אייר סיישל | טיסות ישירות לסיישל

מאת: ספיריט הפקות עולם
קו ישיר לגן עדן: אייר סיישל פותחת קו לישראל. אחד היעדים הנחשקים בעולם עומד להיות זמין מתמיד עבור הישראלים. קצת יותר מ-6 שעות טיסה ואתם באחד המקומות היפים בעולם.


בחודש נובמבר 2019 תתחיל חברת התעופה אייר סיישל לבצע טיסות ישירות לסיישל מנתב״ג ולנחות בנמל התעופה הבינלאומי של איי סיישל, הממוקם על האי מאהה.

הטיסות של אייר סיישל אינן הטיסות הישירות הראשונות לאיי סיישל, כבר 15 שנים שחברת ״ספיריט״ מוציאה טיסות ישירות לסיישל במטוסי אל-על. בשנת 2017 הוציאה חברת ״ספיריט״ לראשונה טיסה ישירה לסיישל במטוס של חברת אייר סיישל.

החברה תבצע טיסה שבועית במטוס איירבוס מסוג A321NEO ובו 156 מושבים במחלקת תיירים ו-12 מושבים במחלקת עסקים. בפועל ימכרו 108 מושבים במחלקת תיירים ו-12 מושבים במחלקת עסקים.

מדובר על טיסה אחת לשבוע שתאפשר בילוי של ששה לילות ושבעה ימים ביעד. טיסות לסיישל מנתב״ג מתוכננות לצאת בימי רביעי בשעה 23:55 ולנחות ב 8:15 שעון סיישל, כשזמן הטיסה המוערך הוא 6 שעות ו-20 דקות. הטיסות מסיישל לתל אביב צפויות להמריא גם הן בימי רביעי בשעה 17:30 אחר הצהריים ולנחות בנתב”ג בשעה 21:50. לישראלים אין צורך בוויזה בכניסה לארכיפלג של סיישל הכולל 115 איים שנהנה מטמפרטורה קבועה של בין 24-27 מעלות לאורך כל השנה.

אייר סיישל היא חברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל. החברה מפעילה טיסות פנימיות בין איי המדינה, טיסות צ’ארטר וטיסות שכר בינלאומיות. אייר סיישל הוקמה על ידי ממשלת איי סיישל ב-15 בספטמבר 1977, בעקבות מיזוג אייר מהאי ואינטר אילנד איירוויז, חברת התעופה החלה להפעיל טיסות בינלאומיות החל משנת 1983 ליעדים שונים ובניהם לפרנקפורט וללונדון.

אנו בספיריט הפקות עולם מציעים מגוון חבילות נופש לאיי סיישל הכוללות טיסות לסיישל עם חברת אייר סיישל, מגוון רחב של מלונות וריזורטים ל-6 לילות והעברות משדה התעופה למלון.

 
אולי יעניין אתכם גם...
  • אם אתם חושבים שחופשה בסיישל משמעותה רק להשתזף בחוף עם שייק קוקוס, אתם לגמרי טועים. המקום הזה מלא באטרקציות מרהיבות שיהפכו את החופשה שלכם ליחידה במינה. הנה כמה מהאטרקציות בסיישל שהולכות לרגש אתכם במיוחד:
  • כשמחפשים יעד אקזוטי לחופשה חלומית, חולמים על נופש באי טרופי עם חופים נפלאים, מלונות מפנקים, שווקים ססגוניים וטבע פראי, אי אפשר שלא לחשוב על איי סיישל, האיים האקזוטיים היפהפיים באוקיינוס ההודי.
  • אם חופשת סוכות מתקרבת או כבר מאחוריכם - כאשר יעדי הים התיכון כבר קרירים, זה הזמן האידאלי לצאת עם המשפחה לחופשה אקזוטית מסוג חדש, חופשה משפחתית באיי סיישל.

  • ירח דבש אקסקלוסיבי ורומנטי בסיישל. לחוות את אחד המקומות היפים ביותר בכדור הארץ, להשיג שלווה על אי מבודד אך מפנק ולהנות מפרטיות מושלמת ומזג אוויר חלומי.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.