דובאי עם ילדים – כל מה שרציתם לדעת

מאת: אביב יטיב
מתכננים חופשה בדובאי עם הילדים? המומחים של ספיריט ישמחו לתכנן לכם טיול מושלם למשפחות בדובאי עם כל האטרקציות המדהימות שיש לדובאי להציע שכל ילד יתרגש.

דובאי הפכה בשנים האחרונות ליעד תיירותי פופולרי ומבוקש בעולם, ולאחר נרמול היחסים המלא עם איחוד האמירויות הערביות (הסכמי אברהם), ישראלים יכולים לבקר בקלות באמירות השנייה בגודלה אחרי אבו דאבי. 

כדאי לדעת כי דובאי היא אחת מ-7 אמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. מכפר דייגים קטן היא הפכה ליעד תיירותי אקזוטי המציע שילוב מרתק בין חיי תענוגות, עיר תוססת, שופינג וחיי לילה מהנים לבין אותנטיות קסומה, אתרי מורשת ושווקים תוססים וצבעוניים. כל זאת, לצד רצועת חוף יפהפייה וריזורטים מהמפוארים בעולם.

מופע המזרקות בדובאי

דובאי – מידע כללי

 

דובאי השוכנת בחצי האי ערב מתאפיינת בנוף מדברי עם אקלים חם ויבש, ובקיץ הטמפרטורות נוסקות מעלה ומגיעות ל-40 מעלות צלזיוס בצל. טיסה לדובאי מנמל התעופה בן גוריון נמשכת כשעתיים וחצי ועוד לפני הנחיתה ניתן להתרשם מהפרויקט השאפתני של איי הדקל והאיים המלאכותיים במרחק קצר מהחוף המרהיב.

דובאי מציעה שירותים תיירותיים מהדרגה הראשונה ויש בה שפע פתרונות לינה, חופים נקיים ומטופחים, פארקי שעשועים גדולים, גנים ירוקים, מוזיאונים מעניינים, מבנים עם ארכיטקטורה יוצאת דופן ובראשם כמובן בורג’ חליפה הנחשב לבניין הגבוה ביותר בכל העולם, קניונים מפוארים עם חנויות יוקרה, שווקים צבעוניים, מרינה עצומה עם יאכטות יוקרתיות ושפע אטרקציות לכל הגילים.

מזג האוויר בדובאי חם לכן כשמתכננים חופשה עם ילדים יש להתייחס לעונה ולאקלים המאפיין אותה. התקופה הנוחה ביותר לטיול היא בחודשי החורף (נובמבר עד מרץ) כאשר הטמפרטורות נעימות ועומדות על כ-30 מעלות, לכן אפשר לצאת לטיולים במדבר, ליהנות מהחופים ולבלות באטרקציות ובאתרים הנמצאים תחת כיפת השמיים.

מה יש לעשות בדובאי עם ילדים?

 

דובאי היא גן עדן אקזוטי לטיולי משפחות עם ילדים בכל הגילים ובכל תחומי העניין. בין אם הילדים שלכם אוהבים פעילויות אקסטרים, פארקים או חופים וטבע ייחודי, בדובאי תוכלו למצוא את הכל.

במהלך החופשה בדובאי, אנחנו ממליצים לשלב מגוון פעילויות בהתאם להעדפות שלכם. כדאי לשלב בין הפעילויות הקיציות, הספורט הימי, הבריכות המפוארות ופארקי המים לבין הקניונים העצומים, פעילויות המדבר ואינספור חוויות האקסטרים. אתרי החובה בדובאי קרובים זה לזה אך יש כל כך הרבה מה לעשות דובאי, שגם בחופשה של כמה ימים תספיקו את הכל. 

אל תדאגו, בדיוק בשביל זה המומחים של ספיריט כאן, כי להתאים עבורכם את החופשה כך שתהיה מושלמת להעדפות, גילאים ודרישות שלכם.

מעבר לבילוי בחופים, בבריכות ובפארקי המים והשעשועים, מומלץ לטייל באזור ולצאת לספארי נפלא במדבר. 

 

איזה אטרקציות דובאי מציעה למשפחות?

