מזג האוויר בסיישל

מאת: ספיריט הפקות עולם
חמים ונעים לאורך כל ימות השנה - זה האקלים של איי סיישל.

מזג האוויר באיי סיישל הוא סוב-טרופי. ברוב עונות השנה, מזג האוויר כמעט ולא משתנה. ברוב ימות השנה, האקלים יציב מאוד. האקלים נע בין 24 ל-31 מעלות צלזיוס במהלך כל השנה. מאוקטובר ועד אפריל, הרוחות הן חמות ולחות. החל מאפריל, האוויר קצת מתייבש, נופלים פחות משקעים, ולכן זו עונה אידיאלית לביקור.

בשיא החום, מדובר על 30 עד 32 מעלות צלזיוס. הכי קר שזוכרים מדריכי ‘ספיריט’ בסיישל זה 20-22 מעלות. ההבדל היחיד בין ישראל ובין סיישל הוא בחודשים יוני-אוגוסט: בישראל לא יורדת טיפת גשם, ובסיישל מעט גשום, כמו בכל איזור טרופי. טמפרטורת המים הממוצעת בסיישל נעה בין 26 מעלות סלצזיוס ביולי-אוגוסט, ועד 29 מעלות במרץ-אפריל. בעונות מסוימות, אחוזי הלחות מגיעים עד 70%, אבל מכיוון שהמקום פתוח לים, יש רוח בריזה קלה.

האירופאים אוהבים לבקר באיי סיישל בחודשים ינואר-פברואר, שיא החורף באירופה (אחרי כריסמס, חג המולד). מבחינתם של האירופאים, זה תענוג גדול לבקר במקום חם ונפלא, כאשר הם קופאים להם מקור במדינות אירופה. אבל עבור ישראלים, זה לא הזמן הנוח ביותר לנסוע, כי לנו אין חגים בחודשים הללו. ביום סיישלי טיפוסי בעיר ויקטוריה, באמצע חודש יוני, תוכלו להנות מטמפרטורה של 25 מעלות צלזיוס, עם 81% לחות, רוח של 24 קמ”ש ושמיים מעוננים חלקית.

איי סיישל הוא מקום נוח לבקר בו כל השנה. זהו היתרון הגדול ביותר של היעד: יציבות אקלימית. מבחינת העונה המומלצת ביותר, תנאי האקלים ומזג האוויר האהוב עלינו, הזמנים האידיאליים עבור ישראלים הם אפריל (פסח) ואוקטובר (סוכות). בחודשים אלו, כמעט ולא יורדים משקעים. מזג האוויר בפסח וסוכות איננו לח וכבד כלל.

 

לפרטים נוספים על חופשה באיי סיישל, טיסות ישירות וטיסות סדירות היכנסו לעמוד איי סיישל או צרו קשר >> .

אולי יעניין אתכם גם...
  • אם אתם חושבים שחופשה בסיישל משמעותה רק להשתזף בחוף עם שייק קוקוס, אתם לגמרי טועים. המקום הזה מלא באטרקציות מרהיבות שיהפכו את החופשה שלכם ליחידה במינה. הנה כמה מהאטרקציות בסיישל שהולכות לרגש אתכם במיוחד:
  • מגוון חבילות נופש לסיישל כל השנה בליווי של המומחים לסיישל. היכנסו למלונות עם התמורה הטובה ביותר.
  • כשמחפשים יעד אקזוטי לחופשה חלומית, חולמים על נופש באי טרופי עם חופים נפלאים, מלונות מפנקים, שווקים ססגוניים וטבע פראי, אי אפשר שלא לחשוב על איי סיישל, האיים האקזוטיים היפהפיים באוקיינוס ההודי.
  • ירח דבש אקסקלוסיבי ורומנטי בסיישל. לחוות את אחד המקומות היפים ביותר בכדור הארץ, להשיג שלווה על אי מבודד אך מפנק ולהנות מפרטיות מושלמת ומזג אוויר חלומי.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.