איי סיישל – מידע כללי

מאת: ספיריט הפקות עולם
עובדות, רקע ותעודת זהות על סיישל. כל המידע הכללי שרציתם לדעת על איי סיישל לפני החופשה.

רק 6 שעות טיסה ישירה לסיישל מפרידות ביניכם לבין חופשת החלומות שלכם , נופש שכולו פנטזיה במלונות הטובים ביותר.

אתם מוזמנים ליהנות מחופשה של 8 ימים ו-7 לילות במלונות הטובים באיי סיישל, בטיסה ישירה עם המומחים של ספיריט לאיי סיישל.
סיורים מודרכים יוצאים לאי מאהה לויקטוריה הבירה, לאיים פראלין ולה דיג, לשייט לשמורה הימית סנט אן ולעוד מגוון מקומות מרהיבים בסיישל.
ספיריט הפקות עולם מציעה טיסות ישירות וחבילות נופש כל השנה לאיי סיישל, לחופשה חלומית במיטב המלונות במחירים בלעדיים.

ספיריט מוציאה טיסות ישירות בלעדיות במטוסי אל-על בחגים ובמהלך השנה בטיסות ישירות של אייר סיישל וחברות תעופה נוספות.

נוף טיפוסי של איי סיישל

תעודת זהות של סיישל

שם מלא: הרפובליקה של סיישל
שטח: 455 קמ”ר (ראו: מפת סיישל)
אוכלוסייה: 95,981 נפש
עיר בירה: ויקטוריה (27,000 תושבים)
תושבים: סיישלואה (Seychellois), ממוצא אפריקני, הודי ואירופי
שפות: אנגלית, צרפתית, קריאולית צרפתית
דת: 90 אחוז קתולים, שמונה אחוזים אנגליקנים
ממשל: רפובליקה דמוקרטית (עצמאות: 29/6/1976)
 

איי סיישל הם קבוצת איים. ליתר דיוק: כ-117 איים, המשתרעים 1,600 ק”מ מחופה המזרחי של אפריקה. שלושת המרכזיים שבהם, האי מאהה (Mahé), האי פראלין (Praslin) והאי לה דיג (La Digue), הם איי גרניט, ואלה שסביבם הם אטולים (איי אלמוגים טבעיים). בניגוד לרוב האיים מסוגם, איי סיישל אינם געשיים אלא, מתברר, פסגות של רמה מישורית ענקית, שניתקה מהקצה של הודו לפני כ-65 מיליון שנה ושקעה אל מתחת לפני האוקיאנוס.

בעלי חיים וצמחים: בסיישל מצויים שלל ציפורים ודגים טרופיים, שממיות, עטלפים וחומטים. גם הצמחייה שופעת, ורובה דקלי קוקוס וקזוארינות. יערות בראשיתיים משתרעים באזורי הרמה של מאהה (Mahé) ושל סילואט (Silhouette) ובוואלה דה מאי (Vallée de Mai) שבפראלין, בו צומח דקל קוקוס ענק מזן נדיר. באזורים גבוהים ונידחים אלה אפשר לפעמים לראות גם צמח-כד הטורף חרקים, וכן קשת שלמה של סחלבים, פרחי בוגונוויליה, גרדניה, היביסקוס ויסמין אדום.
קיימים כאן מינים רבים של ציפורים שאינם מצויים באף מקום אחר בעולם. אם אתם מתעניינים בתחום, בקרו באי הציפורים (Bird Island, נקרא גם איל או ואש – Île aux Vaches), או באיים קוזאן (Cousin), אריד (Aride) או פרגאט (Frégate) שבשטחם נמצאות שמורות ציפורים.

בסיישל מוכרזים ארבעה פארקים לאומיים ימיים, ויותר מ-150 מינים של דגים טרופיים נצפו בשוניות האלמוגים. צאו לשנירקול ליד כל חוף בסיישל שיש לידו שוניות מוגנות, ותוכלו לשטוף את העיניים בשלל הדגים והאלמוגים. מספר מינים של דולפינים מצויים בשפע בין האיים, ואילו הכרישים ודגי הברקודה קצת נדירים יותר, אם כי האיים מפורסמים גם בזכות אפשרויות הדיג שבהם. המתיישבים הצרפתיים והבריטיים הצליחו לטבוח את רוב הצבים הענקיים האופייניים לסיישל, אבל מושבה של צבים כאלה עדיין חיה בטבע באי קורייז (Curieuse), והשמורות שעל האיים קוזאן וברד מתחרות על התואר ‘משכנו של הצב הגדול ביותר בעולם’.
 