 

בריכה בניקי ביץ׳ דובאי

 

מה עושים במהלך חופשה באמירות דובאי עם ילדים? המומחים של ספיריט ממליצים על אתרי החובה הבאים:

  • מגדל בורג’ חליפה – אין לפספס את תצפית הנוף מהמגדל הגבוה ביותר בעולם המתנשא לגובה של 882 מ’. התצפית נמצאת בקומות 124 ו-125, כדאי להגיע בזמן שקיעה. חוויה תספק לכם ולילדים לא רק הצצה על הנוף מגובה העננים, אלא גם על הסיפורים ועל התהליך של בניית המבנה הגבוה בעולם.
  • טיסה בהליקופטר – הדרך המלהיבה ביותר ליהנות מהנופים ומהמבנים המיוחדים בדובאי היא על ידי טיסה פרטית בהליקופטר, זו חוויה מדהימה לכל המשפחה ובמיוחד לילדים וניתן לצפות ממבט הציפור על גורדי השחקים, איי הדקל, מלון בורג’ אל ערב, חופי הים והמדבריות.
  • הגנים הקסומים – אטרקציית חובה למשפחות, הגנים הקסומים ממוקמים מחוץ לעיר ובהם פסלים עצומים המעוצבים מפרחים, גנים יפהפיים ושלל פעילויות לילדים. לא טעיתם, זהו פארק הפרחים הגדול ביותר בעולם. כחלק מיום טיול בגנים תוכלו לבקר גם בגן הפרפרים שמספק חוויה מרגשת במיוחד לילדים.
  • פארקי מים – בדובאי, ישנם מספר פארקי מים יוקרתיים עם שלל פעילויות מרגשות לילדים. הפארקים המומלצים ביותר הם אקווה ונצ’ר דובאי (אטלנטיס) העמוס במגלשות ומתקנים רטובים, פארק המים ווילד ואדי בחוף ג’ומיירה המציע תפאורה מקורית בסגנון דיסני ועוד.
  • פארקי שעשועים ופעילויות אקסטרים –  דובאי היא גן עדן לילדים ולמבוגרים האוהבים רכבות הרים מהירות ומתקנים אקסטרימיים. החל ממסלולי מרוצים, אומגה בין גורדי השחקים בעיר, פארק סקי מקורה, פארק טיפוס ועוד. הפארקים המומלצים ביותר הם דובאי פארקס אנד ריזורט הנחשב לגדול ביותר במזרח התיכון, פארק לגולנד, פארק בוליווד הצבעוני, ואין לוותר על פארק השעשועים המקורה IMG.
  • הכפר העולמי – אטרקציית תרבותית בדובאי, הכפר העולמי מספק חוויה מרגשת ומדהימה לילדים ולהורים ולוקח אותם למסע מרתק מסביב לעולם.
  • טיול ג׳יפים וספארי מדברי – אם הילדים שלכם יותר מתחברים לטבע ולנופים מיוחדים, אין ספק שספארי מדברי היא החוויה המושלמת עבורם. תוכלו לצאת לטיול ג׳יפים בדיונות או לטוס בכדור פורח ולראות משם את חיות המדבר היפהפיות.

 

 

טיולי משפחתי מרגש בדובאי עם ספיריט

המומחים של ספיריט ביקרו במיטב המלונות, אתרי התיירות, החופים, המסעדות והאטרקציות המובילות שאסור לפספס, כדי לתכנן עבורכם חבילות נופש לדובאי העונות על כל הציפיות והפנטזיות שלכם. המומחים המנוסים הכינו חבילות נופש הכוללות טיסה לדובאי, העברות או רכב צמוד, לינה במלון מפנק בעיר או בריזורט מפואר עם רצועת חוף פרטית. לקראת החופשה אנחנו נתפור עבורכם טיולים ובילויים מלהיבים ומרגשים בהתאמה אישית לצרכים, לגיל הילדים ולפנטזיות שלכם.

גלו את דובאי עם ילדים ותיהנו מחופשה משפחתית נפלאה ויוקרתית בדיוק כפי שאתם אוהבים. 

לחופשה בדובאי >>

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.