סיישל דורגה במקום הראשון ב-100 החופים הטובים ביותר בעולם

מאת: ספיריט הפקות עולם
ברחבי העולם לא חסרים חופים עוצרי נשימה, אך חלקם יפים יותר מאחרים. הרשימה נכתבה בעזרת מטיילים רבים ומתבססת על המלצותיהם וניסיונם. שניים מתוך עשרת המקומות הראשונים, הם מהחופים המרהיבים של איי סיישל. לפי רשימתם, עשרת החופים הטובים ביותר בעולם הם:

ב-16 באפריל 2014 פירסמה רשת סי-אן-אן (CNN) רשימה הסוקרת את 100 החופים היפים והטובים בעולם. הרשימה נכתבה בעזרת מטיילים רבים ומתבססת על המלצותיהם וניסיונם. שניים מתוך עשרת המקומות הראשונים, הם מהחופים המרהיבים של איי סיישל. לפי רשימתם, עשרת החופים הטובים ביותר בעולם הם:

1. סיישל: חוף מפרץ גרנדה (Grande Anse Beach)
חוף מבודד שקל לפספס מאחר וצריך קצת מאמץ על מנת להגיע אליו. 
החוף, הממוקם גם הוא באי לה דיג, הוא חוף ארכיטיפי, שנגדו חופים אחרים צריכים להימדד. חוף שאסור לוותר עליו. גלים ענקיים שהופכים את החוף למתאים במיוחד לגלישה.

2. איטליה: חוף ראביט
צוקים לבנים מרהיבים, מים כחולים צלולים, טמפרטורות חמימות וחול מדברי יבש. צבים מוגנים מטילים ביצים בחוף וניתן לאתר דופלינים במים.

3. איי טורקס וקייקוס: מפרץ גרייס
יעד מועדף על תיירים, שכמעט תמיד מלא, אבל זה בגלל שזה חוף כל כך נפלא. התיירים לא מפריעים להנות מהמים הרגועים ומאינספור המסעדות ואתרי הנופש.

4. סיישל: מפרץ סורס ד’ארג’נט (Anse Source d’Argent)
ממוקם באי לה דיג, השלישי בגודלו בין איי סיישל. 
החוף מורכב משילוב של חולות ורודים ולבנים, והוא אחד מהחופים המצולמים ביותר בעולם. המים רגועים ומושלמים לצלילה. צמוד לחוף ישנה מסעדה המציעה מנות קריאוליות מקומיות מיוחדות וטעימות.

5. סנט בארת’ס: מפרץ גרנד סיילין
מרוחק מאזורים עירוניים, הרבה רוח נושבת ומעט צל. התמונות שם יוצאות יפהיפיות. מעט ליד החוף יש אזור מחייה של ציפורים טרופיות.

6. איי בהאמה: חוף כרוב, אי פרדייז 
השם הלא מתאים לא גורע מיופיו של החוף הזה. לרוב, החוף מלא, אבל אם מתרחקים מעט מזרחה, ניתן להנות מהחוף בצורתו הטבעית יותר, ללא הפרעות.

7. טסמניה: מפרץ ויינגלאס 
חולות לבנים, אבני גרניט ורוד וצמרות עצים ירוקות. החוף הוא חלק מפארק לאומי. במפרץ ניתן לטייל, לצלול, לשוט בקאייקים ועוד.

8. טהיטי: חוף מאטירה, בורה בורה
חולות רכים ומים רגועים, אתרי נופש יוקרתיים. חוף זה מזכיר מדוע בורה בורה הפכה ליעד כל כך פופולארי. בחוף ניתן בין היתר להאכיל כרישים, לחפש פנינים שחורות או סתם לנוח על החול.

9. ונואטו (Vanuatu): חוף שמפנייה 
המים הרדודים נדמים כאילו הם תוססים בגאות נמוכה, כאילו האי שוחה במי בועות – מכאן החוף קיבל את שמו. האפקט נובע מגז שיוצא מהאבן הוולקנית בתחתית הים.

10. הפיליפינים: האי פאלאווי
חול לבן מרהיב, אבן וולקנית ומים כחולים-ירוקים. שמורה תת-ימית מתחת לפני השטח וטיולי שטח באדמה בוצית. באי אין מלונות, ולכן אפשרויות הלינה הן אירוח ביתי או קאמפינג.

רוצים לצאת לחופשה באיי סיישל ולהשתזף על החופים היפים ביותר בעולם?

לפרטים נוספים על טיסה ישירה לסיישל היכנסו או צרו קשר באתר.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.