חופשת יוקרה בדובאי

מאת: אביב יטיב
חופשות יוקרה בדובאי הן לא חופשות שתוכלו למצוא בכל מקום. המומחים של ספיריט ביקרו במיטב המלונות, האטרקציות, המסעדות, החופים ובחרו רק את הטוב ביותר עבורכם.

עד לפני רגע, חופשות יוקרה בדובאי (או כל חופשה בדובאי) היו רק בגדר חלום רחוק. יותר נכון פנטזיה.

שנת 2020 לא הביאה איתה הרבה בשורות טובות, אבל היא כן הפכה חלום אחד למציאות.

כבר בתחילת השנה, עוד לפני הסכם השלום עם איחוד האמירויות, התחלנו לתכנן עבורכם חופשות לדובאי.

אלו לא חופשות שתמצאו בכל מקום או באינטרנט, ביקרנו במיטב המלונות, האטרקציות, המסעדות, החופים ובחרנו רק את הטוב ביותר עבורכם.

רצועת חוף בW דובאי

הכי מפואר, הכי מפנק, הכי מטורף, ככה היינו מתארים את חוויית היוקרה בדובאי.

תרשו לעצמכם לדמיין, כי כאן הכל אפשרי. ״השמיים הם הגבול״ זה לא רק ביטוי בחופשה בדובאי.

הנה כמה מהחוויות החלומיות שנוכל להציע לכם בחופשה יוקרה בדובאי.

טיסה פרטית

 בדיוק בזמן המתאים לכם, בדרך הנוחה והמפנקת ביותר כך שלא תפספסו אפילו דקה על ארגונים מיותרים. אם אתם מחפשים חוויה יוצאת דופן של יוקרה, טיסה במטוס פרטי תספק לכם את זה ללא ספק. נוכל להציע מגוון מטוסים פרטיים בגדלים שונים החל מ-6 מושבים ועד 56 מושבים.

 רכבי יוקרה

רכבי יוקרה בדובאי

 אין ספק שבכל מקום שלא תלכו בדובאי, תראו מכוניות ספורט וג׳יפים מהיקרים והיפים בעולם. את הנסיעות שלכם מהשדה, למסעדה, או לא משנה לאן ניקח אתכם ברכבי יוקרה מפוארים לבחירתכם.

 מלון יוקרה מפואר

מועדון חוף בדובאי

 לא סתם כל הרשתות הטובות בעולם נמצאות בדובאי. המלונות בדובאי הם מהמפוארים והמפנקים שראינו, מוילות עם בריכה פרטית על החוף ועד סוויטות בקומות הגבוהות עם נוף פנורמי עוצר נשימה לאוקיינוס או לבורג׳ חאליפה ושאר גורדי השחקים.

אחרי שביקרנו בכל המלונות הטובים שיותר בדובאי, אנחנו בטוחים שהם יספקו לכם חוויה יוצאת דופן.

ארוחת ערב חד פעמית

ארוחת ערב בפלאזו ורסאצ׳ה דובאי

 ארוחת ערב אינטימית ויפהפייה באמצע הדיונות האינסופיות של דובאי או בצמרת אחד מגורדי השחקים לבחירתכם. לצפות בשקיעה עם קוקטייל או היין האהוב אליכם ומנות גורמה לנופים העוצמתיים של דובאי. המומחים שלנו יתכננו עבורכם ערב בלתי נשכח.

 טיסה במסוק

טיסה במסוק בשמי דובאי

 את העוצמות של דובאי אפשר להבין רק ממבט מלמעלה. תטוסו מעל אי הדקלים היפהפיים, איי העולם, רצועת החוף המדהימה ואף מעל גורדי השחקים של העיר.

בטיסה שלכם במסוק תוכלו לראות מקרוב גם את צמרת הבורג׳ חאליפה, הבניין הגבוה בעולם. 

אלו רק חלק קטן מהאפשרויות שיש לנו להציע עבורכם בחופשת יוקרה בדובאי. כל חופשה תתפר בדיוק לפי הבקשות והחלומות שלכם על ידי המומחים שלנו כך שהחופשה צהיה מושלמת עבורכם. 

עד כה, הוצאנו כבר עשרות חופשות ייחודיות כאלו. ספיריט הייתה הראשונה להוציא טיסות ישירות לדובאי במטוסים פרטיים, לעסקים ולחופש.

צרו קשר עם המומחים שלנו לפרטים נוספים על חופשה יוקרה בדובאי.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.