טיסות לאיי סיישל

מידע כללי ופרטי טיסות לסיישל

פרטי הטיסות

מעדיפים לטוס לסיישל במועד אחר?

אין בעיה, המומחים של ספיריט יתאימו לכם את החופשה המושלמת בסיישל בזמן המושלם עבורכם ולאורך כל השנה.

מידע כללי ופרטי טיסות לסיישל

טיסה ישירה לסיישל

כשגילינו את איי סיישל, מעטים האנשים שהכירו את היעד בישראל. מאז, כבר 15 שנים שאנחנו מוציאים טיסות ישירות לסיישל בבלעדיות. טיסה ישירה של 6 שעות לגן עדן בתאריכים הנוחים ביותר, במטוסים הטובים ביותר והידע המעמיק ביותר עם היעד.
אנו משווקים חבילות נופש בטיסה ישירה במחלקות: Economy ו-Business. אנחנו מציעים טיסות ישירות לסיישל במהלך כל השנה. אנחנו לצידכם מרגע ההזמנה ועד חזרתכם הביתה. בכל טיסה לסיישל יש נציג שלנו שילווה אתכם באי וישמח לסייע לכם בכל דבר שתצטרכו גם במהלך החופשה.

למגוון טיסות ישירות לסיישל מדי שבוע ופרטים נוספים, צרו קשר עם המומחים שלנו!

איי סיישל מזג אוויר

מזג אוויר בסיישל

איי סיישל ממוקמים בסמוך ליבשת אפריקה בלב האוקיינוס ההודי, בקרבת האיים מדגסקר ומאוריציוס. מזג אוויר בסיישל, בדומה לאיים אקזוטיים רבים, מאופיינת באזור אקלימי סוב-טרופי, המאופיין במזג אויר נעים, יציב וידידותי במשך כל השנה. כך שבעצם, כל זמן או עונה לאורך השנה הם אידיאליים לביקור בסיישל. אין חלוקה לעונות שונות אך כמו בכל אי טרופי, יש תקופות גשומות יותר ופחות. הטמפרטורות הממוצעות שנמדדות במשך השנה נעות בין 28 ל-30 מעלות צלזיוס מה שהופך אותה ליעד פופלארי ומתאים לביקור בכל ימות השנה. טמפרטורת המים הממוצעת בסיישל נעה בין 26 מעלות צלזיוס ביולי-אוגוסט, ועד 29 מעלות במרץ-אפריל.

איי סיישל עונה מומלצת

עונה מומלצת בסיישל

החודשים המאפיינים את העונה היבשה באיי סיישל הם ספטמבר ועד סוף חודש אפריל והם המומלצים ביותר לטיסות לסיישל. זוהי עונה מומלצת באיי סיישל והסיכויים להיתקל בממטרים נמוכים ביותר. תקופה זו מקבילה לעונת החגים בלוח השנה העברי - סוכות, חנוכה ופסח. מבחינת חודשים, יולי ואוגוסט הם החודשים הגשומים ביותר, לעומת אפריל שהוא החודש היבש ביותר. אפריל ואוקטובר הינם חודשים יציבים המאופיינים במזג אוויר חם ויציב עם מעט מאד גשמים מה שמשתלב בדיוק עם חופשות החגים שלנו. העונות המומלצות ביותר לחופשה בסיישל הינם בסוכות ופסח.

מידע כללי על איי סיישל

סיישל היא קבוצה של כ-115 איים קסומים השייכים ליבשת אפריקה. חלקם איים גדולים וחלקם יכולים להשתרע רק על כמה מטרים בודדים ועץ קוקוס אחד. שלושת האיים המרכזיים שבהם, מאהה (Mahé), פראלין (Praslin) ולה דיג (La Digue), הם איי גרניט ואלה שסביבם הם אטולים (איי אלמוגים טבעיים). העיר ויקטוריה שבאי מאהה היא עיר הבירה של הסיישל ואחת מערי הבירה הקטנות בעולם. המקומיים בסיישל נקראים סיישלוואה (Seychellois) והן שולטים בשפות אנגלית, צרפתית וצרפתית קריאולית (צרפתית בסגנון מקומי). אם תשאלו אותם, הם יודעים שהם נולדו בגן עדן.

יבשת
אפריקה
עיר בירה
ויקטוריה
שפות רשמיות
אנגלית, קריאולית סיישלית, צרפתית
מטבע מקומי
רופיה סיישלית (Seychellois Rupee)
אזור זמן
UTC+4 (סיישל מקדימה את ישראל בשעתיים בשעון חורף)
חשמל
מומלץ להביא מתאם גלובלי (שקעים כמו בבריטניה)

אטרקציות בסיישל

תוכלו למצוא אטרקציות רבות ומגוונות באיי סיישל המתאימות גם לזוגות בירח דבש שיוכלו להינות מהרומנטיקה וגם לחופשה משפחתית מושלמת. בין האטרקציות תוכלו לבקר בחופים הנחשבים מהיפים ביותר בעולם, להיחשף לשמורות טבע ובעלי חיים נדירים, לצלול באינספור אתרי צלילה שונים בעלי נופים תת-ימיים מדהימים או לחילופים להתפאר מהטבע של סיישל מלמעלה באמצעות מצנחי רחיפה. תוכלו לשכור יאכטה ולהסתובב בין 115 האיים השונים, לעשות טיול אופניים מהנה או לבקר בעיר הבירה ויקטוריה ולהיחשף לתרבות המקומית.

דרכון ואשרות

תוקף הדרכון ביום הנסיעה

יש להצטייד בדרכון בר תוקף לחצי שנה לפחות, מיום הכניסה למדינה האחרונה במסלול הטיול. יש לוודא כי בדרכון ישנו לפחות עמוד אחד ריק (המיועד לאשרות כניסה), נקי מכל חותמת ומדבקה, לכל מדינה בה מבקרים על פי מסלול הטיול.

ויזה ואישורי כניסה

לנוסעים לאיי סיישל נדרש אישור כניסה אך לא מדובר בוויזה. אנו מעניקים עבור לקוחותינו ליווי מלא במילוי הפרטים בתהליך קבלת אישור הכניסה ונדאג לתת לכם את המידע העדכני ביותר ואת ההנחיות הנדרשות בכניסה לסיישל.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.