טיולים ייחודיים בעולם שאולי לא הכרתם

מאת: ספיריט הפקות עולם
נמאס לכם מפריז, לונדון או ניו יורק? הגיע הזמן לצאת מהקופסה - או יותר נכון, מהכדור - ולהגיע לכמה מהמקומות המיוחדים ביותר בעולם, שם לא רק תרגישו שאתם בחו"ל אלא גם בגן עדן, ולא רק קפצתם לעוד מקום מערבי רגיל.

מאיי סיישל ועד פונטה קאנה, קבלו כמה טיולים מיוחדים בעולם, שיגרמו לכם לפתוח את העיניים, להסתנוור מרוב היופי, להכיר תרבויות רחוקות, טבע עשיר וקולינריה מיוחדת. לכם רק נותר לבחור (ותאמינו לנו, הבחירה היא קשה במיוחד…) 

איי סיישל

מלון בסיישל - חופשה באיי סיישל

איי סיישל הם מהמקומות היפים ביותר על כדור הארץ, אלו שאפשר לתת להם את כותרת “גן עדן עלי האדמות”. למרות שהם קטנים מאוד  – כמעט ולא רואים אותם על המפה, אבל חפשו לצד חופה המזרחי של אפריקה – מדובר על איים מרהיבים, עם חופים שמדורגים פעם אחר פעם ברשימת החופים היפים ביותר בעולם. סיישל ממוקמת כ-6 שעות טיסה מאיתנו, ממש בקטנה, ומאפשרת לנו לנחות ישירות בגן עדן. היא מורכבת מכ-115 איים בהם גרים כ-93 אלף תושבים, להם תשלמו ברופי סיישלי, ועיר הבירה שלה היא העיר ויקטוריה, שם גם אפשר למצוא את מרבית האטרקציות שלה. 

היעד הזה נחשב ייחודי מאינספור סיבות טובות. מלבד היותו סוג של גן עדן, החופים עוצרי הנשימה שלו, שמורות טבע ייחודיות ומרהיבות, “עצי קוקוס הים” המפוזרים על האיים וגדלים אך ורק שם, וכן אטול אלמוגים מרהיב וצבעוני שנחשב לאתר מורשת עולמי. אגב, אם תהיו שם, יש מצב שתוכלו להגיד שלום לכמה מהסלבריטאים המפורסמים ביותר בעולם, שנוהגים לקפוץ לאי לחופשה חלומית שלקוחה היישר מהסרטים. 

מאוריציוס

לא רחוק מאיי סיישל תמצאו את רפובליקת מאוריציוס, מדינת אי בדרום מערב האוקיינוס ההודי שנחשבת לאחת ממדינות אפריקה. באי הזה גרים כ-1.3 מיליון תושבים שמדברים צרפתית, אנגלית או קריאולית, בעקבות שליטה צרפתית ובריטית על האי בעבר. המטבע המקומי הוא רופי מאוריציאני, ומדובר על מקום לא יקר לביקור. 

כשמדברים על חופשות אקזוטיות וטיולים מיוחדים בעולם, מדינת מאוריציוס כמעט תמיד נמצאת ברשימה. מדובר על אי טרופי מרהיב עם חופים שמוקפים בשוניות אלמוגים שהופכים את הים לשקט ורגוע כמעט תמיד, ובניגוד להרבה איים מדהימים אחרים, שפעמים רבות מציעים בעיקר איי טורקיז מרהיבים שמצטלמים נהדר לאינסטגרם, באי הזה תמצאו גם מאות אטרקציות ופעילויות מרגשות לכל המשפחה ולחובבי האדרנלין – ביניהם שחיה עם דולפינים, טיולי טבע בגנים בוטניים והרי געש, צלילות צבעיניות ופארקים ייחודיים – וכל זה לצד חופים משגעים, בתי מלון חמישה כוכבים מפנקים ואקלים טרופי מושלם שהופך את הביקור באי למומלץ בכל אחת מעונות השנה. אגב, בגלל שהאי קטן במיוחד, זמני הנסיעה שלכם לא יארכו יותר משעה בין מרבית המקומות, מה שנותן בונוס ענק למקום. 

