מלונות מומלצים במאוריציוס לשנת 2024

מאת: אביב יטיב
מתכננים את החופשה החלומית שלכם במאוריציוס? במיוחד בשבילכם המומחים של ספיריט ריכזו את המלונות המומלצים ביותר במאוריציוס ל-2022, אנו מציעים חבילות נופש הכוללות כל אחד מהמלונות ברשימה כולל טיסה ועד מגוון שירותים.

פנינת תענוגות שהיא אי, למעשה חלק מארכיפלג באוקיינוס ההודי, מהווה ללא ספק גן עדן עלי אדמות. כשהמדינה הקרובה ביותר היא מדגסקר, הנמצאת במרחק 900 ק”מ ממנה בסך הכל, תהיו בטוחים שחופשה באחד המלונות של מאוריציוס היא מחוץ למקום ולזמן.

 כדי שלא תצטרכו לעבור את המסע המתיש עד האי, וכדי לאפשר לכם את החוויה הבלתי נשכחת הזו בקלות המקסימלית, ספיריט מציעה לכם חבילות נופש למאוריציוס בתנאים שלא תמצאו באף מקום אחר, כולל טיסות ישירות ובלעדיות. 

המומחים שלנו בעלי ניסיון רב בתכנון חופשות למאוריציוס, ויסייעו לכם לאורך כל הדרך- משלב התכנון וההכנה, דרך השהייה במקום ועד שתנחתו חזרה בתל אביב. וכדי שתגיעו מוכנים לפגישת ההכנה, אספנו עבורכם כמה מלונות שיהפכו את החלום במאוריציוס לחלומי אפילו יותר.

טרו או ביש Trou Aux Biches, חוויה אקזוטית לכל המשפחה

למשפחות שמגיע להן את הטוב ביותר- טרו או ביש הוא מלון חמישה כוכבים, שניתן להגיע אליו רק דרך ספיריט, שדואגת לכם לחבילות נופש מפנקות במחירים בלעדיים. אם תמיד חלמתם לטוס עם הילדים לחופשה ברמה בלתי נשכחת, תוכלו להתפנק באחד המלונות המפוארים באי בסוויטות מפנקות עם בריכה פרטית, גני צמחיה מרהיבים ופעילויות מרתקות לכל הגילאים. 

חובבי האקסטרים שביניכם יבלו שעות בחוף האקזוטי והפרטי שיעמוד לרשותכם, עם שפע אפשרויות לנוע תוך כדי מנוחה: ספורט ימי וצלילה, מגרש כדורעף, וגם מועדון כושר מפנק בסיומו תוכלו להירגע בספא החלומי שבמלון. אם תרצו להסתובב גם עם הקטנטנים, תוכלו לצאת לבקר בגראנד ביי, מתחם הבילויים האקזוטי והשוקק המצוי במרחק שכל ילד יכול ללכת, להתרשם מהאומנות המקומית ואולי לרכוש כמה מזכרות לבני המשפחה והחברים שנשארו לקנא בכם בארץ. המיקום של המלון יאפשר לכם להינות מכל העולמות כולל שחייה עם צבי ים ודולפינים ממש בקרבת המלון.

JW Marriott, האוקיינוס הפראי מחוץ לחלון החדר

בקצהו הדרומי של האי שוכן אחד המלונות המופלאים, שעומד כסיבה טובה לנסיעה בפני עצמו. המלון מצוי בליבו של אתר מורשת היסטורי מוכרז של אונסק”ו ומציע חוויה שגם הילדים יידעו להעריך. באחד הלוקיישנים הייחודים באי, הכוללים לינה בחדרים שניתן להשקיף מהם אל נופיו הפראיים של צוק לה- מונד המפורסם והאוקיינוס ההודי. 

חופים מושלמים לגלישת קייט-סרף וחוויית אירוח יוקרתית ומוקפדת בסגנון קולוניאלי. מועדון הספורט המהודר במלון מציע לאורחים שלל פעילויות ספורט ימי המתאימות גם לילדים, לאחריהן תוכלו להתפנק בספא היוקרתי כבני אצולה מקומיים. וכשתהיו רעבים, תוכלו להתפנק מגסטרונומיה ברמה הגבוהה ביותר באחת ממסעדות המלון, המציעות אוכל גורמה איכותי, מוקפד ומשובח, שייקח את החוויה האקזוטית שלכם לרמה הבאה: מסעדת שף, גריל בר, מסעדת דגים או מסעדה אסיאתית.

 קונסטנס בל מאר פלאז’- Constance Belle Mare 

מלון השוכן לחופיו הלבנים והרכים של האוקיינוס ברצועת חוף הנפרשת מאופק לאופק. מלון יוצא דופן המשתייך לרשת constance הידועה ברמת האירוח הגבוהה שלה ובעיצוב הפנים המודרני והאלגנטי שלה. במלון תוכלו לשכשך רגליים בבריכה הצלולה המשקיפה אל נופיו הטרופיים של האי,  לפנק את עצמכם עם טיפולי גוף בספא המפואר, ולסעוד באחת ממסעדות הגורמה במלון. כמו כן, תשמחו לגלות שכדי להגיע למועדון הכושר בקושי תצטרכו ללכת. ואם תרצו לזוז, צוות המלון יכווין אתכם אל מרכז הספורט הימי. שם תוכלו להשתתף בשלל פעילויות אקסטרים לכל המשפחה, כך שתזכרו בחוויה המשפחתית הזו בגעגועים גם הרבה אחרי שהילדים כבר יגדלו. 

וואן אנד אונלי לה סיינט גרן One & Only, חוויה מאוריציאנית ברמה אחרת

אם תרצו למצות את החוויה שלכם באי באופן היוקרתי ביותר, אין ספק שוואן אנד אונלי הוא הבחירה האולטימטיבית עבורכם. לגדותיו של חוף פרטי ולגונות מרהיבות שלא קיימות בשום מקום אחר בעולם, עומד מלון מלכותי שמחכה להעניק לכם חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר. יחידות האירוח המעוצבות בהשראת החופים הטרופיים והפראיים, וילונות עם בריכות צלולות המשקיפות אל חוף האוקיינוס, וצלילות שנורקל בין השוניות הצבעוניות והדגים המיוחדים יהפכו את החוויה המשפחתית שלכם לכזו שתזכרו הרבה אחרי שתחזרו לארץ. אם תהיו רעבים, מסעדות המלון המפוארות יגישו אוכל מקומי ומערבי כאחד ברמת הקפדה כזו שהייתם רוצים למצוא בתל אביב. מועדון ספורט ימי ישמח לקחת את כל המשפחה לחוויה בלב הים וספא מפואר יחכה לכם להתרגעות ומנוחה אחרי כל בילוי.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.