מזג האוויר במאוריציוס

מאת: ספיריט הפקות עולם
לפני שנוסעים לחופשה אקזוטית חלומית במאוריציוס, כדאי לדעת על מזג האוויר במאוריציוס.

מאוריציוס מייצגת את אחד היעדים האקזוטיים המאפשרים חופשה קיצית במשך כל השנה. מזג האוויר במאוריציוס הינו טרופי, נוח ונעים עם טמפרטורות חמימות ומתונות בכול חודשי השנה. העונה החמה ביותר היא בחודשי החורף והאביב שלנו (אוקטובר עד יוני).

מיקומה של המדינה מתחת לקו המשווה הופכת את העונות (לפחות בשמם) להפוכות מהעונות באירופה וישראל. הגיאוגרפיה הייחודית של האי מייצרת אזורים של מיקרו אקלים כתוצאה משרשרת ההרים החוצה את מישורי קנה הסוכר המרהיבים שמעטרים את מרבית האזורים.

בתמונה: חוף המלון Four Seasons Anahita

קיץ במאוריציוס: נובמבר-מאי

מזג אוויר חם ולח כאשר ינואר ופברואר הם החמים ביותר, הטמפרטורות מגיעות לכדי 32 מעלות צלסיוס עם יותר מ-12 שעות אור. זהו הזמן הטוב ביותר לדייג וגם לצלילות בים, בעיקר בחופים הצפוניים והמערביים.

המשקעים היורדים במהלך חודשי הקיץ אינם פוגעים בחופשה. הממטרים חולפים במהרה ולא משבשים את היום כולו כך שניתן ליהנות מרחצה במים החמים של האוקיינוס ההודי.

“חורף” במאוריציוס: יוני-אוגוסט

בעונה הזו הטמפרטורה נמוכה יותר, אך עונה זו היא עונת הספורט הפופולרי ביותר במאוריציוס – קייט סרפינג. המוני גולשים מתרכזים בדרום האי ליהנות מתנאי גלישת רוח מעולים באחד מהספוטים הטובים בעולם. הטמפרטורות הנמוכות מגיעות בדרך כלל ל-20 מעלות בחודש אוגוסט, אך בשנים האחרונות היו גם עונות חורף נעימות וחמימות יותר מאשר עונות הקיץ.

רוצים לשמוע עוד מהמומחים שלנו ?

השארו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם בהקדם.

הטמפרטורה הממוצעת לעונת החורף, במהלך היום, היא 22-25 מעלות צלסיוס. בחוף הטמפרטורות גבוהות יותר ב3 עד 5 מעלות. האזורים הצפוניים והמערביים של מאוריציוס חמים יותר מאשר האזורים המזרחיים והדרומיים של האי.

אז מתי כדאי לטוס למאוריציוס?

מזג האוויר במאוריציוס בחודשים מאי-דצמבר הוא נעים אך נוטה להיות גשום מעט. העונה החמה יותר עשויה להתחיל בספטמבר, להגיע לשיא החום בדצמבר ומסתיימת במאי. בחודשים החורפיים בוחרים התיירים באזורים המזרחיים והשקטים של האי.

מזג האוויר במאוריציוס מאפשר חופשה כל השנה ומעבר לפעילויות בים ולספורט הימי, האי משופע בפעילויות ואטרקציות לכל עונה. טמפרטורת המים במאוריציוס אינה יורדת מ-24 מעלות.

מזג האוויר במאוריציוס האידיאלי לשחייה הוא בחודש ינואר: טמפרטורת המים היא 27 מעלות. ינואר הוא החודש המועדף לפעילויות ספורט ימי כמו גלישת גלים, קיאקים ועוד.

לפרטים נוספים על חופשה במאוריציוס היכנסו לעמוד חבילות הנופש במאוריציוס

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.