ספיריט עושה היסטוריה עם טיול חברה באוגנדה

מאת: אביב יטיב
הצצה לאחת ההפקות הבלתי נשכחות וההיסטוריות של ספיריט באוגנדה.

כל פנטזיה, לכל יעד, בכל קונספט. זו לא רק סיסמא עבורנו, זאת הדרך שלנו להגיע אל המקומות והרעיונות המיוחדים שאף אחד עוד לא חשב עליהם.

מהשלב הראשון של בניית קונספט והתכנון, אנחנו חושבים הכי רחוק שרק אפשר, איך לבנות כל פעם מחדש הפקה ייחודית ומרגשת שתעשה את ההבדל בארגון שלכם. אצלנו בספיריט, כל הפקה נתפרת במיוחד עבור הצרכים והדרישות שלכם.

ההפקה שלנו באוגנדה ב-2019, הייתה ללא ספק כזו שלא תשכח, לא רק אצלנו, אלה גם אצל כל אחד מהנוסעים.

זו לא הייתה רק הפקה יוקרתית ומוקפדת, אלא גם היסטוריה של ממש.

בפעם הראשונה מאז 1976, נחתה טיסה ישראלית ישירה של ספיריט בשדה התעופה של אנטבה, בדיוק איפה שהתרחש אחד המבצעיים ההרואיים של צה״ל.

טיסה ישירה של ספיריט באנטבה

הטיסה הפרטית הישירה, שכללה אופרציה ואישורים רבים מלפני הנסיעה, יצאה עם 250 עורכי דין ישראלים לטיול מרהיב בלב ליבה של אפריקה. להינות מפלאי אפריקה האותנטית, הפראית והיפהפייה יחד עם חווית פרימיום אקסקלוסיבית.

מרגע הנחיתה, הנוסעים הנרגשים יצאו למגוון חוויות בלתי נשכחות, אך רגע לפני, לא יכולנו שלא להתייחס לרגע ההיסטורי ולמבצע אנטבה. במיוחד עבור ההפקה, הקמנו מוזיאון יפהפה בשדה התעופה המקורי ואף הבאנו את אמנון פלד שהיה מפקד צוות בכח הפורץ במבצע עצמו לשיחה מרתקת ומרגשת במיוחד, לא רק לנוסעים, אלה גם עבורו.

במהלך הטיול באוגנדה 250 הנוסעים נהנו, יחד עם צוות ספיריט, מטיולי ספארי בג׳יפים חדישים לנופי סוואנות יפהפיות, ראפטינג בנהר הסוער, ביקור בשבטים מקומיים, אירוע אקסקלוסיבי ומעוצב באגם ויקטוריה, ארוחות מפנקות בלב השמורה ולינה בלודג׳ים הטובים ביותר.

מבניית הקונספט, התכנון ועד ההפקה בשטח שכללה גם טיסות פנימיות פרטיות ל-250 איש, אירועים חד פעמיים בלב השמורות ולינה בלודג׳ים הטובים ביותר, ספיריט הקפידה על כל פרט קטן באופרציה המורכבת והייחודית.

ההפקה ההיסטורית לא רגשה רק אותנו… היא יצרה באז תקשורתי רב בשתי המדינות וכללה גם פגישה אישית של טלי יטיב, מנכ״לית ובעלת ספיריט עם נשיא אוגנדה.

לעובדים מצטיינים, ללקוחות, לשותפים או לגיבוש מנהלים. הידע, הניסיון והקפדנות עד הפרט האחרון מאפשרים לנו להפיק טיולי תמריץ בסטנדרט גבוה במיוחד. לפרטים נוספים ותכנון הפקות, צרו קשר עם המומחים שלנו.

טלי יטיב עם נשיא אוגנדה

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.