איי סיישל עם ילדים

מאת: אביב יטיב
חופשה בסיישל אמנם נתפסת בעיני רבים כחופשה זוגית אולטימטיבית, עם מלונות הפאר, הים הטורקיזי ואווירת הרומנטיקה השוררת בכל פינה באיים, אבל תופתעו אולי לשמוע שגם חופשה בסיישל עם ילדים היא חוויה מדהימה.

חופשה בסיישל אמנם נתפסת בעיני רבים כחופשה זוגית אולטימטיבית, עם מלונות הפאר, הים הטורקיזי ואווירת הרומנטיקה השוררת בכל פינה באיים, אבל תופתעו אולי לשמוע שגם חופשה בסיישל עם ילדים היא חוויה מדהימה. האיים מתאימים גם לילדים ולמשפחות ומציעים אינספור אטרקציות שיספקו חוויות מרגשות אבל הילדים שלכם.

למעשה, חופשה באיי סיישל עם ילדים מציעה חוויה ייחודית, והיא גן עדן לילדים בכל הגילאים לא פחות משהיא גן עדן עבור המבוגרים. אז מה צריך לדעת על סיישל עם ילדים? קבלו טעימה קטנה מחופשה משפחתית בלתי נשכחת עם ספיריט.

נופש באיי סיישל עם הילדים

אטרקציות בסיישל עם ילדים

באיי סיישל תמצאו כמה אטרקציות מדהימות לילדים בכל הגילאים. למעשה, אם הילדים אוהבים לבלות בטבע ובים, סיישל היא המקום המושלם עבורם. בין אם הילדים קטנטנים או כבר נערים, תוכלו למצוא מגוון אטרקציות מתאימות ומרגשות. עם ילדים הקטנים תוכלו כמובן להינות במים, להקים ארמונות בחול, לבקר ואף להאכיל את צבי הענק או לבלות באחד ממועדוני הילדים המושקעים בריזורטים.

עם הבוגרים, תוכלו ללכת לצלול או לעשות שנורקלינג ולחקור את חיי המים הצבעוניים והמהפנטים של סיישל; תוכלו לצאת לשייט בקטמרן באוקיינוס ולאף לצפות בדגים מצוללת בשמורה ימית; לשוטט בגנים הבוטניים המרהיבים שנמצאים בסיישל ולבחון צמחים שלא הכרתם; לנסות ספורט ימי כמו קיאקים או קאנו; להאכיל צבים ענקיים וידידותיים; לרכב על אופניים בעיירות הקטנות; לעשות טרקים מותאמים לילדים בפארקים הלאומיים של סיישל; וכמובן להנות בחופי הים הידידותיים לילדים, לשחות ולהנות במים הטורקיזיים.

מלונות בסיישל לילדים

אם אתם מגיעים לסיישל עם ילדים, כדאי לבחור באחד הריזורטים המיועדים למשפחות. לרוב אלו ריזורטים מפנקים, עם תכניות הפעלה לילדים, כולל שירותי בייביסיטר במידה ותרצו קצת זמן חופשי לעצמכם. כמו כן, חלק מהמלונות יציעו סוויטות ווילות למשפחות, או חדרים נפרדים עם דלת מקשרת. כמובן, המלונות האלו יגיעו גם עם פינוקים כמו בריכות, מועדוני ילדים, ואפילו טיפולי ספא לילדים ונערים, שיעורי יוגה ועוד. באיי סיישל, ישנם גם ריזורטים שפחות מתאימים למשפחות ואף מגיעים עם הגבלת גיל; לכן, כדאי להתייעץ עם אחד המומחים של ספיריט לסיישל כדי למצוא מלונות בסיישל שמתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

חופשה בטיחותית לילדים

טוב לדעת שאיי סיישל אידיאליים לילדים גם מבחינה בטיחותית. באיי סיישל לא תמצאו חיות מסוכנות או צמחים מסוכנים, אין צורך בחיסונים מיוחדים לקראת הביקור, והמקומיים הם ידידותיים מאוד. גם החופים ידידותיים למשפחות, ובחופים רבים אפשר למצוא מים רדודים האידיאלים גם לילדים קטנים.

סיישל עם ילדים – למי זה מתאים?

חופשה בסיישל עם ילדים מתאימה למשפחות הרפתקניות, שאוהבות את המים והים, ומתאימה לילדים סקרנים שאוהבים את הטבע, הנופים, וגם את הפינוק. משפחות שמחפשות לצאת מהקופסה ולהנות מטיול בלתי נשכח ומתמונות וזכרונות שיישארו לנצח, צריכות לבחור את איי סיישל כיעד החופשה הבא שלהן.

כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לא לוקחים סיכונים. בשביל שהכל יהיה מותאם ומושלם עבורכם, ללא לחץ או בזבוז זמן מיותר, מזמינים חופשה עם המומחים לסיישל.

המומחים של ספיריט מכירים את איי סיישל כמו את כף ידם ותכננו עשרות אלפי חופשות משפחותיות לסיישל במשך 15 שנות ניסיון ביעד. צרו איתנו קשר ונתכנן עבורכם את החופשה המושלמת עבורכם.

אולי יעניין אתכם גם...
  • אם חופשת סוכות מתקרבת או כבר מאחוריכם - כאשר יעדי הים התיכון כבר קרירים, זה הזמן האידאלי לצאת עם המשפחה לחופשה אקזוטית מסוג חדש, חופשה משפחתית באיי סיישל.

  • כשמחפשים יעד אקזוטי לחופשה חלומית, חולמים על נופש באי טרופי עם חופים נפלאים, מלונות מפנקים, שווקים ססגוניים וטבע פראי, אי אפשר שלא לחשוב על איי סיישל, האיים האקזוטיים היפהפיים באוקיינוס ההודי.
  • מגוון חבילות נופש לסיישל כל השנה בליווי של המומחים לסיישל. היכנסו למלונות עם התמורה הטובה ביותר.
  • דילים לסיישל מהווים אפשרות חשובה, בעיקר מאחר וסיישל איננו היעד הזול בעולם

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.