מתכננים טיסה לדובאי? הנה כמה טיפים והמלצות של המומחים

מאת: אביב יטיב
מתכננים טיסה לדובאי? המומחים של ספיריט ביקרו ואספו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שטסים לדובאי - מתי טסים? שערי מטבע, איך מתניידים והתנהלות המדינה בקורונה.

נופש בדובאי הוא חלום של ישראלים רבים, שרק מחכים לעלות על טיסה לאחד המקומות המרשימים והיוקרתיים בעולם. סוף סוף דובאי נפתחה גם למחזיקי הדרכון הישראלי אך

רגע לפני שאתם מזמינים טיסה לדובאי ומתכננים את החופשה האקזוטית שלכם, המומחים של ספיריט ריכזו עבורכם מספר המלצות.

צוות המומחים של ספיריט ביקר מספר פעמים כבר בדובאי ואיחוד האמירויות, הכיר את השטח, ובחר עבורכם את המלונות עם התמורה הטובה ביותר, המסעדות, החופים המומלצים ועוד מגוון אטרקציות בדובאי שפשוט אסור לפספס

מלבד כרטיס הטיסה, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת לפני שנוסעים – מהחלפת מטבע, העונה טובה ביותר ועד דרכי ההתניידות הטובות ביותר והגבלות הקורונה. 

ריכזנו עבורכם כמה מהדברים שצריך לדעת על חבילות נופש בדובאי, כך שתגיעו כמה שיותר מוכנים לטיסה לדובאי.

מהי העונה הטובה ביותר לטיסה לדובאי?

דובאי היא ללא ספק נווה המדבר היפה בעולם אך זוהי עדיין עיר בלב מדבר. נופש קיצי בדובאי מתאפשר כל השנה כאשר הטמפרטורות גבוהות וכך גם טמפרטורת המים בים אך התקופה הטובה ביותר לטוס היא בין נובמבר למרץ. בחודשים אלו הטמפרטורות מתונות יותר וניתן לטייל בהנאה רבה בנוסף לשחייה במפרץ הפרסי או בבריכת הריזורט. 

גם בחודשים ״הקרים״ ביותר הסיכוי לגשם הוא נמוך מאוד, עד כדי כך שבדובאי מייצרים גשם מלאכותי.

כשאתם מתכננים טיסה לדובאי, שימו לב שבחודשי הקיץ הטמפרטורות יכולות להיות גבוהות במיוחד וכך גם אחוזי הלחות, על אף שתוכלו ליהנות מעיר שקטה יותר, שאינה עמוסה בתיירים.

כשאתם בוחרים תאריך לטיול לדובאי, כדאי להתייחס גם לחגים ומועדים בינלאומיים ולנסות להימנע מהגעה בזמנים בהם מרבית המקומות סגורים.

תחבורה בדובאי – איך כדאי להתנייד בעיר?

דובאי היא עיר גדולה ודרושה נסיעה כדי להגיע ממקום למקום. יש כמה דרכים בדובאי להתנייד בדובאי, תוכלו לבחור את הדרך הנוחה לכם ביותר. אלו האפשרויות הפופולריות ביותר:

  • השכרת רכב יוקרתי – בדובאי תוכלו למצוא את כל המכוניות עליהם חלמתם וזה המקום המושלם לנהוג בהן. התשתיות בדובאי מתוחזקות היטב, הכבישים רחבים, בטיחותיים ונוחים מאוד לנהיגה. נהיגה ברכב מפואר לצד הנופים המרהיבים זה ללא ספק חוויה מרגשת במיוחד.
  • מוניות  – מוניות הן דרך פופולרית מאוד להתנייד בעיר. רוב המוניות מופעלות על ידי הממשלה (מלבד כמה חברות פרטיות), עובדות לפי מונה או מרחק. קל מאוד למצוא מונית, וישנן אפילו שורה של מוניות “ורודות” בהן נוהגות נשים. ישנה אפשרות גם להזמנת אובר.
  • נהג פרטי – במידה ותרצו לצאת למגוון טיולים פרטיים, נוכל לארגן עבורכם נהג פרטי שיחכה לכם בכל מקום שתרצו.
  • תחבורה ציבורית בדובאי – ישנן מגוון אפשרויות להשתמש בתחבורה ציבורית כמו מטרו, אוטובוסים וכו.

