ירח דבש בקריביים

מאת: ספיריט הפקות עולם
בשביל להתרחק באמת מישראל, ולחגוג את ירח הדבש באווירה אינטימית - אי אפשר להסתפק ביוון, מערב אירופה או מדינות קרובות לישראל. לכן קיימים האיים הקריביים.

ההורים שלנו אולי הסתפקו בירח דבש במלון בנתניה. אבל כיום האיים הקריביים כבר לא רחוקים, לא יקרים והרבה יותר ידידותיים לתיירים מערביים מכל הסוגים. עם כל הכבוד לריביירה הצרפתית וליופי של איטליה, רק בקריביים תוכלו להרגיש באמת את תחושת החופשה המושלמת – סוף העולם, רחוק מכולם, במקום היפה ביותר על פני אדמות.

היתרון באתרי נופש כמו פונטה קאנה, ברפובליקה הדומיניקנית, הוא היכולת להנות מן החופים המבודדים והאינטימיים ביותר שיש, תוך שמירה על איכות גבוהה של תשתיות, תחבורה ושירות אישי. הקריביים קורצים במיוחד לחובבי החופים, הספורט הימי והצלילה. והכי חשוב: רק בקריביים תוכלו לשכוח מהכל — עבודה, לימודים, משפחה, לחצים יומיומיים — ולהתמסר ליופיים של האיים. אפשר ורצוי גם לכבות את הנייד, ולהיות חלק מעולם אחר.

לא סתם קבע אתר התיירות המוביל בעולם, “טריפ אדבייזור” (Trip Advisor), כי פונטה קאנה היא היעד מספר 1 בקריביים לשנת 2015. השילוב הנדיר בין החול הלבן, מי הטורקיז, שחיה עם דולפינים, טיולי הרפתקאות, פארקים לאומיים ומלונות סופר-מודרניים – מושך מדי שנה כמות אדירה של זוגות צעירים מאמריקה ומערב אירופה. בין אם אתם רוצים לעלות על מסוק, לנסוע בחול על מכוניות באגי או לבקר בבית חרושת לייצור סיגרים – לא יהיה לכם רגע אחד משעמם.

כאשר אתם בוחרים את המלונות האיכותיים ביותר בפונטה קאנה, למשל, אתם מבטיחים לעצמם חופשה קאריבית ברמה אירופאית, עם חופים מהסוג שלא רואים באירופה. המלונות החדשים והמאובזרים של פונטה קאנה יאפשרו לכם לאכול טוב לאורך כל היום, בלי לדאוג ובלי לחשוש ממזג האוויר החמים. כך תוכלו לשלב רביצה על החוף, צלילה עם שנורקלים, כמה הפלגות וערבי ריקודים עם ארוחות דשנות ופרטיות מלאה.

מה שהיה פעם מקום נידח עם דקלים וכמה כיסאות, הפך בשנים האחרונות לאימפריה תיירותית העומדת בשורה אחת עם מיטב יעדי המערב. משרד התיירות של הרפובליקה הדומיניקנית מקפיד להגן על הסביבה, לנקות את החופים כך שיקבלו הסמכת ‘דגל כחול‘ מהאיחוד האירופי, ולתחזק את הפארקים כך שיתאימו לתיירים המפונקים ביותר בארצות הברית ובקנדה.

כאשר טסים לצד השני של העולם, צריך לקחת בחשבון שמדובר בתרבות אחרת, מטבח אחר ואקלים אחר. לכן, חשוב להקפיד על בחירה של מלון ברמה גבוהה, כדי לא להתאכזב ולהרוס את ירח הדבש. בקריביים בהחלט לא כדאי לחסוך על מסעדות טובות ומלונות בדרגת חמישה כוכבים, כדי להימנע מאי נעימויות באיזור הבטן. זוגות ישראלים הרגילים לאורח חיים מערבי וסוג מאוד מסוים של מזון, כבר יכולים כיום להרשות לעצמם לבחור ב”ריזורטים” (Resorts) הטובים ביותר שהרפובליקה הדומיניקנית יכולה להציע, ולא להתפשר על סדר ונקיון.

גם להתחתן בקריביים אפשר ומומלץ, אם ברצונכם לערוך טקס אזרחי. חשוב לקחת איתכם את המסמכים הנדרשים לפני הטיסה, למשל תעודות לידה ותרגום נוטריוני לספרדית.

ישראלים צעירים בעלי ראש פתוח ותקציב מתאים כבר הופכים את הקריביים ליעד רומנטי מהשורה הראשונה. זוגות ‘האני-מונרס’ (Honey-Mooners) מתקבלים היטב ברפובליקה הדומיניקנית, וכל מי שיחווה את מגוון האפשרויות שמקום כמו פונטה קאנה יכול להציע, ישוב לנתב”ג עם זיכרון מתוק לכל החיים. עכשיו, כאשר אפשר להגיע לשם בטיסה ישירה מישראל, בלי ‘קונקשנים’, בלי המתנה מיותרת בשדה תעופה נוסף ובלי עיכובים – אז נגמרו כל התירוצים.

יש לכם שאלות על ירח דבש בקריביים או חופשה אקזוטית אחרת? צרו קשר עם ספיריט הפקות עולם או בחרו חבילת נופש בקריביים כאן. מעדיפים לברר בטלפון? התקשרו אלינו 073-321-5622.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.