ספיריט הוקמה ב-2007 ומאז היא מתמחה ומובילה בתיירות ביעדים אקזוטיים עם טיולים מותאמים בתפירה אישית עם ניסיון של שנים רבות. עם הזמן, החדשנות, המומחיות והשירות בספיריט הפכו לכרטיס הביקור שלנו. אנחנו אפשרנו בפעם הראשונה לתייר הישראלי להגיע לסיישל הטרופית בטיסה ישירה וליהנות מאחד היעדים האקזוטיים המבוקשים בעולם, לאחר מכן גם חנכנו את הטיסה הישירה לזנזיבר. אנו מספקים עבור לקוחותינו את כל מעטפת השירות, מא' ועד ת'. מה שמייחד אותנו משאר חברות התיירות הוא השירות והיחס האישי המתחילים כבר בשיחת הטלפון הראשונה. בנוסף לכל ההתאמות ובקשות הנוסעים לפני הטיול, אנו דואגים לקשר בין האורחים לבין האטרקציות ביעד עם מינימום מאמץ מצד המטייל, כך שלא יצטרך לדאוג לדבר מעבר להנאה בטיול עצמו.
בשלב הראשון, אנחנו יוזמים שיחה עם הלקוח ובשיחה איתו מבררים המומחים המנוסים שלנו מהו ההרכב המשפחתי לנסיעה, האם יש דרישות מיוחדות בתוך המשפחה, ומהו סוג החופשה שהמשפחה רוצה: בטן-גב או חופשה של טיולים? או אולי אפילו חופשה של ספורט אתגרי של ג'יפים/גלישה. במקרים מסוימים, לקוחות באים עם שם של מלון מראש כיוון ששמעו עליו מחברים אך פעמים רבות לא תמיד זה המלון שבהכרח יתאים להם או למשפחתם ,לכן המומחים שלנו יודעים לתת את כל הנתונים והפרטים הנכונים כדי לאפשר ללקוח לבחור את המלון הנכון ביותר עבורו, מה שנקרא "טיול בתפירה אישית". כי המטרה שלנו היא לשדך ללקוח את החופשה הכי טובה עבורו. לאחר שהמומחים מקבלים את המידע, הם מתחילים לבנות חופשה בהתאם לפרטים שהלקוח הביא ורצונותיו וממליצים להם על המלונות השונים ועל האטרקציות השונות בסיישל שיתאימו במיוחד להם. בנוסף, בין לקוחותינו יש לא מעט אנשי עסקים ויזמים, אנחנו יודעים לעשות את הנטוורקינג העסקי ולקשר בינם לאנשי עסקים ויזמים אחרים בסיישל.
לעיתים יש לקוחות שמבקשים מזון כשר בחו"ל, אז כמובן שאנחנו דואגים לכך. במידה ויש הפקות גדולות של קבוצות מרובות מטיילים, ניתן להביא טבח במיוחד אשר ידאג לאוכל הכשר של הקבוצה. דוגמא נוספת היא בקשה לאוכל טבעוני אשר אנו מארגנים במיוחד בשביל הנוסעים הטבעוניים.
גם בעת סגירה הטיסה, אנחנו מציעים אפשרות להתאמה אישית. כנהוג בכל חברת תעופה ובאחרונה אף יותר, כל בקשה מצריכה אקסטרה תשלום כגון ישיבה ליד החלון או ביחד עם כל המשפחה / בן הזוג. בגלל שאנחנו חוכרים את כל המטוס, הלקוחות יכולים לבקש לשבת היכן שהם רוצים. אנו משתדלים גם להושיב את המשפחות תמיד ביחד ולפי הבקשות שלהן. בנוסף, אנחנו היחידים שמציעים מחלקת ביזנס ופירסט בטיסה ישירה לסיישל עם שירות מלא , כך ניתן לטוס בטיסה ישירה נוחה ומפנקת לסיישל. מספר שבועות לפני הטיסה, אנחנו שולחים לכל המטיילים תדרוך מסודר על היעד, בנוסף למידע שהועבר כבר בצורה אישית בשיחות הטלפון. תדרוך זה כולל הסברים על היעד והסיורים האפשריים בסיישל וגם מידע חשוב שהמטיילים צריכים לדעת; לדוגמא: פרטי הנציג של ספיריט בסיישל המתלווה לכל טיסה , פרטי הספק המקומי, הוראות חשובות וכו'.
