מלונות מומלצים במלדיביים – כאן תהיה החופשה האקזוטית שלכם

מאת: אביב יטיב
בכתבה זו המומחים שלנו יציגו בפניכם המלצות ל-5 מלונות מפנקים במיוחד באיים המלדיביים. המומחים שלנו ביקרו בבתי המלון המובילים ביעד כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בחוות דעת מניסיון אישי.

האיים המלדיביים הם יעד תיירותי מרגש ואקזוטי המתאים לזוגות הרומנטיים, למשפחות עם ילדים בכל הגילים ולכל מי שאוהב את החיים הטובים. כדי ליהנות מחופשה מדהימה, חווייתית ובלתי נשכחת באיים המלדיביים כדאי לכם לשהות במלון או ריזורט מפנק הכולל את כל השירותים והפסיליטיז שאתם צריכים בשביל חופש מפנקת. 

כדי להנות מחופשה מושלמת ונטולת דאגות אנו ממליצים לכם לסגור חבילות נופש למלדיביים הכוללת טיסה לאיים המלדיבים, מלון יוקרה והעברות, המומחים של ספיריט ישמחו לבנות לכם חבילת נופש שתענה על כל הצרכים והחלומות שלכם. 

בכתבה זו המומחים שלנו יציגו בפניכם המלצות ל-5 מלונות מפנקים במיוחד באיים המלדיביים. המומחים שלנו ביקרו בבתי המלון המובילים ביעד כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בחוות דעת מניסיון אישי. יש מגוון רחב של אפשרויות לינה באיים היפים ובאתר שלנו תוכלו לקרוא מידע על בתי מלון נוספים. אנחנו ממליצים לכם להתמקד במלונות המומלצים וכאשר אתם מתכננים להזמין חבילת נופש עם טיסות למלדיביים כדאי לכלול בחבילה את אחד ממלונות היוקרה, אפשר גם לנפוש וללון ביותר ממלון אחד.

קצת על האיים המלדיביים 

האיים המלדיביים הם קבוצת איים הממוקמת בים הערבי שבאוקיינוס ההודי, המדינה מונה 1192 איים אך רק כ-200 מהם מיושבים. קבוצת האיים נמצאת דרום מערבית לסרי לנקה והאקלים באזור טרופי, לכן ניתן לבקר ולנפוש באיים כמעט כל עונות השנה. 

יש באיים המלדיביים שפע אטרקציות אקזוטיות, למשל חופי ים פראיים עם חול לבן ומים צלולים, אתרי צלילה מרשימים, שמורות טבע יפות, שלל פעילויות ספורט ימי, מלונות מפוארים השוכנים לקו המים, מסעדות מעולות, גלים מרהיבים לחובבי גלישה, מגוון אפשרויות שיט ועוד.

5 בתי מלון מומלצים באיים המלדיביים

ריזורט וארו ביי אטמוספיר (Varu by Atmosphere) 

 ריזורט מפנק (5 כוכבים) הממוקם באי פרטי, במרחק כ-40 דקות מהאי המרכזי. המלון מציע וילות מפנקות על החוף ועל המים, 4 מסעדות טובות, 2 ברים, בריכת אינפינטי מרשימה, מתחם ספא יוקרתי, חוף ים פרטי מטופח, מגרשי ספורט ואירוח על בסיס הכל כלול יחיד במינו. כחלק מהזמנת החבילה אצלנו במלון תקבלו מסאז׳ לכל מבוגר וכן סיור שנרקולים או שקיעה לבחירתכם.

מלון קונסטנס הלאוולי (Constance Halaveli) 

 חבילות נופש במלון הממוקם באי פרטי כוללות טיסות למלדיביים, העברות באמצעות מטוס ימי ואירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר או יותר. המלון ממוקם על חוף הים ומציע חופים מרהיבים ונקיים, בריכה חיצונית גדולה ומעוצבת, צמחייה טרופית עשירה, מועדון ספורט ימי, מתחם ספא מפנק עם מתקנים חדישים וחדרי טיפולים, וילות מפוארות בחוף וסוויטות מפנקות על המים, מסעדה עם תפריט עשיר ומנות של פירות ים ודגים, בר קוקטיילים ויינות, מועדון לילדים ואווירה פסטורלית מדהימה.

מלון סונבה ג’אני (Soneva Jan) 

  מלון יוקרה באי פרטי הממוקם בלב הג’ונגל הטרופי, המלון שייך לרשת סונבה במלדיביים. מלון היוקרה מציע חוויית אירוח יוצאת דופן ומושלמת, עיצוב אותנטי יפהפה ומרגיע, אווירה פסטורלית, מסעדות על החוף כולל פיצרייה אותנטית עם פיצות כמו באיטליה, בר מעוצב המגיש קוקטיילים איכותיים, בריכה פרטית, מתחם יוקרתי לטיפולי ספא, מועדון ילדים, מועדון ספורט ימי ומתקנים נוספים.

מלון וולדורף אסטוריה (Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi

 מלון יוקרתי הממוקם באטול סאות’ מאלה, המלון מציע רצועת חוף פרטית ארוכה עם צמחייה טרופית עשירה, 11  מסעדות מעולות כולל מסעדה ים תיכונית ומסעדה הממוקמת בצמרות העצים, מתחם ספא מפנק, וילות מפוארות לטיפולים, בריכת אינפיניטי מדהימה, מועדון ספורט ימי, מגרשי ספורט ושלל מתקנים נוספים. המלון מתאים מאוד לזוגות רומנטיים.

מלון ראפלס (Raffles Maldives Meradhoo Resort) 

 מלון מפואר וידידותית לסביבה המשתרע על שטח של שני איים, המלון מציע סוויטות אירוח מפנקות מעל המים, נוף עוצר נשימה, בריכות שחייה גדולות ומעוצבות, ספא מפנק עם מתקנים חדשים וחדרי טיפולים, מסעדות מעולות, בר קוקטיילים, מועדון ספורט ימי ועוד.

המומחים לאיים המלדיביים 

המומחים של “ספיריט הפקות עולם” יתפרו עבורכם חופשות וחבילות נופש מפנקות במיוחד באיים המלדיביים, עם טיסות ישירות, העברות למלון היוקרתי ובחזרה ממנו, מלונות וריזורטים מפנקים על החוף ועוד. אנחנו מתמחים בתכנון ובהפקת חבילות נופש לאיים המלדיביים בהתאמה אישית מלאה לכל הרצונות והדרישות שלכם. 

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.