מזומן:
מובהר כי בהתאם להוראת החוק לצימצום השימוש במוזמן התשע"ח-2018 אין באפשרות חברתנו לקבל תשלום במזומן במסגרת עסקאות לרכישת שירותי תיירות בסכום העולה על הסכומים הקבועים בחוק.
דמי ביטול:
בהתאם לתנאים שנשלחו אלי במייל ע"י הסוכן המטפל
תנאי התשלום:
50% בעת ביצוע ההזמנה.
יתרת התשלום + מע"מ מקומי + הוצאות נלוות APA ישולמו עד 45 יום לפני תאריך הנסיעה.
מובא לידיעת הנוסעים כי אירועי כוח עליון המהווים עילה לביטול הטיסה על ידי חברות התעופה, אינם מוכרים לעיתים קרובות על ידי יתר ספקי השירות בחבילה (דוגמת בתי מלון, טיסות פנים ושירותי קרקע אחרים) ואינם מהווים מבחינתם עילה לביטול המזכה בהחזר כספי.
בכל מקרה של שינוי או ביטול עסקה, ייגבו דמי טיפול של 100$ לאדם.
בשל כך, במקרים בהם בוטלה הטיסה ביוזמת חברת התעופה, תשיב חברת התעופה לנוסעים את התמורה אשר שולמה בגין כרטיסי הטיסה.
עם זאת מודגש, כי שאר מרכיבי החבילה יהיו כפופים למדיניות הביטול של יתר ספקי השירות בחבילה נכון למועד הביטול, ואשר יתכן ולא יאפשרו החזר כספי בנסיבות אלה.
חברת ספיריט תפעל כמיטב יכולתה לנסות ולמקסם את סכומי ההחזר מספקי השירות הרלבנטיים, או לאפשר את ניצול השירותים שנרכשו במועד מאוחר יותר, אך לצערה אינה יכולה להתחייב לכך.
השוכר משלם עבור השכרת היאכטה עצמה וצוותה, אך הוצאות נוספות יחויבו בנפרד.
"Crewed yachts" מתייחס ליאכטות המושכרות עם צוות (קפטן, מארחת/שף, דיילות וכו').
"Plus Expenses" פירושו המחיר הבסיסי שמוצע עבור השכרת היאכטה אינו כולל את כל ההוצאות הנלוות - APA, הסבר בהמשך.
"MYBA terms" מתייחס לתנאים סטנדרטיים שנקבעו על ידי איגוד מתווכי היאכטות הים תיכוני (Mediterranean Yacht Brokers Association).
תנאים אלה מגדירים בבירור אילו הוצאות כלולות במחיר הבסיסי ואילו הוצאות יחויבו בנפרד.
בדרך כלל, תנאי MYBA קובעים שהמחיר הבסיסי מכסה את השכרת היאכטה, שכר צוות, ביטוח בסיסי וציוד. הוצאות נוספות, כגון מזון ומשקאות, דלק, עגינה בנמלים, ומיסים, יחויבו בנפרד.
היאכטות מבוטחת בביטוח חבות צד ג', נזק ליאכטה.
אנחנו בונים את המסלול עם הלקוח, אך המסלול נתון לשינוי בהתאם למזג אוויר, בסופו של דבר הקפטן מחליט, צריך להישמע להוראותיו.
תקופת הצרטר נמשכת שבוע - לרוב משבת עד שבת עלייה ביום שבת בשעה 17:00 ירידה ביום שבת עד 09:00 בבוקר, חשוב לציין שהיאכטה חוזרת לנקודת האם ביום שישי בערב.
ניקיון החדרים, הצוות מסדר את החדר כל יום, מצעים ומגבות מוחלפים פעם אחת באמצע השבוע. כמובן שבהתאם לרמת היאכטה זה יכול להשתנות.
זמן עלייה/ירידה לסיפון אינו סטנדרטי עבור כל היאכטות והתקופות, אך עשוי להשתנות מעת לעת ומיאכטה ליאכטה.
שירותים נוספים כגון העברות, השכרת רכב, מלונות וסיורים הם כולם סידורים שאינם כלולים במחיר הצ'רטר. אנו מסייעים בהזמנת שירותים אלו.
תשר לצוות: תשר לצוות הוא לפי שיקול דעתו של השוכר (נהוג לתת בין 5% ל-15% מדמי הצ'רטר)
הסבר על הוצאות נלוות - APA
(Advance Provisioning Allowance) מכסה את כל ההוצאות במהלך החופשה.
כל ההוצאות הקשורות לצריכת דלק ומים, מזון, משקאות ומשקאות אלכוהוליים, דמי נמל ותעלות, הינן בתוספת מחיר.
הדבר נהוג בשכירת יאכטות מפוארות עם צוות, הלקוח משלם סכום עבור כל החיובים הנוספים הללו מראש ובאחריותו של הקפטן להמשיך בתשלומים ולתת בסיום החופשה קבלות אנליטיות ללקוח.
הסכום עבור הוצאות אלה נקרא Advance Provisioning Allowance (APA) ומטרתו, לשפר את רמת השירותים הניתנים, על ידי מתן אפשרות ללקוח להישאר ללא הסחת דעת מההוצאות היומיומיות. כהוצאה זמנית, APA נע בין 20% ל-40% מדמי הצ'רטר. כמובן שה-APA תלוי ברמת האיכות שהלקוח דורש. מכיוון שחופשת היאכטה כוללת ארוחות בוקר, צהריים וערב ומשקאות ואלכוהול, מדובר בסכום לא מבוטל של כסף. מובן מאליו שאם בתום החופשה לא מיצה APA, היתרה הנותרת מוחזרת ללקוח. מצד שני, התרחשו הוצאות נוספות, הלקוח מתבקש להשלים את היתרה על הסיפון לפני העזיבה.