הסלבס כובשים את המלדיביים

מאת: ספיריט הפקות עולם
בשלוש השנים האחרונות גילו הסלבז המקומיים את המלדיביים, ומאז הרכבת האווירית רק הולכת ומתרחבת.

הכל החל ביום שלישי, ה-4 באוגוסט 2015. בר רפאלי, אז עדיין רווקה (מאורסת) בת שלושים, טסה עם חמש מחברותיה הקרובות (ביניהן סנדרה רינגלר, עדי רונן ועוד) לנופש באיים המלדיביים. מסיבת הרווקות המלדיביות נועדה להיפרד מן הימים שלפני נישואיה לבחיר ליבה, איש העסקים עדי עזרא, ב-24 לספטמבר.

הרחק מן הפפארצי, העיתונות והרכילאים, באי הקטן גספינולו, חגגה בר בווילת הנופש  המבודדת שלה עם החברותה. הווילה האקולוגית כללה בריכת אינפינטי (אינסוף) פרטית, ומדרגות שיורדות היישר אל תוך המים. במקום אין משפחות עם ילדים, והוא מוגדר ‘למבוגרים בלבד’. רפאלי גם הקפידה לתעד כמה מן הרגעים הטובים ביותר באינסטגרם כמובן.

הביקור של בר רפאלי במלדיביים ‘פקח את העיניים’ לישראלים רבים, שעד לאותו רגע לא הכירו היטב את היעד האקזוטי האגדי. שבוע באחת הווילות המלדיביות היוקרתיות עולה לזוג 7,700 אירו לפחות. הווילות היוקרתיות ביותר באי עולות 10 אלף אירו לשבוע. זה כמובן לא אומר שהישראלי הממוצע ישלם יותר מ-3,500 אירו לחבילת נופש מעולה.

אך סיפור האהבה בין רפאלי למלדיביים לא הסתיים ב-2015. רק חודשיים וחצי לאחר שנולדה בתה, ליטל ליב עזרא, טס הזוג הנשוי עדי ובר לחופשה מלדיבית רומנטית. הם עשו זאת בלי התינוקת, באוקטובר 2016, במסגרת חופשת סוכות. על השאלה ‘מי שומר על התינוקת בבית’ בר לא ממש ענתה, והמשיכה לפרסם תמונות מעוררות-קנאה שלה עם הגזרה המושלמת והביקיני המינימלי, על החול הלבן ומי הטורקיז המלדיביים.

זמן קצרצר אחרי שבר רפאלי גילתה לישראלים את המלדיביים, רכבה על הגל של אוגוסט 2015 גם הדוגמנית אסתי גינזבורג, שהמריאה יחד עם שותפה לחיים, עדי קייזמן, לשבוע באיים בריזורט יוקרתי.

רבים עדיין זוכרים את חתונתה של כוכבת “הישרדות” נטע-לי זלצרמן, שהתקיימה במלדיביים חודש קודם, ביולי 2015. זוג הרצים למליון, רז זלצרמן (אחיה של נטע-לי) והדוגמנית אלכסה דול נחת במלדיביים לחופשה מוצלחת ביותר, כאשר החתונה של האחות נטע-לי משמשת תירוץ נוח במיוחד. מאז הספיקה אלכסה לטוס למגוון יעדים נחשקים באירופה, אך החופשה ההיא במלדיביים נותרה ללא תחרות.

לטרנד הצטרפו בחודשים האחרונים גם הזוג הקרייריסטי המרשים סנדרה רינגלרובעלה השף החטוב משה שגב. הצמד הידוע קפץ לאיים באוגוסט 2017, ואליו הצטרפו הדוגמנית שלי גפני ובעלה. סנדרה ושלי פרסמו סדרת תמונות בה הציגו כמות מסחררת של בגדי ים חדשים, וחזרו נלהבים למדי.

אחרונת המלדיביסטיות הישראליות היא הדוגמנית הנחשקת שיר אלמליח, שטסה לחופשה אקזוטית בסוף אוקטובר 2017. אלמליח חגגה יום הולדת 28 עם בן זוגה האיטלקי, ג’וזף קראדו. כיאה למעמדה המקצועי בסצינה ולמקצועו של בעלה (צלם אופנה), שיחררה אלמליח צרור צילומי אינסטגרם מפתים.

אז אין ספק, הישראלים האופנתיים נעים בכמויות למלדיביים – לא רק בעקבות בר רפאלי, אלא בעיקר עקב אפשרויות ההתבודדות המגוונות, והחופים המדהימים שאין כמותם באיזורנו המדברי. בעידן העסוק והמהיר שלנו, להתנתק קצת מן העולם המתועש על אי אקזוטי מבודד זו חוויה שאין שנייה לה.

רוצים לטוס לשם?

צרו קשר עוד היום

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.