היעדים החמים של ספיריט ל-2021

מאת: אביב יטיב
בזמן ש-2020 לא הייתה השנה שכולנו ציפינו לה, הגיע הזמן לפתוח דף חדש ולחלום שוב על יעדים אקזוטיים חדשים ומרגשים.

אנחנו בספיריט, ניצלנו את השנה הזו כדי למצוא לכם מקומות חדשים וחוויות מרגשות. חזרנו אל הגלובוס הישן שלנו שאנחנו כל כך אוהבים וחיפשנו, איים ומדיניות חדשות שנוכל לכבוש יחד איתכם.

הנה לכם כמה מהיעדים החמים שבחרו המומחים של ספיריט לשנת 2021.

מאוריציוס

מהביקור הראשון שלנו במאוריציוס, התאהבנו. זה לא רק החופים התכולים היפהפיים והחול הלבן, הריזורטים המדהימים ממיטב הרשתות הטובות בעולם, שדות האננס והצמחייה הטרופית שתקיף אתכם בכל מבט, שמורת הטבע הייחודיות… זה הכל ביחד, חופשה במאוריציוס היא החופשה האקסקלוסיבית האולטימטיבית שתספק לכם אטרקציות מרגשות רבות וחוויות חד פעמיות.

חופים במאוריציוס

כבר שנים שאנחנו מביאים אתכם אל מאוריציוס, אבל תמיד חלמנו על הטיסה הישירה הראשונה. את הטיסה הישירה הראשונה מישראל לאי הקסום והמרהיב היינו אמורים להוציא כבר בפסח האחרון, אבל זה לא הסתדר עם התוכניות של נגיף הקורונה.

אז למה מאוריציוס הינו אחד מהיעדים החמים של 2021? כי השנה ספיריט תעשה סוף סוף היסטוריה עם הטיסה הישירה הראשונה למאוריציוס, שתאפשר לכם להגיע לאי החלומי בצורה הנוחה ביותר.

מרוקו

מנופים מרגשים, דרך אדריכלות עוצר נשימה, קולינריה, תרבות והיסטוריה עשירה, במרוקו תמצאו את הכל, ואפילו מעבר לזה. טיול במרוקו ללא ספק יעלה על כל הציפיות שלכם. תוכלו להינות מחוויות ייחודיות, שווקים ססגוניים ומלונות פאר מקומיים, ״ריאדים״.

בשבילנו מרוקו, הינה מגרש המשחקים האולטימטיבי, עבורכם זו תהיה חופשה בלתי נשכחת עם חוויות חד פעמיות.

כבר שנים שאנחנו עושים הפקות במרוקו, אך עם ״מזרח תיכון חדש״, אין לנו ספק ש-2021 זו השנה שלה. המומחים שלנו יקחו אתכם אל המקומות והחוויות שלא מופיעים על המפה או באינטרנט.

האיים המלדיביים

פשוט כי כולנו צריכים את השקט והרוגע האינסופיים האלו, את הפינוק הבלתי מתפשר ואת מי הטורקיז הבוהקים. בין אם זה בריכה אינפיניטי על החוף או על המים, אנחנו מוכנים.

איי המלדיביים הם ללא ספק אחד המקומות היפים ביותר בעולם. מרוב שהם יפים, לעיתים קשה להאמין שהם אמיתיים. בין אלף גווני הטורקיז, החול הלבן הבוהק, הוילות הייחודיות והמפוארות על המים או על החוף, תוכלו גם לחוות כמה חוויות יוצאות דופן, כמו להתפנק בטיפול ספא באי פרטי, לאכול ארוחת גורמה מתחת למים או לטוס במטוס ימי.

One&Only Reethi Rah

המומחים של ספיריט ביקרו במיטב המלונות במלדיביים ובחרו עבורכם את התמורה הטובה ביותר. נשמח להציע לכם מגוון חבילות נופש במלדיביים שיעלו על כל הציפיות שלכם.

באלי

עם הסכמי השלום החדשים, לא יכולנו שלא לפנטז על איים אקזוטיים נוספים שנוכל להגיע אליהם בקלות כעת. באלי, הוא ללא ספק אחד השמות הראשונים שקפצו לנו לראש ובצדק. מדובר באחד האיים היפים, המיוחדים והנחשקים בעולם.

טיול לבאלי הוא מסע לכל החושים בין נופי פלא, פסטיבלים מסורתיים, תרבות ואמנות צבעונית וריזורטים עוצרי נשימה. לא משנה כמה נגיד ונפאר את המקום, זה לא יספיק.

בינתיים, ניתן להיכנס לבאלי עם דרכון ישראלי באמצעות ויזה שספיריט מציעה לכם, אך אנחנו מאמינים שייתכן וזה יהיה פשוט יותר בקרוב. הישארו מעודכנים.

איי סיישל

האמת, שאצלנו בספיריט, איי סיישל תמיד נמצאת ברשימה כבר משנת 2006, עם הטיסה הישירה הראשונה שלנו אבל זה בלתי נמנע. איי סיישל הם ללא ספק גן עדן.

להשתרע על החול הלבן באחד מהחופים היפים בעולם של איי סיישל, בין סלעי הגרניט מול אינסוף גווני הטורקיז ולשקוע בספר, זה משהו שאנחנו חולמים עליו כל יום.

פסח בסיישל

כבר 15 שנים שאנחנו מגיעים לסיישל עם מאות טיסות ישירות ובלעדיות, ועדיין אנחנו מגלים אותה ומתרגשים מיופיה כל פעם מחדש. במשך שנים של תכנון חבילות נופש לסיישל וטיסות בלעדיות, יצא לנו לגלות יחד איתכם, מקומות שלא מופיעים על המפה. המומחים שלנו מכירים כל פינה באיים האקזוטיים, ואת תוכלו להרגיש כבר בשיחה הראשונה.

אוגנדה

פלאי הטבע של אפריקה האמיתית, עטופים בחוויית פינוק אקסקלוסיבית באוגנדה. יערות טרופיים, מפלים עוצמתיים, סוואנות יפהפיות, אגמים ונהרות, שמורת טבע ייחודיות ומלונות פאר בלב הטבע האגדי.

טיול לאוגנדה יספק לכם חוויה אפריקאית עוצמתית ואותנטית לצד פינוק בלב הטבע. המפגש עם האוגנדים, הספארי הייחודי בו תוכלו גם לראות את השימפנזות, הלודג׳ים היוקרתיים והנופים האינסופיים יהפכו את הטיול שלכם למרגש במיוחד.

אנחנו יוצרים טיול שהוא חוויה ייחודיות וחד פעמית שתפורה במיוחד עבורכם. המומחים שלנו עומדים לרשותכם וזמינים עבורכם בכל רגע.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.