שער המטבע של דובאי

בדובאי משתמשים  במטבע “דירהם” (AED). זהו המטבע בכל איחוד האמירויות הערביות, שהונפק לראשונה בשנת 1973. 

1 דירהם הוא כ-0.92 שקל (נכון להיום), כך שניתן לומר בגסות שאפשר להשוות בין המחירים בדובאי לשקלים, מה שהופך את החישובים לפשוטים במיוחד.

ניתן להחליף דולרים ויורו לדירהם בדובאי עצמה ואפשר לעשות זאת בשדה התעופה, במלון או בעוד שלל מקומות הפזורים בעיר.

איפה עושים שופינג בדובאי?

שופינג בדובאי הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה בעיר והוא אינסופי. תוכלו להנות מחווית קנייה “מסורתית” בשווקים הערביים של דובאי, בהם תוכלו לרכוש בדים, תבלינים ואפילו זהב, ולסייר בין הדוכנים הצבעוניים והריחות העשירים; אל תפספסו ביקור בשוק הזהב הגדול בעולם. תוכלו לבקר בקניונים מודרניים, מרווחים ויוקרתיים, ביניהם “קניון דובאי”, הקניון הגדול ביותר בעולם שכולל חנויות של המותגים והמעצבים הבינלאומיים המובילים, לצד מתחם החלקה על הקרח ואת האקווריום הגדול בעולם. 

מגבלות הקורונה בדובאי

בשונה ממקומות רבים בעולם, המדיניות בדובאי היא אחרת. בדובאי מתנהלים לפי חוקי ״הנורמלי החדש״ כאשר רוב המקומות נשמרים פתוחים כולל מלונות, מסעדות ומגוון אטרקציות. 

שמירה על המקומות הפתוחים מתאפשרת בדובאי בזכות הקפדה רבה על המגבלות שמובילה לתחלואה נמוכה.

נכון לכרגע, כדי להיכנס לאיחוד האמירויות ודובאי בפרט יש להציג בדיקות קורונה שלילית שנעשה עד כ-96 שעות לפני הנחיתה (בין אם אזרח, תושב, או תייר).

כמו רוב מדינות העולם, גם איחוד האמירויות ודובאי עצמה נפגעו מהקורונה ולכן הפעילו שורת מגבלות עליהם נוהגים להקפיד. יש חובה לעטות מסכה ולשמור על ריחוק חברתי בכל מקום ציבורי. בדובאי אף מקפידים גם על מספר הנוסעים ברכב כך שיישמר המרחק (במוניות למשל יוכלו להיכנס רק 2 נוסעים במושב האחורי).

מתקני חיטוי מפוזרים בכל פינה בעיר ומבקרים מצופים להשתמש בהם. כמו כן, יש הגבלה על התקהלות, מסעדות החליפו את התפריטים בקודי QR למניעת מגע, וכן ישנה בדיקת חום בכניסה למקומות.

במהלך כל הביקורים שלנו בדובאי, גם בתקופות בהם נגיף הקורונה הכה במדינות רבות בעולם, התחושה הייתה בטוחה עקב ההקפדה הגבוהה על המגבלות הדרושות. 

כשיוצאים לנופש במקום כמו דובאי, בו השפע הוא אינסופי, צריך לדעת לאן ללכת.

המומחים שלנו שמכירים היטב את היעד ובעלי ניסיון של שנים ישמחו לתכנן לכם את הטיול המושלם. המומחים של ספיריט יתכננו עבורכם את הטיול המושלם לדובאי, כך שלא תפספסו דבר, בתפירה אישית ובהתאם לרצונות, לפנטזיות ולצרכים שלכם.

המומחים של ספיריט ישמח לתכנן עבורכם טיסה לדובאי, 

השאירו פרטים ואנחנו כבר נעשה את השאר.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.