יעדים לחופשה רומנטית מושלמת

מאת: אביב יטיב
אחרי שנה בבית, חופשה רומנטית זה בדיוק מה שכולנו צריכים: מקום להירגע בו עם בן/בת הזוג בגן עדן פרטי, ליהנות מחופים לבנים, מי טורקיז, אווירה של חופש ורומנטיקה לצד קוקטיילים צבעוניים וארוחות שף ובצל שקיעות כתומות ומרהיבות.

יעדים לחופשה רומנטית

אם אתם מחפשים אחר חופשה רומנטית אולטימטיבית שתאפשר לכם ליהנות משלווה מוחלטת לצד אווירה אקזוטית, יש לנו עבורכם כמה רעיונות ליעדים מפנקים במיוחד. אתם רק צריכים לבחור את היעד החלומי שלכם לחופשה הרומנטית הבאה והמומחים שלנו כבר יעשו את השאר. 

אם אתם רוצים להנות מחופשה רומנטית יוקרתית שתגשים לכם עוד כמה חלומות, בחופשה עם טיסה פרטית תוכלו להינות מחוויה זוגית חד פעמית שלא תשכחו במשך שנים ארוכות, בזמן המתאים לכם ובדרך המפנקת ביותר.

איי סיישל

סיישל היא גן עדן של ממש לזוגות ואת הרומנטיקה תוכלו לחוש בכל פינה באוויר. בזכות הריזורטים הבוטיקים המדהימים והמפנקים, הפרטיות והאינטימיות המוחלטת והאיים המבודדים, וכן כמובן החופים שמדורגים כחופים היפים ביותר בעולם. 

איי סיישל

בסיישל תוכלו להנות גם משמורות טבע ייחודיות, קולינריה קריאולית שמורכבת מטעמים וניחוחות אקזוטיים מגוונים, צלילות משגעות ומהפנטות באוקיינוס ההודי בשוניות האלמוגים הנחשבות למרהיבות בעולם וטיפולים רומנטיים מרגיעים במרכזי הספא הנחשבים. בסיישל תוכלו להתמסר אחד לשני ולהתמסר לרגע, לשכוח מלחצי היומיום ולהתפעם מנופי הטבע הבתוליים והפראיים.

 אם אתם מחפשים אחר החופשה הרומנטית האולטימטיבית – האיים מחכים לכם, עם חבילות נופש לאיים הכוללות טיסה ישירה ובלעדית לספיריט. שש שעות טיסה ואתם בגן עדן עלי האדמות.

האיים המלדיביים

מעל אלף איים שנראים כמו גלויה. חלקם איים קטנטנים, עם עץ דקל במרכזם או רצועת חוף מבודדת. 

אי אפשר לדבר על חופשה רומנטית מבלי להזכיר את האיים המלדיביים, בטח כשתוכלו למצוא את עצמכם בריזורטים מהמפוארים בעולם וחופים מרהיבים בצבעי הטורקיז. בין אם תבחרו בוילה מעוצבת שנמצאת צעדים ספורים מהקו המים או אם תבחרו בוילה על המים, תצברו יחד רגעים מרגשים שישארו איתכם לכל החיים. 

האיים המלדיביים

במלדיביים תוכלו להתנדנד יחד על ערסל על החוף הלבן בין שני עצי קוקוס ממש כמו בסרטים, ליהנות מארוחות גורמה רומנטיות (כולל במסעדה שנמצאת מתחת למים ומוקפת בריף עוצר נשימה), וכן להנות מריזורטים מפנקים עם טיפולים ומרכז ספא מהמפוארים בעולם. בחופשה הרומנטית שלכם באיים המלדיביים תוכלו לצאת מהמיטה ישירות לבריכת האינפיניטי או לא מים הצלולים, תוכלו להתענג על מסאז’ בחוף מוקפים בצמחיה טרופית, להנות מארוחת ערב זוגית בלב חוף מבודד עם שף פרטי, לצלול בין דגים, צדפות וכוכבי ים, ופשוט להנות אחד מהשניה בגן עדן פרטי משלכם. 

מאוריציוס

יעד נוסף שיכול לתפקד כיעד מושלם לחופשה רומנטית הוא מאוריציוס, שמתאים בעיקר לזוגות שזקוקים לאווירת הרומנטיקה, אבל גם זקוקים לאדרנלין ולאינסוף פעילויות מדהימות, אם להשתזף על החוף זה ממש לא מספיק לכם. 

