טיול ספארי טנזניה וזנזיבר

מאת: ספיריט הפקות עולם
ספיריט הפקות עולם מזמינה אתכם לחוויה מרגשת ומסעירת חושים: טבע עוצר נשימה, ניחוחות וטעמים, נופים וחופים, אנשים ובעלי חיים, פרא ותרבות באי החלומי זנזיבר.

האי החלומי זנזיבר משלב ניחוחות של פעם עם חופים בתוליים על מי טורקיז צלולים, כפרים אותנטיים ואנשים חביבים ומסבירי פנים. חוויה בלתי נשכחת לכל אדם מערבי שרוצה בהתנסות יוצאת דופן המשלבת את אפריקה הפראית עם שרידיה של אירופה הקולוניאלית. רוצים להוסיף קצת פרא לטיול? המשיכו לטנזניה לטיול ספארי מרתק…

יום 1- תל אביב – קילימנג’רו

יציאה, משדה התעופה בן גוריון בטיסה אל עבר קילימנג’רו, טנזניה.
עם ההגעה ואשרת הכניסה אותה נקבל במקום, נצא לעיר הקטנה ארושה, הנמצאת בלב אזור אגמי מומלה
(Momella Lakes), באזור מיוער געשי. נחיתה בשעות הערב המוקדמות, העברה לארוחת ערב ולינה ב- NGARE SERO.

יום 2- שמורת טראנג’יר

ארוחת בוקר לאחריה נצא לשמורת הטבע טרנג’יר (tarangire) לשם נגיע לעת צהריים ונסעד את ליבנו.
אחה”צ נצא לספארי מרתק בשמורה המרהיבה: נראה פילים, זברות, באפאלו, צבאים וחיות אחרות ומסביב הנהר הזורם בתוכה וברקע הירוק שולט, מאות עצי באובב ענקיים.
לפנות ערב, יציאה בנסיעה אל הלודג’ לארוחת ערב ולינה. BURUNGO TENTED CAMP

יום 3- שמורת אגם מניארה

יציאה לכיוון שמורת אגם מניארה. האגם שוכן תחת המצוק המערבי של השבר הסורי אפריקאי. השמורה מגנה על אגם סודה וכן על יער טרופי מוריק המתקיים במקום עקב מי תהום גבוהים במיוחד. למרות שטחה הקטן (325 קמ”ר) השמורה מגנה על מגוון מרתק של סביבות מחייה ובעלי חיים. השמורה מפורסמת בצפיפות הפילים הגבוהה ביותר באפריקה, כ- 7 פילים חיים בכל קמ”ר בשמורה. אריות השמורה התפרסמו במנהגם לטפס על עצים להימלט מן החום של צהריי היום. השמורה מציעה נופים דרמטיים ונקודות תצפית רבות על האגם, בריכות היפופוטמים ובהם מאות ציפורי מים ומעיינות חמים מבעבעים. ביער, קל לצפות בקופי סייקס ולעיתים לטאות כוח גדולות נראות בערוצים החוצים את היער. בעונה הגשומה השמורה מוריקה ומפלים רבים זורמים במורד המצוק הדרמטי. עם ההגעה לשמורה יפתחו הרכבים את הגגות וייכנסו לאחר צהרים של תצפיות בתוך השמורה. ארוחת צהריים פיקניק .לאחר הסיורים והתצפיות יציאה בנסיעה אל הלודג’. ארוחת ערב ולינה בלודג’ FARM HOUSE VALLEY .

יום 4- נגורונגורו

ארוחת בוקר ולאחריה נצא בנסיעה דרך המישורים אל רמות נגורונגורו, ונעפיל אל הרמות הגעשיות. נעצור לתצפית על המכתש (“תיבת נוח”) לעבר המרחבים האין סופיים. יש המכנים את המכתש “הפלא השמיני”. ארוחת צהריים בלודג’. נרד אל רצפת המכתש ליום מדהים של סיורים באחד מן המקומות היפים בעולם.
בתוך הקלדרה הגעשית המושלמת הזו, כמו בתוך תיבת נוח התנכית שוכנים כ- 25,000 בעלי חיים גדולים המייצגים חתך של רוב מיני בעלי החיים והאקוסיסטמות הקיימים במזרח אפריקה. סגורים על ידי קירות המכתש התלולים, המתנשאים לגובה 600 מטר, נמצאים אגמים, נחלים, ביצות, סוואנות פתוחות, חורש פתוח, יער שיטים ויער גשם. כל אלו בשטח בן כ- 265 קמ”ר בלבד. המכתש מפורסם באוכלוסיית הקרנפים השחורים שבו, אולי המקום האחרון באפריקה בו ניתן כמעט להבטיח תצפית בבעל חיים נדיר זה. אגם הסודה הרדוד בו אלפי פלמינגו ורודים. יער לראי בו מתכנסים פילים זכרים אדירים . ביצות לויטוקיטוק בהן דיות מרחפות ממתינות לארוחה מזדמנת. אריות, צבועים מנומרים, נמרים ועוד. ארוחת ערב ולינה בלודג’ FARM HOUSE VALLEY.

ימים 5-6 נגורונגורו – סרנגטי

ארוחת בוקר ולאחריה נסיעה אל תוך השמורה הגדולה והידועה בעולם הנדידה האפריקני כ “מישורי הסרנגטי”. באזור זה, בתקופה זו של השנה מיליוני גנו מכסים את פני המישורים בנדידתם, ואיתם הזברות ובעקבותיהם אריות וצ’יטות ועוד בעלי כנף טורפי נבלות התרים אחרי האפשרות הנוחה “לנגוס” בעדרי הגנו הלא נגמרים. ארוחת צהריים בשטח. נקדיש יומיים תמימים לסיורים בשמורה. כ- 14,000 קמ”ר, של שמורה יאפשרו לנו לתור ולנוע לפי דיווחי הריינגרס לאזורים המאוכלסים ביותר.השמורה המפורסמת בעולם מצילומי הנשיונל גיאגרפיק המתעדים את הנדידה הגדולה מהווה בית גידול למרבית חיות הבר האפריקניות ומשתרעת על פני סאוונות אינסופיות של נוף אפריקני טיפוסי . במהלך הטיול נהפוך להיות חלק ממשי מהתנועה כאשר נדהר עם רכבי השטח אל עבר עדרי ה”גנו” הזברות ושאר החיות העושות דרכם בתנועה סיבובית בין טנזניה לקניה וחוזר חלילה מדי שנה בתאריכים קבועים ובתנועה בלתי פוסקת. בדרכם אורבים להם הטורפים למיניהם אוכלי הנבלות ונשרים העטים על החוית החשופות כמוצאי שלל רב. לינה בסרנגטי SERENGETI NATIONAL PARK.

יום 7- רמות נגורונגורו 

עם בוקר נצא בנסיעה דרך המישורים אל רמות נגורונגורו. נבקר בכפר המסאים ונעפיל על הרמות הגעשיות.
נעצור לתצפית על המכתש (“תיבת נוח”) לעבר המרחבים האין סופיים.
ארוחת צהריים. ארוחת ערב ולינה בלודג’: FARM HOUSE VALLEY

יום 8- קילימנג’רו – תל אביב

ארוחת בוקר במלון ולאחריה ניסע לקילימנג’רו,בדרכנו נעצור בארושה לסיור בחוות קפה, ארוחת צהריים, זמן חופשי שלאחריו נצא לשדה התעופה בטיסתנו חזרה לת”א.

לפרטים מלאים על חבילות נופש וטיסות אל זנזיבר ו/או טנזניה, צרו קשר עם ספיריט הפקות עולם.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.