“איי סיישל באוקיינוס ההודי מציעים אטרקציות לחובבי החיים הטובים – מבילוי בחופים לצרכי מנוחה או פעילויות אקסטרים וצלילה, דרך התמזגות בטבע הפראי ועד ארוחות מהמטבח הקריאולי.
תמצאו [בסיישל] אטרקציות מלהיבות לחובבי החיים הטובים שרוצים לשלב בין בטן-גב לבין אקסטרים – משמורות טבע פראיות ועד צבי ים גדולים, שווקים תוססים, מוזיאונים, ריזורטים מפנקים ופעילויות מרגשות. עברו לבגדי ים ותיהנו בלי הפסקה. חגיגה עם המון ויברציות לחופשה שהיא פנטזיה טרופית מתמשכת.” מתוך גלובס

מזג האוויר בסיישליציב, נעים, ידידותי, סוב-טרופי. בניגוד לאקלים בישראל, אין ממש עונות ברורות אלא מזג אוויר חם ויציב המלווה בתקופות גשומות יותר ופחות. לכן ניתן לבקר בסיישל לאורך כל השנה ואין “זמן לא טוב” לביקור.

ינואר הוא החודש הגשום ביותר, ויולי ואוגוסט הם היבשים ביותר. אפריל (פסח אצלנו) הוא חודש יציב וחם עם מעט מאד גשמים אך גם בספטמבר ואוקטובר ניתן ליהנות ממזג אוויר יציב ואף נעים יותר. הטמפרטורות בכל עונות השנה נעות בין 24 ל-31 מעלות, והלחות הממוצעת גבוהה – בסביבות 80 אחוז. גם במהלך החודשים הגשומים השמש זורחת באופן תדיר וניתן ליהנות מימים שטופי שמש עם הפסקות קלות של גשם.

חיסונים ותרופות: ניתן לקבל מידע בלשכות המחוזיות של משרד הבריאות. חברת “ספיריט” אינה מוסמכת לתת ייעוץ בנושאי חיסון ומחלות. 

חשמל: המתח החשמלי בבתי המלון בסיישל הוא 240 וולט, 50 הרץ. בדיוק כמו בישראל; אך עם שקעים שונים. כדאי להביא מתאם.

מטבע (כסף): המטבע המקומי בסיישל נקרא רופיה סיישלית (Seychellois Rupee) או בקיצור SCR.

שער החליפין: כ- 12 רופיות סיישליות לדולר וכ-16 רופיות סיישל ליורו.

מומלץ להחליף סכום קטן בלבד של רופיות סיישליות, משום שלא ניתן להחליף בחזרה רופיות לדולר או יורו.

איזור זמן:  סיישל מקדימה את ישראל בשעתיים (כאשר אצלנו שעון חורף), ז”א: UTC+4.

כיוון נהיגה: מצד שמאל, הפוך מישראל.

זמן טיסה ישירה מת”א לסיישל: רק 6 שעות

קידומת טלפון בינלאומית: 248+

דגל סיישל (מאז 1996)

כבר מעל 15 שנים שהמומחים של ספיריט מוציאים טיסות ישירות ובלעדיות לאיי סיישל מספר פעמים בשנה. היינו הראשונים לחלום ולהנגיש את היעד המדהים הזה עבורכם. עד היום נסעו איתנו מעל ל-15,000 ישראלים ביותר מ-50 טיסות ישירות ובלעדיות שלנו לאיי סיישל. הניסיון רב השנים איפשר לנו לפתח מומחיות ביעד ומחירים בלעדיים.

עוד לא מצאתם חבילת נופש לסיישל? צרו קשר עם המומחים שלנו לסיישל והם יתאימו עבורכם חופשה חלומית באיי סיישל לפי התאריכים, הצרכים והדרישות שלכם.

לפרטים נוספים על חופשה בסיישל צרו קשר באתר או התקשרו 077-231-0176

נשמח לעמוד לרשותכם, לתכנון חופשה אקזוטית מושלמת.

אולי יעניין אתכם גם...
  • מגוון חבילות נופש לסיישל כל השנה בליווי של המומחים לסיישל. היכנסו למלונות עם התמורה הטובה ביותר.
  • ירח דבש אקסקלוסיבי ורומנטי בסיישל. לחוות את אחד המקומות היפים ביותר בכדור הארץ, להשיג שלווה על אי מבודד אך מפנק ולהנות מפרטיות מושלמת ומזג אוויר חלומי.
  • אם אתם חולמים על חוף רך ולבן ומים בצבע מהפנט -האי לה דיג, אחד מהאיים המרהיבים של איי סיישל הוא בשבילכם, המומחים של ספיריט ישמחו לקחת אתכם לשם.
  • דילים לסיישל מהווים אפשרות חשובה, בעיקר מאחר וסיישל איננו היעד הזול בעולם

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.