מידע על טיסות למלדיביים

חבילות נופש בטיסה ישירה עם עצירת ביניים קצרה בחגי ישראל וטיסות סדירות לאורך כל השנה

פרטי הטיסות

טיסות למלדיביים

לאורך כל השנה אנו מציעים חופשות אקזוטיות במגוון ריזורטים מפנקים באיים המלדיביים הכוללות טיסות, מלון והעברות. המומחים שלנו יתאימו עבורכם חבילות נופש לפי התאריכים הנוחים לכם ביותר, התקציב והדרישות שלכם. טיסות למלדיביים כוללות עצירת ביניים ואורך הטיסות משתנה לפי חברת התעופה איתה תבחרו לטוס כאשר זמן הטיסה יהיו 9 שעות טיסה ומעלה. ניתן גם לשלב יעדים בחופשה באיים המלדיביים, המומחים שלנו יתאימו עבורכם חופשה בלתי נשכחת. אנחנו לצידכם מרגע ההזמנה ועד הרגע שהגעתם הביתה. נציג שלנו ישמח לסייע לכם בכל דבר שתצטרכו גם במהלך החופשה.
שימו לב: בחגי ישראל ספיריט מציעה טיסות מיוחדות - טיסות ישירות לאיים המלדיביים עם עצירת ביניים קצרה - הדרך המהירה ביותר להגיע ליעד.

עונה ומזג אוויר באיים המלדיביים

כדי שתגיעו בעונה המושלמת לאיים המלדיביים ריכזנו עבורכם את כל המידע על מזג אוויר ועונות במלדיביים.

מזג אוויר במלדיביים
האיים המלדיביים היא מדינת איים המורכבת מקבוצות של אטולים בים הערבי שבאוקיינוס ההודי. כמו בכל אי טרופי, האיים המלדיביים מתאפיינים בעונה יבשה ועונה רטובה כאשר בכל השנה מזג האויר יהיה חם ונעים. לאורך כל השנה מזג האויר חם ולח ולעיתים יש תקופות גשומות. אפשר להנות מטיול באיים מלדיביים לאורך כל השנה כאשר הטמפרטורה נשמרת קבועה בטווח של 25-30 מעלות.
עונה מומלצת במלדיביים
העונות מתחלקות לעונה יבשה ועונה רטובה. העונה היבשה היא בין החודשים דצמבר עד אפריל בה הרוחות חזקות והגלים גבוהים יותר. תקופה זו טובה עבור גלישת רוח וגלישת גלים. המים צלולים עד ״אינסוף״ ואלו החודשים המתויירים יותר אך גם הטובים ביותר עבור טיול במלדיביים. החודש הקר ביותר הוא דצמבר ואילו החם ביותר הוא חודש אפריל. העונה הרטובה היא בין החודשים מאי עד נובמבר. בתקופה הזו הים שקט ורגוע יותר וזו התקופה המושלמת לצוללים. חודשים יוני עד אוגוסט הם החודשים הגשומים יותר. נופש באיים המלדיביים אפשרי לאורך כל ימות השנה.

מידע כללי על האיים המלדיביים

האיים המלדיביים היא מדינת איים בים הערבי שבאוקיינוס ההודי ושייכת ליבשת אסיה. המדינה כוללת 1,192 איים ורק 200 מהאיים מיושבים. במלדיביים בין האוכלוסיות הקטנות ביותר בעולם והקטנה ביותר באסיה. השפה הרישמית של האיים המלדיביים היא דיבהי. עיר הבירה היא מאלה, בה מתגוררים כשליש מהאוכלוסייה המקומית המלדיבית. מדינת האיים היא המדינה השטוחה ביותר בעולם והגובה המירבי מגיע בקירוב רק ל-2.3 מטר.

מטבע מקומי
רופייה מלדיבית (MVR)
אזור זמן
UTC +5 (מקדימה את ישראל בשלוש שעות בשעון חורף)
חשמל
230 וולט, 50 הרץ

דרכון ואשרות

תוקף הדרכון ביום הנסיעה

יש להצטייד בדרכון בר תוקף לחצי שנה לפחות, מיום הכניסה למדינה האחרונה במסלול הטיול. יש לוודא כי בדרכון ישנו לפחות עמוד אחד ריק (המיועד לאשרות כניסה), נקי מכל חותמת ומדבקה, לכל מדינה בה מבקרים על פי מסלול הטיול.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.