לאן לטוס בספטמבר 2023- ההמלצה של ספיריט לראש השנה

מאת: אביב יטיב
מתכננים כבר את החופשה ראש השנה 2023? ספטמבר הוא זמן מושלם לצאת לחופשה חלומית, הטמפרטורות ירדו במעט, החופש הגדול הנגמר והגיע הזמן לצאת לחופשה באחד היעדים המרהיבים שמציעה ספיריט
בהתאמה אישית.

חודש ספטמבר הידוע כתקופת החגים הגדולה של השנה כבר אינו כל כך רחוק. כעת זה הזמן המושלם לחשוב לאן לטוס בספטמבר ולהתחיל לתכנן את חופשת החלומות שלכם. אם אינכם מעוניינים להתעסק בכל הפרטים בעצמכם, תוכלו לגייס למשימה את המומחים של ספיריט, המתמחה בחבילות נופש מותאמות באופן אישי. 

ספטמבר באיי סיישל

נופש בסיישל - מלון אפיליה

איי סיישל, הם קבוצה של 115 איים הממוקמים ממזרח לאפריקה, עמוק באוקיינוס ההודי, זהו יעד חלומי, מלא חופים זהובים יפיפיים הצופים לים הבהיר, שצבעו תכלת-טורקיז, מלאים בעצי דקל גבוהי־קומה ובמסתורין של ארץ רחוקה. בחודש ספטמבר מתחילה העונה ה”יבשה” באי, שבה הכי מומלץ לבקר, וליהנות ממזג אוויר מושלם. 

למי מומלץ לטוס לסיישל?

המקום מומלץ לאוהבי טבע וטיולים, שיכולים ליהנות מהטבע הפראי והבתולי, ואף מהכפרים ומשווקים המקומיים. אוהבי אטרקציות ימיות יכולים ליהנות מגלישה, ספורט ימי, מצנחי רחיפה ושיט, ואוהבי הבטן גב יכולים למצוא שם חלקת גן עדן. זהו יעד אטרקטיבי עבור משפחות, שיכול לכלול סיור באתרים המקומיים ולינה במלונות מפנקים, אך גם עבור טיול זוגי אקזוטי במיוחד, שיכלול בילויים משותפים ואתרי נופש רומנטיים ומדהימים. אם אתם מחפשים חבילות נופש לסיישל בהתאמה אישית, אתם במקום הנכון. סיישל זה הבית השני שלנו, צרו קשר עם המומחים שלנו לחופשה בהתאמה אישית.

ספטמבר באיים המלדיביים

כבר חשבתם לאן לטוס בספטמבר השנה? עם חברת ספיריט תוכלו להתייעץ עם מומחים ליעדים אקזוטיים שישמחו לתפור עבורכם חבילת נופש המותאמת לכם ככפפה ליד. יעד כמו האיים המלדיביים, הממוקמים דרום מערבית לסרי לנקה בתוך האוקיינוס ההודי הם יעד חלומי שכדאי לכם לבדוק.

 מזג האוויר ביעד הוא טרופי, והחופים חלומיים ומתאימים בדיוק לטמפרטורות החמות. במקום תרבות מגוונת, עם השפעות אפריקאיות, ערביות ואסייתיות, שכיף לחקור, לטייל ולפגוש את האנשים והמקומות הקשורים בו. ה

חופים הלבנים הנושקים למים התכולים הם יעד מצוין לגלישה, ספורט ימי ושיט מסוגים שונים. מומלץ להזמין חבילות נופש למלדיביים , הכוללות מלונות יוקרה ובקתות לינה ייחודיות שמהם נשקף הטבע הבתולי ועוצר נשימה, דבר שהופך יעד זה לרומנטי, קסום, מחבר  ומרגיעי במיוחד עבור זוגות אוהבים.  

ספטמבר בדובאי

יאכטה בדובאי

מאז הכרזת הסכם השלום עם האמירויות, נחשף לישראלים עולם חדש לגמרי לטייל ולחקור. דובאי, אחת משבע האמירויות שמרכיבות את המדינה, היא יעד תיירותי שוקק עבור תיירים מכל העולם. 

ספיריט היא הראשונה שהביאה ישראלים אל דובאי והיא מכירה את היעד על בוריו. בשל כך תוכלו להיעזר בשירותיה של החברה ולצאת אל חופשה בדובאי כפי שמעולם לא ידעתם שאפשר. 

