נופים יפים בעולם שאתם פשוט חייבים להגיע אליהם

מאת: אביב יטיב
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם כמה מהמראות היפים ביותר שיחכו לכם במרחק טיסה. והחלק הטוב ביותר? אנחנו בספיריט יכולים לקחת אתכם לכל אחד ואחד מהם, היכנסו.

יש מקומות על פני הגלובוס שפשוט נולדו כדי שנתפעל מהם. הרי געש אדומים וזוהרים, שקיעות מפוארות על חופים נוצצים, רכסי הרים משוננים ושמורות טבע נפלאות מכסות את הפלנטה שלנו וקוראות לנו לצאת ולחקור אותם. לא משנה מהם תחומי העניין שלכם, איזה פילטר אתם אוהבים להוסיף לסטורי ובני כמה אתם, הבה ונסכים על דבר אחד: יש נופים בעולם שחייבים לראות, לפחות פעם אחת. בין אם אתם תרים אחר יעד רומנטי או טיול למשפחות, הינה כמה מהמראות היפים ביותר שיחכו לכם במרחק טיסה. והחלק הטוב ביותר? אנחנו בספיריט כאן כדי ליצור עבורכם את החוויה המושלמת לכל יעד שתבחרו, עם חבילות נופש חלומיות הכוללות את כל הדרוש לחופשה של פעם בחיים. 

מאוריציוס

הר לה מורן

טיול להר לה מורן שבמאוריציוס נחשב לאחד המסלולים האייקונים ביותר באי היפהפה, ולא בכדי הוא הוכר כאתר מורשת עולמי של אונסק”ו. בעבר שימש ההר כמרכזה התוסס של התרבות הקריאולית, והיום הוא מציע בעיקר נופים נפלאים המיועדים לחובבי טבע מושבעים. 

שמורת קאסלה

שמורת קאסלה שוכנת בחופה המערבי והיפהפה של מאוריציוס, על גבי שדות קנה סוכר והר רמפארט המלכותי ברקע. השדות משתרעים על פני 350 דונמים וזו רק אחת הסיבות לכך שהשמורה הזו נחשבת לפנינה יפהפיה בלב האי. בין השאר תמצאו בשטח העצום ספארי משגע, קניונים מפוארים ושלל בעלי חיים, מג’ירפות וקרנפים ועד לגמלים ואריות!

לה וואלה דה קולורס

עמק הצבעים הייחודי של מאוריציוס הוא ביתם של 23 גווני צבעים, לא פחות! שלל מינים שונים של חי וצומח מחכים לכם במרבדים היפהפיים, וזהו מקום נפלא ליהנות בו ממבחר טיולי טבע ופעילויות מהנות לכל המשפחה. לצד בעלי החיים והצמחייה הייחודית שבעמק, תוכלו ליהנות גם מביקור ברמות ירוקות, אגמים רוגעים, מפלים שוצפים ואפילו אפר וולקני מסעיר למדי.

דרום אפריקה

הר השולחן

קרדיט ל Thomas Bennie

הר השולחן הוא ציון הדרך האייקוני ביותר של דרום אפריקה. זוהי גם האטרקציה המצולמת ביותר במדינה והרכבל המפורסם של ההר לקח מיליוני תיירים מאושרים כל הדרך אל הפסגה המהממת. זהו לא רק מקום נפלא שממנו נגלית תמונה עוצרת נשימה של העיר קייפטאון, אלא גם ביתם של יותר מ-2,200 מיני צמחים ו-1,470 מיני פרחים, רובם גדלים רק בהר זה, וגם שלל בעלי חיים. בפארק הלאומי תמצאו גם את אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בדרום אפריקה – כף התקווה הטובה, הנקודה הדרומית ביותר ביבשת. 

נתיב הגנים

בקצה הדרום מערבי של דרום אפריקה, לאורך החוף, יש קטע נסיעה באורך 300 ק”מ הנחשב לאזור היפה ביותר במדינה. נתיב הגנים קיבל את שמו מהפארק הלאומי Garden Route שלצידו הוא משתרע, שבו יש צמחייה יפהפייה וחיות בר מגוונות, כמו גם שפע לגונות, אגמים, הרים, יערות וחופים המנצנצים לאורך כבישיו המפותלים.

הרי דרקנסברג

קרדיט ל Mark Harpur

זהו רכס ההרים העיקרי של דרום אפריקה ומקום שאתם בהחלט לא רוצים לפספס, בין אם אתם מחפשים יעד לירח דבש או לוקיישן יפהפה ומרגש. כאן תוכלו להתרשם מקרוב מאומנות חצובה בסלע בת אלפי שנים, כמו גם שמורות ופארקים יפהפיים. בשנת 2000 הוכרו ההרים כאתר מורשת עולמי ע”י אונסק”ו, ואם תטיילו ברכס זה בעצמכם תבינו לבטח מדוע!

טנזניה

שמורת הטבע ארושה

שמורת הטבע ארושה, הממוקמת צפונית לעיירה ארושה המקסימה, היא אחד היעדים הפופולריים לטיולי יום באזור טנזניה. הפארק הלאומי הקטן כולל את הר מרו על מדרונותיו ופסגתו עוצרת הנשימה, את אגמי מומלה, מכתש נגורדוטו ויערות רמה שופעים וירוקי עד. 

