מה עושים בדובאי? אטרקציות בדובאי שאסור לכם לפספס

מאת: אביב יטיב
מחפשים אטרקציות בדובאי שפשוט אסור לכם לפספס ברגע שתגיעו לשם? המומחים של ספיריט ביקרו במיטב המלונות והאטרקציות ובחרו עבורכם את הטוב ביותר.

לא כל כך מזמן דובאי הייתה עיירת דייגים קטנה והיום היא הפכה לאחת הערים היוקרתיות והמופלאות ביותר בעולם. עיר נוצצת יוקרה, שמרגישה כמו בועה של העתיד. בחופשת נופש בדובאי כל החלומות שלכם יכולים להתגשם. אם לרגע תהיתם, מה יש לעשות בדובאי, ריכזנו לכם את כל האטרקציות המומלצות ביותר.

מנוף מדברי ועד ים כחול, מעושר סוחף ועד שווקים מסורתיים. מביקור בגורד השחקים הגבוה ביותר בעולם ועד שיטוט בין הרחובות ההיסטוריים והצבעוניים של דובאי העתיקה, נופש בדובאי הוא חוויה בלתי נשכחת שתרגש כל אחד מכם. 

ההמלצות של המומחים לחופשה בדובאי

מגוון האטרקציות שיש לדובאי להציע הוא אינסופי, לאחר שביקרו בכל המקומות שאסור לפספס, המומחים של ספיריט ריכזו עבורכם את החוויות המרגשות ביותר.

טבילה במפרץ הפרסי

מבט על החוף ומלון פור סיזנס

חבילות נופש לדובאי משלבות באופן מושלם בין מדבר מדהים ובלתי נגמר, לבין הים ערבי והמפרץ הפרסי, עם חופיו היפייפים ומי הטורקיז הבוהקים בשילוב הטמפרטורה החמה בכל אחת מעונות השנה. דובאי מאפשרת חופשת בטן-גב אקזוטית, ובשילוב עם הריזורט הנכון, תוכלו להינות משלווה אינסופית בחוף פרטי יפהפה.

בדובאי מרבית החופים הינם פרטיים ולכן חשוב לבחור בקפידה מלון עם רצועת חוף יפה ומרהיבה. בנוסף, כדי להאריך את רצועת החוף של דובאי, נבנו איי הדקלים שנחשבים לאחד מפלאי העולם בהם נמצאים מגוון בתי מלון מפוארים.

ספארי במדבר

לאחד שביליתם בחופים האקזוטיים, בנסיעה של שעה תוכלו להגיע אל מדבריות אינסופיים. מתוך מגוון אטרקציות בדובאי אתם מוכרחים לבקר באחת מהחוויות כאן. יש דרכים שונות לחוות את המדבר של דובאי

כך שתוכלו לבחור באופציה המתאימה לכם ביותר – בין אם זה טיול בג’יפ בין הדיונות של דובאי, רכיבה עם גמלים, גלישה על החול, צפייה בזריחה מכדור פורח או ארוחת ערב רומנטית לשקיעה. 

ארוחת ערב בעננים

מבחינתנו, ארוחת ערב באחת ממסעדות היוקרה של דובאי ללא ספק נחשבת לאחת מהאטרקציות בדובאי. בעיר תמצאו מסעדות יוקרה שיושבות בקומות העליונות של גורדי שחקים, כולל מסעדת “אטמוספרה”, המסעדה הגבוהה בעולם שנמצאת בגורד השחקים הגבוה בעולם – הבורג’ חליפה.

הנוף עוצר הנשימה, הקולינריה המרגשת, והתפריטים שנוצרים על ידי שפים בעלי שמות בינלאומיים מבטיחים לכם אטרקציה בלתי נשכחת.

מבט מלמעלה עם דובאי

טיסה בשמיי דובאי

אם סף הריגוש שלכם הוא גבוה ואתם אוהבים אקסטרים, אין ספק שהאטרקציה הבאה היא בשבילכם –  טיסה במסוק פרטי, צניחה חופשית, אומגה מהירה במיוחד או אפילו טרקטורון מעופף מעל אחת הערים המרשימות ביותר בעולם. תוכלו לראות נופים מדהימים של דובאי מזווית אחרת כמו רצועת החוף, איי התמרים, איי העולם וגורדי השחקים של העיר, ביניהם הבורג׳ חאליפה.

