פיקניק חלומי בסיישל

מאת: אביב יטיב
החופשה שלכם בסיישל איתנו, היא לא ״עוד חופשה״, היא חוויה שאתם פשוט לא תוכלו לשכוח. מעבר לחבילות המגוונות, המומחים של ספיריט ישמחו להציע לכם גם מגוון פעילויות מרגשות ויוצאות דופן.

אפשר לטוס לסיישל ואפשר לצאת לחופשה מרגשת בגן עדן עם חוויות יוצאות דופן שישארו אתכם לתמיד.

אנחנו בספיריט, שואפים לתת לכם הרבה מעבר לעוד ״חבילת נופש״, אנחנו רוצים להיות איתכם שם לאורך כל הדרך ולהתאים עבורכם את החוויה עד לפרטים הקטנים וברמה הגבוהה ביותר.

בדיוק בשביל אנחנו מרכיבים עבורכם חוויות מרגשות וייחודיות שתוכלו להזמין לחופשה בסיישל רק איתנו.

כשמדברים על סיישל אי אפשר שלא לחשוב על חוף מבודד מוקף צמחייה טרופית, חול לבן ומי טורקיז בוהקים. אנחנו העזנו לדמיין קצת מעבר, והוספנו כריות נוחות, מנורות, שמיכה ומגוון פינוקים לשקיעה.

אז, איך נשמע לכם יין, גבינות, מיץ קוקוס ואיזה פירות אקזוטיים?

פיקניק בסיישל

בין אם אתם חוגגים ירח דבש רומנטי, יום הולדת, יום נישואין או פשוט אוהבים לחגוג עד הקצה.

בהתאמה אישית, אנו מציעים ללקוחותינו שסגרו עם ספיריט חופשה בסיישל, פיקניקים מרהיבים בשקיעה בלוקיישנים הרומנטיים יותר בסיישל. תוכלו לבחור בין חוף מבודד, נקודת תצפית לים על סלעי הגרניט או אפילו במרפסת הוילה במלונות נבחרים.

כל שאתם תצטרכו לעשות זה לבחור את:

העיצוב האהוב עליכם

פלטת פינוקים לבחירתכם

הלוקיישן האהוב עליכם

ואנחנו נתפור עבורכם חוויה רומנטית חד פעמית.

הפיקניקים מוצעים כפעילות מיוחדת ושירות ללקוחות שהזמינו חופשה דרך ספיריט ולא מוצעים כאטרקציה בלבד.

לפרטים נוספים והצעות, צרו קשר עם המומחים שלנו לסיישל.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.