מדיניות ביטולים בזמן קורונה

מאת:
מדיניות ספיריט בכל הנוגע לביטולים ושינויים בימי קורונה.

בזמנים כאלו בהם ישנם שינויים רבים בטיסות, בנהלים ובהגבלות, אנחנו בספיריט נספק לכם את הגמישות המירבית ואת הביטחון המלא שאתם בידיים טובות. כך שתוכלו להמשיך לתכנן את החופשה החלומית שלכם ללא דאגות או סיכונים.

בכדי להקל עליכם, ריכזנו כמה תשובות לשאלות נפוצות בנוגע למדיניות ביטולים בתקופת הקורונה.

שימו לב, בכל מקרה בו ספיריט לא תוכל לספק לכם את החבילה או החופשה שנסגרה עקב ביטול טיסה או הגבלות שלא מאפשרות נסיעה, יוחזר כספכם במלואו למעט 50$ דמי טיפול.

**מדיניות זו אינה חלה על ביטולים במחלקת הוילות הפרטיות. תנאי הביטול עבור וילות פרטיות משתנים בהתאם ליעד והוילה הספציפית וימסרו במועד ההזמנה.

אם הזמנתי חבילת נופש עם ספיריט וחלו שינויים בהגדרת המדינות הקשורים בקורונה, האם אוכל לבטל?

בכל מקרה של סגר בישראל או ביעד, סגירת שדה התעופה, ביטול טיסה אנו נספק עבורכם החזר כספי מלא בהקדם האפשרי, למעט 50$ דמי טיפול לאדם.

חובת בידוד בחזרה לארץ הידועה ללקוח בעת ביצוע ההזמנה לא תהווה עילה לביטול.

ההחזר הכספי במקרים אלו תלוי בקבלת החזר כספי מחברת התעופה ובתי המלון השונים, אנו נעשה את כל המאמצים על מנת לספק את ההחזר מהר ככל האפשר. כמו כן, ניתן לדחות את החופשה לתאריכים אחרים המתאימים לכם.

הזמנתי חבילת נופש והטיסה שלי לאותה חופשה בוטלה, האם אני זכאי להחזר כספי?

במקרה בו הטיסה לחופשה בוטלה ניתן יהיה לבטל את החבילה ללא עלות, למעט 50$ דמי טיפול לאדם. כמו כן, ניתן לדחות את החופשה למועד אחר לבחירתכם ללא עלות (למעט הפרשים בתעריפי בית המלון או טיסה אם יש כאלו).

הזמנתי חבילה / טיסה עם ספיריט ואני מעוניין לבטל את החופשה מטעמים אישיים.

ביטול מטעמו של הנוסע, במקרה בו ספיריט יכולה לספק את החבילה ואין הגבלות רישמיות שמצדיקות ביטול נסיעה יהיה בהתאם לתנאי הביטול הכלליים של החופשה. תנאים אלו משתנים בין יעד ליעד ומופיעים בהצעת המחיר הכתובה שקיבלתם מנציגנו.

במקרים כאלו, ניתן להשתמש בביטוח הנסיעה לחו״ל אותו יש לרכוש באופן עצמאי באחת מחברות הביטוח או לחילופין לדחות את החופשה למועד עתידי.

אנו מאוד ממליצים לרכוש ביטוח לפני כל נסיעה שכן זאת יוכל לספק לכם ביטחון וסיוע במקרים נוספים. נציגי ספיריט אינם מציעים חבילות ביטוח אך ישמחו להפנות אתכם אל סוכני ביטוח שאנחנו עובדים איתם במשך שנים וסומכים עליהם.

האם עליי לבצע בדיקת קורונה לפני כל טיסה לחו״ל?

נכון לעכשיו, יש מדינות שדורשות הצגת בדיקת קורונה שלילית בכניסה למדינה ויש שלא. נתונים אלו משתנים לעיתים תכופות לכן נשמח לספק לכם את המידע העדכני ביותר בשיחה טלפונית עם אחד מנציגנו.

במידה ויש לבצע בדיקת קורונה לפני הנסיעה, ניתן לעשות זאת באחת מן המרפאות, בתי החולים או בשדה התעופה. במידה ותרצו לבצע בדיקת קורונה עד הבית, תוכלו לקבל הנחה כלקוחות ספיריט. לפרטים נוספים בנוגע לבדיקות עד הבית לפני הנסיעה, ניתן לפנות לאחד מנציגנו.

חשוב לנו שתדעו, שבכל מקרה אנחנו כאן לצידכם, תמיד זמינים ועושים כמיטב יכולתנו בשביל שתהיו מרוצים. המשרד שלנו אף פעם לא סגור ותמיד תקבלו מענה מהיר ככל הניתן מאיתנו. לאורך כל החופשה, הנציג איתו סגרתם את החופשה, יהיה איתכם בקשר רציף.

אם תנאי הביטול הם החשש שלכם בביטול החופשה, התייעצו עם אחד מנציגנו לפרטים העדכניים ביותר.

צוות ספיריט כאן לשירותכם לכל שאלה.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.