בכל חופשה בסיישל תמיד יהיו לפחות שני מומחים של ספיריט בשטח יחד עם המטיילים כדי לעזור ולתת מענה לכל שאלה ועניין. לעיתים יש בקשות שונות , כגון מיקום חדר, נוף, שירות ועוד , המומחים ילוו את המטייל עד שיקבל מענה מלא על כל בקשותיו, דרישותיו ושאלותיו. המומחים עוברים בין המלונות ואף יוזמים פניות באופן אישי, כיוון שאנו מכירים היטב כל מטייל אשר טס איתנו. הם יושבים עם המטיילים בשטח, מייעצים להם בכל נושא, ובונים ימי טיול לכל לקוח 'ספיריט' הפונה אליהם בימי החופשה עצמם.
מכיוון שאיי סיישל הם יעד רומנטי מאוד, זוגות ישראלים רבים טסים לשם במשך כל עונות השנה. לכן, הצעות נישואים הן אירוע סטנדרטי אצלנו בספיריט. אם מתוכננת חתונה במקום, אנחנו נסייע לזוג המאושר לארגן הכל מא' ועד ת' – כי חתונה בסיישל חייבת להיות מושלמת. לדוגמא, במקרה אחד נודע לנו בטיסה לסיישל כי אחד הנוסעים רוצה להציע נישואים לבחירת ליבו. במלון "אפיליה" בו קיים מנחת מסוקים, המשקיף על חוף עם נוף מרהיב דאגנו לסדר שורה של פרחים, לפידים ונרות על המנחת. בשעה מסוימת שנקבעה מראש, עלתה העלמה בת-המזל אל המנחת החגיגי – שם חיכה לה דוכן ועליו טבעת והצעת נישואים מרגשת ויוצאת מן הכלל. בנוסף להצעות הנישואין הרומנטיות, אנחנו מציעים גם שירותי חתונה אזרחית, עזרה בכל התהליכים וסיוע לזוג הטרי שכולל טיפול בכל המסמכים האזרחיים. נציג העירייה המקומית מגיע למקום ועורך את טקס הנישואין. היופי שבדבר הוא שהזוג המאושר אפילו לא צריך לדאוג לירח דבש, כיוון שהוא כבר נמצא בסיישל. מלבד טקסי נישואין, זוגות רבים בוחרים לחדש נדרים ולקיים חתונות כסף/זהב בחופשה בסיישל. זאת, כיוון שה"לוקיישן" כל כך מתאים לאירועים מסוג זה.
מלבד דאגה להתנהלות מושלמת של החופשה שלכם, מומחי 'ספיריט' יודעים לנהל וללוות מצבי חירום רפואיים במקרה הצורך. לדוגמא: באחת החופשות אישה הריונית סבלה מאבן בכליות, אך לא ידעה אנגלית. המומחה שלנו היה צמוד אליה ואל בעלה במשך שלושה ימים רצופים עד שהשתחררה מבית החולים, דאג לספק לזוג המודאג אוכל כשר מהמלון וליווה את המטופלת בתהליך ההתייעצות והטיפול.
לסיכום, אנו ב-"ספיריט הפקות עולם" יודעים שהשירות ללקוח נמצא תמיד במקום הראשון בסדר העדיפויות שלנו. לכן כל אנשי 'ספיריט' שמים דגש על חיבור אישי וחוויית המטייל, החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לנחיתת המטוס חזרה בישראל. כל מה שנשאר למטייל הישראלי בסיישל לעשות זה ליהנות מהנופים האקזוטיים, התרבות, האוכל ושלל האטרקציות המדהימות שיש לסיישל להציע.
הערכים של Spirit
יצירתיות
בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.
התשוקה לאקזוטי
כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.
איכות ללא פשרות
יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.
חוויה בהתאמה אישית
אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.