חופשה במאוריציוס – היעד האקזוטי שהפך לטרנד החם

מאת: ספיריט הפקות עולם
בראשית ברא אלוהים את מאוריציוס ולאחר מכן ברא את גן העדן", המשפט הזה מיוחס לסופר המפורסם מארק טווין, שכתב אותו לאחר ביקורו באי, ואחרי שתבקרו במאוריציוס, תוכלו גם אתם להבין למה.

מאוריציוס הוא אי וולקני עם טבע נהדר, נופים עוצרי נשימה, חופי טורקיז בתוליים, הרי געש שניתן לטייל בהם ואגמים ונהרות רבים. היופי הזה לא עוצר בתוואי הגיאוגרפי של האי אלא ממשיך אל תושביו, בעלי האופי החם והאדיב שיקדמו אתכם בחיוך בכל מקום שאליו תגיעו באי.

מתי כדאי להגיע למאוריציוס?

במאוריציוס שורר אקלים טרופי, לכן האקלים די זהה במהלך השנה ואין תקופות יבשות וגשומות ברורות. מזג האוויר נעים מאד במהלך כל השנה. הקיץ, שהוא התקופה החמה ולרוב גם הגשומה יותר, מתחיל בנובמבר ונמשך עד אפריל. החורף, לרוב יבש יותר, מתחיל במאי ונמשך עד אוקטובר.

אז איך מגיעים למאוריציוס?

הטיסות למאוריציוס נוחתות בנמל התעופה הבינלאומי של מאוריציוס – סר סיווסאגור ראמגולאם, יש מספר אפשרויות של טיסות למאוריציוס , ניתן להגיע עם עצירת ביניים באיסטנבול והחל מסוף נובמבר ניתן גם לטוס באייר סיישל עם עצירת ביניים בסיישל. מנמל התעופה ניתן לצאת עם מונית או באמצעות אוטובוס אקספרס שיקח אתכם אל פור לואי, הבירה של מאוריציוס והעיר הגדולה באי.

מה עושים במאוריציוס?

לא רק מארק טווין גילה את האי, אלא מאות אלפי תיירים מרחבי העולם ובעיקר מאירופה פוקדים אותו במהלך כל השנה. מאוריציוס מציעה אטרקציות לכל סוג מבקר עם למעלה מ500 פעילויות שונות, החל מטיול על סירת קטאמרן לאחד האיים הקטנים, טיול טבע אתגרי, צניחה חופשית, שחיה עם  דולפינים, טיול טרקטורונים, מסע תת ימי בצוללת, פעילויות ספורט ימי ועוד. באי קיימים גם מספר פארקים מיוחדים שהפופולרי והמומלץ ביותר הוא פארק קסאלה, המציע שילוב נדיר של חיות- פארק שעשועים – וטבע אתגרי. זה המקום בו תוכלו לנסוע על טרקטורון לצד חיות בר וגם לעלות על רכבת הרים. שחיה לצד דולפינים ולוויתנים – תעלו על סירה, תצאו לים הפתוח במערב האי ותזכו לשחות לצד דולפינים ולוויתנים. אכילת תנין – פארק הקרוקודילים בדרום האי מציע מגוון מנות תנין. שווה לנסות. צלילות ייחודיות – האי מציע מאות אתרי צלילה ואין ספור טיולי צלילה, החל מצלילת ריף, לצלילות עם צבי ים, מנטה ריי, צלילת מערות וגם צלילה עם כרישים. הליכה מתחת למים – פעילות ייחודית של הליכה על קרקעית הים לאורך שונית האלמוגים כאשר קסדה מיוחדת לראשכם המאפשרת נשימה מתחת למים.21 צבעים באדמה – פארק 21 הצבעים הנמצא בדרום האי, מציע מגוון פעילויות וגם מאכלס פלא גיאולוגי של אדמה ב-21 צבעים שונים. רכיבת סוסים על החוף – חוויה ייחודית של רכיבה על סוסי מירוץ מדהימים לאורך חופי האי וגם אפשרות להנות ברחצה בים עם הסוסים לצידכם. טיסה במטוס ים – גלו את מאוריציוס במעוף הציפור, החל מהמראה מאחד החופים היפים ועד לנחיתה בים הפתוח. ביקור במירוצי הסוסים – בעונת המירוצים, בימי ראשון, עשרות אלפי מקומיים נוהרים לבירה, פורט לואיס לראות ולהמר על מירוצי הסוסים, בהחלט שווה ביקור.

היכן ישנים במאוריציוס?

מאוריציוס נחשבת ליעד תיירות יוקרתי, מושלם לחופשת VIP אמיתית, בו ניתן למצוא מסעדות גורמה, בתי מלון מפוארים מרשתות קונסטנס (Constance), וואן אנד אונלי (One & Only), פור סיזנס (Four Seasons), חנויות יוקרה ועוד. לכן, עשירי תבל מגיעים לאי לחופשה, נהנים משירותי היוקרה הרבים שיש למאוריציוס להציע ומבתי המלון המדהימים המציעים וילות פרטיות, שירותי שף פרטי ועוד. אך לצד בתי המלון היוקרתיים, ניתן למצוא בתי מלון רבים ברמה טובה המציעים חופשה מושלמת לתקציב מוגבל יותר כך שלא חייבים לקרוע את הכיס כדי ליהנות מחופשה במאוריציוס ועדיין החוף הוא אותו חוף עם חול לבן, מי טורקיז ועצי קוקוס- הנוף האקזוטי המושלם.

לסיכום

במאוריציוס תוכלו לבלות את החופשה האקזוטית המושלמת, אך כדאי שתיערכו מראש ותתייעצו עם מומחה. קחו בחשבון שבגלל המגוון העצום של הפעילויות, אפשר גם לבלות למעלה מחודש באי ועדיין לחוות רק חלק ממה שיש לו להציע. תכננו היטב ובדקו את הפעילויות המוצעות, תוך התאמה להעדפותיכם האישיות, בחרו את חבילת הנופש במאוריציוס שתשלב גם את מיקום המלון והאפשרות לטייל מסביב ותתכוננו לחוויה בלתי נשכחת.

נשמח להתאים עבורך חופשה במאוריציוס, לעמוד צור קשר>>

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.