מלדיביים

זה פשע לכתוב על טיולים מיוחדים בעולם וחופשה אקזוטית בלי להזכיר את האיים המלדיביים, שנחשבים למדינה הנמוכה ביותר בעולם עם גובה ממוצע של 1.5 מטר מעל פני המים (אבל זה רק חלק קטן מהייחודיות שלהם). רפובליקת המלדיביים היא קבוצת איי אלמוגים – כ-1,190 איים, ששוכנת בים הערבי שבאוקיינוס ההודי. מדובר על מקום ידידותי מאוד, וישראלים רבים כבר נהנו מביקור באיים, כולל לא מעט מהסלבריטאים מארצנו. 

אם ייצא לכם להבחין בכריש במים כשאתם מבלים לכם במלדיביים, דעו שזה לא מראה כל כך נדיר. האיים האלו הם סביבת המחייה העיקרית של כריש מהזן הלוויתני, הכריש הגדול ביותר בעולם. אל תדאגו, הוא נחשב לידידותי לבני אדם, ואנשים רבים מגיעים לאיים כדי לצלול ביחד איתו.

אם שחיה עם כרישים זה פחות אתם, יש לכם עוד הרבה מה לעשות באי – במאלדיביים תוכלו להנות מהחופים הלבנים והמים התכולים היפים בעולם, לשבת מתחת לעצי קוקוס ולהירגע, תוכלו גם לצלול, לשנרקל, להנות ממסאז’ים מול הנופים המדהימים, לנסות את מזלכם בצלילה ובעיקר להתפנק, להתפנק ולהתפנק! לשם כך, תוכלו למצוא במלדיביים את מגוון המלונות הרשתות הטובות והמפנקות בעולם.

פונטה קאנה

מהאוקיינוס ההודי נעשה מעבר חד לאוקיינוס האטלנטי. בקאריביים אפשר למצוא לא מעט איים וטיולים מיוחדים בעולם שרובנו כבר מכירים, כמו קובה או ג’מייקה, אבל שמעתם פעם על פונטה קאנה? פונטה קאנה היא עיירת חוף מרהיבה, חלק מהרפובליקה הדומיניקנית שבאיים הקריביים. בעיירה הזו תמצאו לא פחות מ-160 ק”מ של רצועות חוף מדהימות, שיושבות לצד הים הטורקיזי ועצי הדקל הגבוהים.

רוצים לשמוע עוד מהמומחים שלנו ?

השארו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם בהקדם.

לאורך העיירה הזו תוכלו ליהנות ממועדוני צלילה ולצפות בחיות מים מרהיבות וצבעוניות, לצלול עם דולפינים ואפילו ללכת מתחת למים במסלולי הליכה ייעודיים(!). גם מעל פני המים יש מה לעשות בפונטה קאנה – תוכלו לסייר ביערות ובמערות, להנות מאומגות גבוהות שימלאו אתכם באדרנלין ולרכב על סוסים. תוכלו להינות מחוויות קולינריות ותרבותיות, אל תפספסו את תהליך יצירת הסיגרים מקומיים. אם אתם חובבי חיי הלילה ובתי הקזינו, זה המקום בשבילכם – העיירה הזו עמוסה במועדונים ופאבים סוערים שמשקיפים אל החופים, כולל מועדון ה”קוקו בונגו”, אחד המועדונים המפורסמים בעולם. כמובן, תמיד תוכלו לבלות את יומכם בבטלה על חוף הים הקאריבי, להתפנק בבתי מלון מושלמים ולהתהפך מהבטן לגב ומהגב לבטן.  

סרי לנקה

אמרתם טיולים מיוחדים בעולם, אמרתם סרי לנקה. הרפובליקה הדמוקרטית סוציאליסטית סרי לנקה היא אי טרופי שנמצא מדרום להודו (כ-13 שעות טיסה מישראל) ושם תמצאו כמה חוויות מדהימות ובלתי נשכחות במקום שנקרא בין היתר “הודו הקטנה”, ונשלט בעבר על ידי פורטוגזים, הולנדים ובריטים, שהותירו את חותמם התרבותי על האי.  