ספיריט תכין עבורכם הכול מראש כולל לינה במלונות יוקרה וביקור במגדלי הענק ביעד (ביניהם מגדל בורג’ חאליפה – המגדל הגבוה בעולם!), סיורים בקניוני הענק העמוסים במותגים, ביקור בפארקי שעשועים עצומים ופארקי מים מלאים במגלשות ארוכות ומרהיבות. כמו כן, אם תרצו לחקור את מדבריות הענק שסביבה יתואם עבורכם טיול בטרקטורונים אשר יחשוף לנגד עיניכם את הטבע הפראי של המדבר. מזג האוויר החם והיבש המאפיין את האזור, מתמתן לקראת חודש ספטמבר, ו לכן יעד זה מתאים לקבוצות, זוגות, משפחות וגם לילדים

ספטמבר באבו דאבי

מסגד שייח זאיד אבו דאבי

אבו דאבי היא בירת איחוד האמירויות. זוהי עיר מודרנית, מרהיבה וידידותית לתיירים. בעיר קיימות אין־ספור אטרקציות, עבור כל קבוצות הגילים. 

ביעד מוזיאונים מרתקים, אתרי תרבות דוגמת מסגד שייח’ זאיד, פארקי שעשועים וגני חיות, קניונים רבים גדולי ממדים וכמובן חוף ים כחול וקסום אשר שובר את הקו המדברי, הזהוב והחם. אטרקציות רבות מסייעות לחוות את הטבע שבאזור באופן היפה ביותר, כמו פארקי מים לצד הים וטיולי ג’יפים בחולות הזהובים האין־סופיים. 

בעיר קיימים מלונות יוקרה מהמפנקים בעולם, כמו ארמון אמיראטס המרשים, וברבים מהם מתנהלים חיי הלילה התוססים של העיר, הכוללים ברים יוקרתיים והופעות. אבו דאבי מתאימה גם היא לטיול משפחתי שכן היא ידידותית במיוחד לילדים (מבחינת האטרקציות השונות), אך היא יכולה להיות יעד מעניין גם לטיולים קבוצתיים וחברתיים ולנופש זוגי יוצא דופן.

ספטמבר במרוקו

מרוקו, המדינה הצפון אפריקאית המרתקת, הפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש ביותר הודות לחברות תיירות המציעות טיולים מאורגנים למקום. ליעד יופי יוצא דופן: החל מהרי האטלס המכוסים בשלג, המהווים ניגוד מושלם למדבר סהרה וכלה בחופי האוקיינוס האטלנטי המרהיבים. האוכלוסייה מחזיקה בתרבות ערבית־מרוקאית, עם השפעות אירופאיות, אשר השפיעה באופן בולט על הערים והכפרים המרתקים, מלאי השווקים הצבעוניים והמאכלים המסורתיים האהובים. 

אוהבי הטיולים וחקר התרבות בוודאי ישמחו לבקר בערים יפיפיות כמו: קזבלנקה, פז ומרקש, בעיר שפשאוון הכחולה ובקניון הדאדס, וכן בארמונות ומסגדים רבים שמציעה המדינה. מזג האוויר, המדברי בעיקרו, מתחיל להצטנן לקראת סוף הקיץ, כך שבספטמבר מרוקו נהנית מטמפרטורות נוחות. חופי הים השקטים במדינה נהדרים לרחצה בדיוק בעונה זו, וניתן ליהנות בהם מבטן-גב, גלישה ושיט. עבור משפחות סקרניות, קבוצות חברים חובבות טיולים וזוגות אשר מחפשים יעד יוצא דופן לחופשה, בני העדה המרוקאית המעוניינים בטיול שורשים במדינה הקסומה ועבור רבים נוספים, מרוקו היא בדיוק היעד אם תהיתם לאן לטוס בספטמבר.

לסיכום, אם אתם תרים אחר חופשת החלומות שלכם ואתם מעוניינים לצאת לחופשה בסטייל בלתי מתפשר, חברת ספיריט הפקות עולם, תארגן לכם חבילת נופש מדהימה החל מרגע הנחיתה לשכם ביעד, דרך כל בקשה שתרצו שיגשימו עבורכם ועד לשובכם חזרה ארצה.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.