שמורת סרנגטי

אם אתם מטיילים באפריקה, אנו מפצירים בכם להקדיש די זמן לשמורת הסרנגטי המסתורית והיפה. הפארק הלאומי, המוכר בעיקר הודות לשפע בעלי החיים המתגוררים בשטחו ולנדידת הגנו הגדולה, משתרע על פני 14,765 קמ”ר וממוקם מצפון לקניה, סמוך לאגם ויקטוריה. כאן תמצאו את הריכוז הגדול ביותר של יונקים גדולים על פני כדור הארץ, המפורסם שבהם הוא האריה (לא פחות מ-2,500 מינים מתגוררים בשמורה!) וגם 518 מיני ציפורים. 

שמורת טארנג’יר

אוהבים את הטבע בכל ליבכם, אך מעדיפים לבקר במקומות מתוירים פחות? שמורת טארנג’יר היא בדיוק מה שאתם מחפשים. כאן תוכלו לפגוש שלל בעלי חיים (עד 300 פילים בעדר אחד!) וזהו אחד היעדים המובילים לחובבי הצפרות. גם הנוף כאן מעניין במיוחד, הודות למספר הרב של עצי הבאובב הציוריים. 

איסלנד

שמורת ההרים הצבעוניים – לנדמנלאוגר

גם אם לא תצליחו להגות בעצמכם את שמה האיסלנדי של השמורה היפהפייה הזו, צפויה לכם חוויה מופלאה, לא פחות. “הרי הקשת בענן”, זהו פירושה המילולי של שמה, והיא נחשבת לאחד האזורים היפים ביותר באיסלנד. כאן תוכלו ליהנות משלל צבעים יפים במיוחד הפרושים כמניפה בנוף הטבעי לאורך המסלול, על פני הצמחייה, ההרים, השבילים המפותלים והמעיינות הטבעיים, שבהם גם תוכלו לרחוץ בהנאה.

נהרות הלבה של פאגרדארספיאטל 

גם הפעם אין כל צורך לנסות להגות את שמו של הר הגעש האיסלנדי הזה, אך רצוי בהחלט לבקר בשטחו הרותח! במרחק נסיעה קצר מעיר הבירה רייקיאוויק תמצאו נהרות לבה משגעים, שהתפרצו לפתע לאחר כ-6,000 שנים שבהן ההר היה רדום. התוצאה המופלאה היא קילוחי לבה כתומים, אדומים וזוהרים הזורמים באיטיות מסדקי ההר – ואתם בהחלט לא רוצים לפספס את תופעת הטבע האדירה הזו. 

סיישל

באי פראלין המקסים, השני בגודלו בסיישל, גדל פרי מיוחד במינו. קוקו דה מאר, שפירושו המילולי הוא “קוקוס הים”, הצומח בשטחי האי ובשמורת קוקו דה מאר אשר על שמה הוא קרוי, בנוסף, נספרו בו כ-4,000 עצים המכילים את הפרי העסיסי. ברחבי השמורה תוכלו ליהנות מטיול נעים בין העצים, להאזין לסיפורי מיתולוגיה עתיקים וכמובן לטעום את פרותיו המתוקים. 

שמורת קוקו דה מאר 

באי פראלין המקסים, השני בגודלו בסיישל, גדל פרי מיוחד במינו. קוקו דה מאר, שפירושו המילולי הוא “קוקוס הים”, הצומח בשטחי האי ובשמורת קוקו דה מאר אשר על שמה הוא קרוי, בנוסף, נספרו בו כ-4,000 עצים המכילים את הפרי העסיסי. ברחבי השמורה תוכלו ליהנות מטיול נעים בין העצים, להאזין לסיפורי מיתולוגיה עתיקים וכמובן לטעום את פרותיו המתוקים. 

חוף סורס דה ארג’נט 

החוף המקסים הזה הממוקם בדרום מערב לה דיג זכה לכינוי “החוף היפה ביותר בעולם” והוא גם כיכב בסרטים הוליוודיים ובפרסומות עטורות תקציב – ולגמרי בצדק. התערובת היפה של מי הטורקיז, החול הזהוב וסלעי הגרניט המרשימים הופכים אותו לאחת האטרקציות המפורסמות של איי סיישל וכאן תוכלו ליהנות, לצד היופי המדהים, גם ממגוון פעילויות לכל המשפחה – שחייה, שנורקלינג וצלילה לצד שוניות אלמוגים קסומות. 

הגנים הבוטניים של סיישל

אם אתם רוצים לגוון את גווני הכחול והלבן של החופים המהממים של סיישל, הגיעו אל הגנים הבוטניים – מובטחת לכם חוויה צבעונית במיוחד! הגנים משתרעים לאורך חמישה דונמים בפאתיה הדרומיים של ויקטוריה, וכאן תוכלו ליהנות לא רק מאלפי מיני צמחים מדהימים ופריחה משגעת, אלא גם ממבט מקרוב על חיות הבר של סיישל כמו צבי הענק ועטלפי הפירות של הגן, לצד שלל תבלינים ארומטיים הגדלים באזור.

האיים המלדיביים

בין צלילה במי הטורקיז אל שוניות האלמוגים המרהיבות, ביקור בשווקים הצבעוניים ובאתרים ההיסטוריים של מאלה וצפייה בלהקות דולפינים תוך כדי שאתם לוגמים קוקטייל מרענן, הרשו לנו לקחת את הטיול שלכם במלדיביים אל פסגת ההנאה האולטימטיבית: ריזורט סונבה ג’אני (Soneva Jani). סביר להניח שלא תרצו לצאת מהריזורט כדי לחקור את האיים המלדיביים, פשוט כי זהו אחד מאתרי הנופש הכי יפים שיש בעולם. כאן תמצאו וילות גדולות ומפוארות המציעות פרטיות מוחלטת ונופים עוצרי נשימה לאוקיינוס, קולינריה מדהימה ואפילו מגלשה עצומה שתיקח אתכם אל המים הצלולים – בספיד! 

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.