באי הזה תמצאו כל מה שצריך: חופים שקטים ושלווים על הים הכחול השקט, הרבה פעילויות אקסטרים ואדרנלין כמו צלילות וגלישות, נופים ירוקים-ירוקים של ההרים וטיולים מדהימים בטבע הקסום, בשדות התה הציוריות וכן בשמורות טבע מיוחדות שם תוכלו לצפות בחיות כמו נמרים, פילים, דובים וקופים נדירים. תוכלו למצוא באי תרבות צבעונית, עתיקה ומרתקת עם ביקור במקדשים עתיקים, באתר הארכיאולוגי “פולונרואה” שמציג פסלי אבן קדומים ובעיירות בסגנון קולוניאלי וגם ערים מודרניות עם מרכזי תרבות סואנים ושוקקי חיים, והיכרות עם אנשים שונים ומיוחדים. 

בהוטן

אם חופים לבנים ומים כחולים זה פחות מה שאתם מחפשים, כדאי לכם להכיר את בהוטן, ממלכה מסתורית במרומי ההימלאיה שנחשבת לממלכה הבודהיסטית האחרונה. בהוטן היא מונרכיה חוקתית שממוקמת בין הודו לסין, ונחשבת לאחת המדינות המבודדות בעולם. הבידוד הזה הופך אותה ליהלום של ממש, מקום לנוח, להירגע, לספוג תרבות עשירה ומיוחדת ובעיקר להרגיש מנותקים לגמרי מהעולם החיצון. הממלכה מאוד קנאית לפרטיות שלה, ולכן פתיחת הגבולות מתרחשת בהדרגה, אבל לאט לאט יותר ויותר אנשים מגלים את הקסם שלה. 

בממלכת בהוטן נטבע המונח “מדד האושר הגולמי”, ונתיני הממלכה זכו בתואר האנשים המאושרים בעולם. אפשר להבין אותם, יש להם כל מה שצריך כדי להיות מאושרים: טבע ירוק ומרהיב, אוויר הרים, תצפיות מדהימות, תרבות ייחודית ואינסוף פסטיבלים ססגוניים וצבעוניים. במהלך טיול בבהוטן תוכלו להגיע לעמקים מדהימים בטבע, כמו עמק הפובז’יקה המרהיב, ולבקר בכפרים מבודדים שמקיימים אורח חיים מסורתי אדוק; תוכלו להגיע למקדשים העתיקים של הממלכה, מקדשים בודהיסטיים שיושבים על גבי צוקים מדהימים; וכמובן תוכלו להנות מהפסטיבלים שמתרחשים כמה פעמים בשנה, ובמהלכם רוקדים הנזירים במסכות ומציגים עבודות רקמה ממשי. 

דובאי

דובאי, שהיום ידועה כאחד היעדים המפוארים והיוקרתיים ביותר בעולם, יש היסטוריה צנועה מאוד: היא התחילה כעיירת דייג במאה-18 שאוכלסה על ידי שבטים בדואים, במהרה הפכה למרכז חשוב בכל הקשור לפנינים ומשם לעיר מסחר מרכזית. עם גילוי הנפט במאה ה-20, דובאי הפכה לאחד היעדים הכי יוקרתיים בעולם. היא התפתחה במהירות מסחררת, והפכה ליעד השקעה ונופש מהמיוחדים ביותר בעולם.

היום נופש בדובאי מציע אפשרויות ייחודיות ובלתי נגמרות. כל אחד יוכל למצוא את עצמו ואף להגשים חלומות בעיר הזו. ממלונות מפוארים וריזורטים בלתי נשכחים עם מתחמי ספא מהטובים בעולם, בריכות מפנקות, חופי ים פרטיים ומסעדות ברמות הגבוהות ביותר, דרך חווית שופינג יחידה במינה במתחמים הגדולים בעולם, ועד אטרקציות אותנטיות במדבר האינסופי ובשווקים המקומיים. 

בין אם אתם זוג שמחפש טיול רומנטי או ירח דבש, או אם אתם מחפשים חופשה משפחתית חווייתית עם הילדים שיהנו מאטרקציות בלתי נגמרות, אם אתם חובבי אקסטרים, היסטוריה, אדריכלות או אומנות, חופשה בדובאי ללא ספק תרגש גם אתכם.

צרו קשר עם המומחים של ספיריט לתכנון חופשה חלומית ובלתי נשכחת באחד מהיעדים >>

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.