאה לבירה הקטנה בעולם, יש בה 2 רחובות ראשיים ורמזור אחד. בחופשה באי מאהה תוכלו
לפתוח את הערב בטיול בין מבנים בסגנון קולוניאלי, לצאת לטעימה אקזוטית בשוק הפירות והדגים האותנטי, בין התושבים החמים ומסבירי הפנים וכמובן לבקר במגוון חופים מבודדים ומרהיבים. באי תוכלו למצוא גם טבע פראי, פארקים לאומיים ומסלולי הליכה מרגשים.

המומחים של ספיריט ממליצים לשהות באי מאהה לפחות מחצית מזמן החופשה או את כולה. חופשה באי מאהה תאפשר לכם מגוון טיולים ואטרקציות שנמצאות רק בה. כמו למשל הגנים הבוטניים, הפארק הלאומי מורן, מגוון מסלולי הליכה ותצפיות מרגשות. במהלך החופשה תוכלו לבקר באזורים שונים באי ולנסוע לסיור חופים מרהיבים ומבודדים. האי מאה מציע גם את העיר ויקטוריה ואת שוק הדוכנים ב׳בו ואלון׳ שמתקיים אחת לשבוע. זוהי הזדמנות נהדרת למפגש עם המקומיים החמים, קניית מזכרות ושייקים טרופיים על החוף.

באי מאהה נמצאים מרבית המלונות בסיישל כך שתוכלו לבחור ממגוון רחב ורמות שונות של מלונות וחבילות נופש. תוכלו למצוא מלונות מבודדים על חוף פרטי, מלונות בוטיק ויוקרה ועד ריזורטים רחבים שמציעים מעטפת מושלמת למשפחות.
המומחים של ספיריט ביקרו בכל המלונות ויוכלו להתאים עבורכם את חבילת הנופש המושלמת לסיישל.

ריכזנו עבורכם כמה חבילות נופש מומלצות באי מאהה:

קונסטנס אפיליה ריזורט | Constance Ephelia Resort

אחד הריזורטים המומלצים ביותר באיי סיישל. הריזורט יושב על שטח רחב ידיים עם 3 רצועות חוף מהיפות באי עם סוויטות ווילות מפוארות ומפנקות. בריזורט תוכלו להינות מספא מרהיב, מגוון פעילויות ספורט ללא תשלום נוסף, אומגה וקיר טיפוס בג׳ונגל ו-5 מסעדות מעולות. חופשה במלון אפיליה ריזורט היא ללא ספק חוויה בלתי נשכחת.

קונסטנס אפיליה ריזורט - Constance Ephelia Resort
קונסטנס אפיליה ריזורט – Constance Ephelia Resort

סאבוי ריזורט & ספא | Savoy Seychelles Resort & Spa

מלון 5 כוכבים מפנק עם סוויטות מפנקות בסגנון מודרני, בריכה חיצונית גדולה ברצועת בו – ואלון השוקקת. במיקום מרכזי על רצועת חוף מלאת חיים, מחכה לכם מלון מפואר עם ספא מפנק, מסעדות ובר כיפי במיוחד. בריכה המשתרעת על 700 מ״ר, מגרשי טניס ומועדון ילדים.

קראנה ביץ׳ | Carana Beach

מלון בוטיק יוקרתי ומפנק במיוחד לזוגות מביניכם. כל פרט במלון החדש מדגיש את אופיו עוצר הנשימה של הטבע הפראי העוטף אותו. 40 יחידות מעוצבות ומפנקות המשקיפות לחוף יפייפה ובתולי. בחלק מהיחידות ישנה גם בריכת אינפיניטי פרטית. במלון קראנה ביץ׳ תוכלו להינות מחופשה רגועה ורומנטית שלקוחה מהאגדות.

פור סיזנס סיישל | Four Seasons Resort Seychelles

חוויית אירוח עילית במלון היוקרה מרשת פור סיזנס. על אחד החופים היפים באי תוכלו להינות מחופשה בלתי מתפשרת באחת מהוילות המרהיבות והמפנקות על החוף או על ההר עם בריכות פרטיות ובטלר פרטי. במלון מסעדות גורמה, ספא מהטובים בעולם ומגוון פעילויות לילדים. הדרך בה יודעים בפור סיזנס לייצר חוויה מושלמת עד הפרט האחרון- לזוגות וגם למשפחות, היא הסוד שמאחורי הקסם הממכר של המקום.

המומחים של ספיריט יתאימו עבורכם את החבילת נופש המושלמת לאיי סיישל. לפי הצרכים, הדרישות והפנטזיות שלכם. השאירו פרטים או התקשרו למספר 077-231-0176

אולי יעניין אתכם גם...

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.