מאוריציוס

מאוריציוס מציעה שילוב מדהים בין אי טרופי המוקף בחופים לבנים ומדהימים לצד פעילויות ייחודיות כמו טרקים מול נופי בראשית במפלים, הרי געש, בריכות טבעיות וצמחייה אקזוטית, כולל פארק 7 הצבעים, גבעות חוליות הצבועות באופן טבעי; שחיה עם דולפינים ולוויתנים בשוניות אלמוגים נדירות; צלילה באתרי הצלילה מהטובים בעולם ובין צבי ים, דגים וכרישים בריפים ובתוך מערות; ואף ביקור בספארי שיאפשר לכם לצאת לטיול הרפתקני בשמורה עם אריות ונמרים. אם תהיתם, גם במאוריציוס תקבלו ריזורטים מפנקים, חופים לבנים, מתחמי ספא מפנקים ושקיעות מרהיבות, שיהפכו את החופשה לרומנטית ומפנקת ויאפשרו לכם להירגע מכל האדרנלין והאקסטרים שחוויתם במהלך היום.

דובאי

יעד שנפתח בפנינו לאחרונה וללא ספק יכול להיות יעד מושלם לחופשה הרומנטית שלכם הוא דובאי. דובאי תספק חוויה מעט שונה מכל האיים שמנינו פה, אך רומנטית לא פחות. העיר מתאימה לזוגות שאוהבים רומנטיקה אך גם מחפשים פאר מלכותי ועיר תוססת.

דובאי

לצד חולים בתוליים יפהפיים של המפרץ הפרסי, בדובאי תוכלו להתפנק במלונות מהטובים והיוקרתיים בעולם, להנות מארוחות שף ומסעדות גורמה של שפים נחשבים (ביניהם מסעדות יוקרה בקומות העליונות של גורדי השחקים ואף על גבי מנוף מעל נופי העיר), להתפנק במתחמי ספא, לבקר בגורדי שחקים המשקיפים על העיר ממבט הציפור או הקניון הגדול ביותר בעולם, וכן להתרגש מנופי המדבר האינסופיים, אותם תוכלו לראות גם מלמעלה בטיסה על כדור פורח. אם אתם מחפשים חופשה רומנטית תוססת שתספק לך פינוק יוקרתי ואינסופי לצד פעילויות מרגשות ושופינג חד פעמי – אין ספק שחבילת נופש לדובאי יכולה להיות הפתרון המושלם בשבילכם.

איביזה

האי איביזה הנמצא ממש קרוב במפה, בחופיה המזרחיים של ספרד, הוא יעד חלומי, שוקק באפשרויות ובאטרקציות עבור התיירים הפוקדים את האי. השקיעות המדהימות והמרגשות, אתרי הטבע ההרריים והירוקים, החופים התכולים והקסומים ונקודות התצפית היפהפיות הממוקמות באי לצפייה בנוף, הפכו את המקום למוקד אטרקטיבי עבור זוגות אוהבים, המעוניינים בחופשה רומנטית ביעד ציורי. 

באיביזה תמצאו מסעדות יוקרתיות, ברים צבעוניים על החוף, מועדונים ומסיבות ברמה בינלאומית ופסטיבלים מעניינים. העיר העתיקה שבמקום היא אתר מורשת לאומי, וכוללת מוזאונים, שווקים ואתרי תרבות בתוכה ומסביב לה. קתדרלת סנטה מריה, מספקת הצצה נוספת להיסטוריה המקומית ומאפשרת תצפית לכיוון הנמל. 

אם היעד המושלם עבורכם הוא חופשה באיביזה, תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו, בספיריט הפקות עולם, שהם בעלי ניסיון רב בתכנון חבילות נופש לאיביזה, וידאגו לכם לכל הנדרש, החל מכרטיסי טיסה לאיביזה ועד בית מלון רומנטי, מפנק ומאובזר.

המומחים שלנו ישמחו להתאים עבורכם חופשה רומנטית בלתי נשכחת לפי הציפיות, החלומות והדרישות שלכם. לתכנון חופשה רומנטית, צרו קשר עם המומחים של ספיריט.

אולי יעניין אתכם גם...

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.