לאן לטוס ב-2024? יעדים חובה לטיסה הבאה שלכם

מאת: אביב יטיב
עושים רשימה של יעדי Must see לשנתיים הקרובות? המומחים שלנו חסכו לכם בזמן וריכזו עבורכם את היעדים שאתם חייבים לבקר ולראות בשנתיים הקרובות.

דמיינו שאתם אוחזים בידיכם גלובוס עגול ונוצץ, שרק מחכה שתניחו עליו אצבע סקרנית ותטוסו למקום הראשון שמתגלה אליכם. לא משנה אם יש לכם בראש רשימת יעדים מומלצים שרק מחכים להתגשם או שאתם זקוקים למעט השראה, אנחנו ב”ספיריט” נשמח לפרוש בפניכם מגוון יעדים לטיסה, עם רשימה מפוארת של מקומות שאתם חייבים לראות. בחרתם מקום? בואו להתפנק איתנו! נשמח לתפור עבורכם חבילת נופש בהתאמה אישית. מוכנים? סובבו את הגלובוס ובואו לראות עולם!

מאוריציוס

האי מאוריציוס מוקף כמעט כולו בשוניות אלמוגים, לגונות מדהימות וחופים יפהפיים – ואלו לבדן סיבות נהדרות לחפש מיד חבילות נופש למאוריציוס, האי השוכן באוקיינוס ההודי. הוסיפו לכך רכסי הרים מדהימים שנראים כמו יצורי ענק מנמנמים באופק, סצנת אוכל רחוב עם מטבח אקלקטי שזיכה את מאוריציוס בתואר “אחת הערים הגדולות בעולם לאוכל רחוב” על ידי הטלגרף, וגם תרבות יוצאת דופן המשלבת בין כנסיות ציוריות, מקדשי הינדי צבעוניים, רובע סיני תוסס ותרבות צרפתית עתיקה ותקבלו את היעד המושלם לטיול. 


האיים המלדיביים

אם חשקה נפשכם בנופש הכולל חופים חוליים המקיפים את האוקיינוס ההודי הטבול בטורקיז, אם אתם חולמים על ארוחת ערב לאור נרות בריזורט מפנק על המים או על תרבות מרתקת הכוללת מטבח משובח ואנשים טובים, או אם אתם רוצים להעלות את האדרנלין באמצעות שחייה עם כרישים, צלילה לצד שוניות אלמוגים מדהימות או אטרקציות ספורט נוספות, המלדיביים הם ללא ספק התשובה שלכם. 


איי סיישל

חבילות נופש לסיישל הם אחד ממוצרי התיירות הפופולריים ביותר בעולם, ולא בכדי. השילוב בין רצועות מים מהיפות בעולם, איים שוממים וצופני סוד לצד איים עמוסי תיירות, אטרקציות ותרבות מדהימה, כמו גם העובדה שבאיי סיישל הטמפרטורה נוחה ונעימה בכל ימות השנה, הם אלו שהופכים את סיישל ליעד שאתם חייבים לבקר בו לפחות פעם אחת (ואז לחלום מיד על הפעם הבאה).


הודו

הודו היא ביתם של כמה מהתרבויות המוקדמות ביותר על פני כדור הארץ, והעובדה הזו הופכת אותה לאחד היעדים המסקרנים ביותר על פני הגלובוס. עם שלל ציוני דרך רוחניים, מקדשים וטקסים קדושים, אדריכלות מדהימה כמו זו של הטאג’ מאהל המפורסם, אנשים חייכנים וטובי לב, חופים תכולים ושלווים, שווקים צבעוניים ואוכל רחוב עם מנות שנשארות בלב הרבה אחרי שהיום נגמר – הודו היא המקום להיות בו לכל מי שמבקש לעצמו הרפתקה של פעם בחיים. 


דרום אפריקה

אם אתם שואלים את עצמכם לאן לטוס בשנה הקרובה, דרום אפריקה חייבת להיות אחת האפשרויות שלכם. אוהבים חופים יפים, חיות בר מדהימות, נופים יוצאי דופן, אוכל ברמה עולמית ויין משובח? הגעתם למקום הנכון! צאו לצפות בלוויתנים בהרמנוס שבחוף המערבי, בקרו בעיר הבירה הקוסמופוליטית קייפטאון, צאו להרפתקה בשלל שמורות הטבע של דרום אפריקה בהם תוכלו לזכות ולראות את “5 הגדולים” ותיהנו מיין בעל שם עולמי בכרמים המנקדים את הארץ היפה. 

דובאי

זה מתחיל באחד מקווי הרקיע המרשימים ביותר בעולם, ממשיך במרבדי מדבר פראיים וכולל גם מרכזי קניות מפוארים ושופעי כל טוב. דובאי היא אחת הערים המסקרנות ביותר בעולם. תוכלו ליהנות בה מסצנת אוכל הכוללת מאות מסעדות ערביות-פרסיות-הודיות-פקיסטניות-פיליפניות-צרפתיות-יפניות-סיניות-בריטיות ואמריקאיות, רבות מהן מעוטרות בכוכבי מישלן. תוכלו לטפס על הבניין הגבוה ביותר בעולם, לצאת לסקי במדבר הגדול, לבקר במוזיאונים היפהפיים של בירת האמנות והעיצוב של הים התיכון או פשוט לשכב פרקדן בחופיה היפים של דובאי, המשתרעים על פני 1,000 ק”מ!


איסלנד

בשנים האחרונות הפכה הארץ הקסומה והמסתורית, שופעת החופים השחורים, סלעי הלבה והנופים הדרמטיים ליעד שאסור לפספס עבור תיירים מכל רחבי העולם – ולגמרי בצדק. אם תבחרו לבקר באיסלנד בין החודשים ספטמבר לאפריל, אולי תזכו לראות את אחד מפלאי תבל היפים ביותר – הזוהר הצפוני, הצובע את שמי הרקיע בגווני ירוק, כחול וסגול. גם האגמים הגיאותרמיים הם אחד מסימני ההיכר של איסלנד, ותוכלו לטבול בבריכות הטבעיות הפרושות בכל רחבי המדינה וליהנות ממים רותחים כשבחוץ מעטרים את הנוף קרחונים והרים קפואים.


מרוקו

אם אתם אוהבים אנשים, תרבות, שווקים צבעוניים והיסטוריה מרתקת – מרוקו היא המקום בשבילכם. בקרו במדבר סהרה הגדול וצאו למסע כשאתם רכובים על גמל ומעליכם שמיים זרועי כוכבים, טבלו במראות, הריחות והצלילים של השווקים היפים המציעים שלל מזכרות צבעוניות, כלים יפים ותבלינים אקזוטיים, צאו לטיול ברכס הרי האטלס המכסה את רוב מרוקו ותיהנו מהנופים המרהיבים וחקרו את הערים הגדולות במדינה, פס, מרקש מקנס וראבט, בכל אחד מהם יגלה אליכם קסם מיוחד. 


טנזניה

טנזניה היא מיקרוקוסמוס של אפריקה, וככזו היא מספקת למבקרים בה שילוב מושלם בין משאבי טבע יפהפיים, חיות בר מרהיבות (אל תפספסו את נדידת הגנו בשמורת הסרנגטי!), הרפתקאות ספארי שלא ישכחו במהרה וגם חופים קסומים המציעים פעילויות רוויות אדרנלין או מנוחה בין עצי הדקל והחולות הזהובים, כמו זו שתחכה לכם בזנזיבר. 


הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.