5 דברים שאתם צריכים לדעת על האי לה דיג

מאת: אביב יטיב
אם אתם חולמים על חוף רך ולבן ומים בצבע מהפנט -האי לה דיג, אחד מהאיים המרהיבים של איי סיישל הוא בשבילכם, המומחים של ספיריט ישמחו לקחת אתכם לשם.

אם גן עדן בשבילכם הוא חוף רך ולבן המוקף בסלעי גרניט, שקט מקיף שמופר רק על ידי ציוץ הציפורים, מים בצבע מהפנט וצמחייה פראית על סף המים, מצאנו אותו בשבילכם: האי לה דיג. 

לה דיג הוא אחד האיים המרהיבים מבין איי סיישל המאוכלסים, וככל הנראה היפה ביותר מהם; ברגע שמגיעים ללה דיג אי אפשר שלא להרגיש כאילו הזמן עצר מלכת או כאילו חזרתם בזמן אל מקום בתולי, תמים וקסום. המקום מספק חוויה רגועה לצד נופים וחופים מרהיבים שקשה למצוא בימינו והוא המקום המושלם להתחבר ולהכיר את התרבות הקראולית האותנטית ואת המטעמים והמוצרים המקומיים. 

לה דיג בסיישל

אם אתם שוקלים להזמין חופשה בסיישל, אסור לכם לפספס את האי לה דיג.

הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על האי המקסים:

אי קטנטן וחלומי

לה דיג הוא אי קטן ורגוע המשתרע על 11 קמ”ר וגרים בו בין 2500-3000 אנשים בלבד. מה שיאפשר לכם לחקור את האי היפהפה בקלות. אם היה לכם ברור שאת האי תגלו בנסיעה במוניות או רכב בכלל, חשבו שוב, כי באי תוכלו להתנייד כמעט אך ורק באמצעות אופניים. באי ישנם מספר רכבים בודדים בלבד מה שהופך את החוויה בו לרגועה ופסטורלית. 

הדרך הטובה ביותר להכיר את האי היא באמצעות אופניים, בו תוכלו לעבור ליד בתי ספר מקומיים, חנויות מזכרות עם אוצרות מיוחדים, לבקר בשמורות הטבע באי וכן לפדל לצד מגוון גידולים אקזוטיים ייחודיים כחלק מחוויה בלתי נשכחת.

הגעה ללה דיג

אין טיסות פנימיות ישירות לאי ולכן ניתן להגיע ללה דיג במספר דרכים אחרות, עם מעבורת מקומית, עם סירה פרטית שנוכל להשכיר עבורכם או עם מסוק פרטי שיספק לכם חוויה מרגשת במיוחד ונופים עוצרי נשימה. כאשר אתם מזמינים חבילות נופש לסיישל עם ספיריט תוכלו לשלב לינה באי הקסום. כחלק מהחבילה שלנו אנו נזמין ונתכנן עבורכם כבר את המעבורות והעברות בהתאם כך שלא תצטרכו לדאוג לדבר. 

שימו לב, אפשר להגיע ללה דיג בכל עונות השנה, שכן הטמפרטורה כמעט אף פעם לא יורדת מתחת ל-24 מעלות, אך הזמן הטוב ביותר הוא בין אפריל למאי ובין אוקטובר לנובמבר, אז המים הכי רגועים וצלולים.

החופים היפים ביותר בעולם

 אמרנו גן עדן, ולא סתם כי מה יכול לסמל יותר את גן עדן אם לו החופים היפים בעולם. בלה דיג תמצאו חופים לא פחות  ממרהיבים, כאשר ביניהם גם החוף שנבחר שנה אחר שנה לאחד החופים היפים ביותר בעולם – חוף anse source d’argent, וכן חופים נוספים כמו Grand Anse, Petit Anse ו-Anse Coco. כל אחד מהחופים האלו הם חופים בתוליים, עם חולות לבנים, מים טורקיזיים צלולים במיוחד, סלעי גרניט עוצמתיים על שפת המים שקשה לתאר במילים, זו אולי אחת הסיבות מדוע מדי יום אינספור אנשים מגיעים לאי כדי להתחתן בו. מעבר לחופים, מומלץ להיכנס למים ולצאת לשנרקל בשוניות האלמוגים הצבעוניות והמהפנטות, לשוט בקיאק שקוף או לצאת לגלישה, ולזכות לחוויה מיוחדת במינה. 

התרבות הקריאולית האותנטית

 אחד החלקים הכי מרתקים בלה דיג הוא ההיכרות האינטימית עם התרבות הקריאולית והתושבים של האי, שחיים חיים רגועים ונטולי לחצים. בביקור שלכם מומלץ לבקר במפעלי הבוטיק האותנטיים באי וללמוד על הדרכים היצירתיות בהם משתמשים המקומיים. בחוות L’union Estate, למשל, תוכלו לשוטט בין מטעי של וניל, קינמון וקוקוס, וכן לבקר בחוות צבים. מגוון תוצרים טבעיים מיוצרים באי, רובם, איך לא, מיוצרים מקוקוס, ותוכלו לרכוש אותם גם כמזכרות הביתה. 

שמורות הטבע של לה דיג

שמורות הטבע של לה דיג הן פשוט מרהיבות – בביקור שלכם בשמורות תוכלו להתענג על הנופים, הריחות והגידולים המיוחדים שלא זוכים לראות בכל יום, כמו מטעי וניל, קינמון, קפה וכמובן קוקוס. בין השמורות שכדאי לסמן לעצמכם תמצאו את שמורת Veuve, שמורה שמציעה טיול של שעה-שעתיים בין העצים וצפייה בציפורים מיוחדות, וביקור ב-Nid d’Aigle, הנקודה הגבוהה ביותר באי בגובה 333 מטרים. כדי להגיע אליה צריך לצאת למסלול לא פשוט אך הנוף ללא ספק יהיה שווה את זה.

זהו רק חלק קטן מהמידע והמלצות שכדאי לדעת על לה דיג… 

אם אתם מתכננים להזמין חבילות נופש בסיישל, המומחים שלנו ישמחו לתכנן איתכם ביקור בלתי נשכח בלה דיג ככה שלא תפספסו דבר.

לפרטים נוספים, צרו קשר עם המומחים לסיישל.

אולי יעניין אתכם גם...
  • אם אתם חושבים שחופשה בסיישל משמעותה רק להשתזף בחוף עם שייק קוקוס, אתם לגמרי טועים. המקום הזה מלא באטרקציות מרהיבות שיהפכו את החופשה שלכם ליחידה במינה. הנה כמה מהאטרקציות בסיישל שהולכות לרגש אתכם במיוחד:
  • מגוון חבילות נופש לסיישל כל השנה בליווי של המומחים לסיישל. היכנסו למלונות עם התמורה הטובה ביותר.
  • חופשה בסיישל אמנם נתפסת בעיני רבים כחופשה זוגית אולטימטיבית, עם מלונות הפאר, הים הטורקיזי ואווירת הרומנטיקה השוררת בכל פינה באיים, אבל תופתעו אולי לשמוע שגם חופשה בסיישל עם ילדים היא חוויה מדהימה.
  • ירח דבש אקסקלוסיבי ורומנטי בסיישל. לחוות את אחד המקומות היפים ביותר בכדור הארץ, להשיג שלווה על אי מבודד אך מפנק ולהנות מפרטיות מושלמת ומזג אוויר חלומי.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.