שווקים בעיר העתיקה

אמנם בדובאי אפשר למצוא את הקניונים הגדולים, המודרניים והיוקרתיים ביותר בעולם, אבל לא כדאי לכם לפספס גם את החלק העתיק של דובאי שהינו מעניין לא פחות ואטרקציה בפני עצמה. שיטוט בסמטאות הצבעוניות וההיסטוריות של העיר העתיקה יפגיש אתכם עם תרבות מרתקת, תוך שתוכלו להנות משווקים צבעוניים ומסורתיים עם ריחות מיוחדים, מאכלים חדשים, מזכרות ייחודיות וכן עבודות יד מסורתיות. שוק אחד שאסור לפספס הוא “שוק הזהב” של דובאי, בו תוכלו למצוא דוכנים וחנויות המוכרים זהב ותכשיטים.

שיט פרטי

קיאק בפור סיזנס דובאי

עוד אטרקציה מרגשת בדובאי היא שיט בים הערבי בסירה פרטית או ביאכטה יוקרתית. תוכלו לבחור ביום שיט יוקרתי, להתענג מהשמש ולצפות בקו הרקיע של דובאי, או דווקא לבחור בשיט לילי, לעת שקיעה ולהפוך אותו לרומנטי במיוחד. המומחים של ספיריט יוכלו לתכנן עבורכם חוויה מרגשת הכוללת גם ארוחה, בר וכל מה שרק תרצו. 

נהיגת פורמולה 1 במסלול מרוצים

אם תמיד חלמתם לנהוג על אחד מרכבי המרוצים הטובים ביותר בעולם, דובאי תגשים עבורכם גם את החלום הזה. בדובאי תוכלו לשכור מגוון רכבים לנהיגה עצמית ולקרוע את מסלול המרוצים בעיר. בין המכוניות תוכלו למצוא גם את רכבי פורמולה 1 המוכרים. בנוסף, נוכל לשכור עבורכם רכב יוקרה איתו תוכלו ליהנות מנהיגה ברחבי העיר דובאי, לצד רכבים מפוארים אחרים; באיזה רכב אתם בוחרים, פרארי, מזראטי, בנטלי או אולי למבורגיני?

ביקור בבורג’ חאליפה

אי אפשר לכתוב על אטרקציות בדובאי מבלי להזכיר את הבורג’ חאליפה, גורד השחקים האייקוני ביותר בעיר. הבניין הוא המגדל הגבוה ביותר בעולם, וטיול לדובאי לא שלם מבלי לקפוץ לקומת התצפית ולבחון את דובאי בנוף של 360 מעלות, מהמדבר ועד הים. את הדרך לתצפית תעשו במעלית המהירה בעולם שעולה 10 מטרים בשניה, במהלכה תצפו בסרטונים על היסטוריית העיר ועל הקמת הבניין. 

סקי בדובאי

בדובאי הכל אפשרי, גם סקי באמצע המדבר, כאשר הטמפרטורה בחוץ מגיעה לכ-50 מעלות צלזיוס.

באחת הקניונים הגדולים בדובאי, Mall Of Emirates, תוכלו לעשות סקי במתחם סגור בכל אחת מעונות השנה כאשר הטמפרטורה שם תרד למתחת לאפס. במתחם תוכלו לגלוש במסלולי סקי, לקחת שיעורי גלישה, ואפילו לעצור באמצע לשוקו חם.

סיור אדריכלי

כשמביטים בגורדי השחקים המרהיבים ובשלל המבנים האייקונים של דובאי, נראה שהכל אפשרי. ביום טיול תוכלו לראות את המבנים שאסור לפספס ולשמוע הכל על האדריכלות פורצת הדרך של דובאי.

טיול לדובאי מומלץ לתכנן יחד עם מומחים שמכירים היטב את היעד. צוות המומחים ספיריט ביקרו במיטב המלונות, החופים, המסעדות והאטרקציות בדובאי, ובחרו אך ורק את הטוב ביותר. 

נשמח להתאים לכם טיול בהתאם לרצונות, לצרכים ולדרישות שלכם כך שכלל החווית והאטרקציות יותאם לכם במדויק – בין אם אתם מעדיפים טיול קולינרי או דווקא טיול אקסטרים – לחופשה מושלמת ובלתי נשכחת. כל מה שתצטרכו זה רק לעלות על טיסה לדובאי, ולכל השאר אנחנו נדאג. 

גם במהלך החופשה נציגות ספיריט תהיה זמינה לכם בדובאי, לכל דבר שתצטרכו. את מגוון הטיולים והאטרקציות נוכל לארגן עבורכם גם במהלך הנסיעה.

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יחזור אליכם בהקדם

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.