יעדי בטן גב אקזוטיים שחייבים לבקר בהם לפחות פעם בחיים

מאת: ספיריט הפקות עולם
אם אתם חושבים לכיוון חופשת בטן גב ביעדים אקזוטיים בעולם - הגעתם למקום הנכון.

היעדים האקזוטיים שחייבים לבקר בהם לפחות פעם בחיים

אחרי שביקרתם בכל מדינות החובה בעולם וראיתם את מגדל אייפל, טעמתם את נפיצות של איטליה ואת הסושי הכי פופולרי ביפן – אתם תוהים לעצמכם מהו היעד הבא?

אם אתם חושבים לכיוון חופשת בטן גב ביעדים אקזוטיים בעולם – הגעתם למקום הנכון!
ריכזנו עבורכם מספר יעדי תיירות אקזוטיים מובחרים, מדהימים ביופיים, איים חלומיים עם החופים הכי יפים וצלולים ומגוון פעילויות להעביר את הזמן בין אם אתם משפחה או בין אם אתם זוג שמחפש את ירח הדבש המושלם

בטן גב באיי סיישל

ב-2014 פרסמה רשת CNN רשימה הסוקרת את 100 החופים היפים בעולם. 2 מתוך 10 המקומות הראשונים, הם מהחופים המרהיבים של איי סיישל – קבוצה של 115 איים המכסים שטח של 455 קמ”ר, בלב האוקיינוס ההודי, כ-1,400 ק”מ מזרחית לחופי אפריקה. רק 33 מתוך 40 איי הגרניט מיושבים בכ- 85 אלף תושבים. חולות לבנים הנושקים לים הצלול בצבע טורקי,; דקלים גבוהים של קוקוס,  צבי ענק, שווקים צבעוניים ומגוונים, מלונות מהמפוארים בעולם ופינוקי ספא.

האיים המרכזיים בסיישל הם מאהה, פארלין ולה דיג. במאהה  שוכנת גם עיר הבירה ויקטוריה, הבירה הקטנה בעולם  אשר יש בה שני רחובות ראשיים ורמזור אחד בלבד. המבנים בנויים בסגנון קולוניאלי יש שוק פירות ודגים קטן ובעיקר המון אנשים חמים ומחייכים ברחובות.

בטן גב באיים המלדיביים

מכירים את הגלויות שנראות כאילו צולמו בגן עדן? אז האיים המלדיביים הם בדיוק כאלה.
קבוצת איים זו שוכנת באוקיינוס ההודי, כוללת 1192 איים כאשר רק כ-200 מהם מיושבים.
לקראת הנחיתה בעיר מאלה (Malé) שהיא בירת האיים המלדיביים זהו בדיוק הנוף הנגלה לעיני התיירים שמגיעים למקום. האיים המלדיבים הם יעד קלאסי לזוג הטרי שמחפש יעד לירח דבש קלאסי על אי בודד.

כאן תמצאו את כל מה שצריך בשביל חופשה יוקרתית, אקזוטית ומפנקת. תוכלו להשתזף במרפסת הפרטית שלכם בבקתה ואם תרצו להיכנס לים פשוט תוכלו לרדת בסולם המוביל  למי הטורקיז הצלולים.

בין הפעילויות באיים המלדיביים תוכלו למצוא צלילה מרהיבה בין הריפים, ספא מפנק, ארוחות ערב רומנטיות וכמובן נוף עוצר נשימה. הריזורטים המפוארים במלדיביים מציעים וילות על המים עם רצפת זכוכית שבעזרתה אפשר לחשוב שאתם נמצאים בתוך מצפה תת ימי.

האיים המלדיביים הינם גן עדן לחובבי הגלישה ולספורט ימי. ניתן להשכיר קיאקים, סירות קאנו, סירות פדלים וכו’ כמעט בכל מלון ולהירשם לפעילויות הכוללות הפלגה, צלילה וגלישות ליום שלם.

בטן גב בזנזיבר

רק השם הזה נשמע כאילו לקוח מאגדה.
רבים חושבים שזנזיבר הוא אי אחד, אך למעשה זהו ארכיפלג של 51 איים קטנים ושני איים מרכזיים:
אונגוג’ה (Unguja) – האי הגדול ביותר בקבוצת האיים וידוע גם בשם זנזיבר, ופמבה (Pemba) – האי השני בגודלו.

קבוצת האיים הקסומה הזאת השוכנת גם היא באוקיינוס ההודי עם חופים יחודיים, מבודדים ומרהיבים ביופיים וכפרים שנראים כאילו הזמן עצר בהם מלכת ומצד שני ריזורטים ובתי מלון ברמות הבינלאומיות הגבוהות ביותר המציעים שלל אטרקציות ופינוקים לתייר. זנזיבר היא כור היתוך של תרבויות שונות הכוללות את התרבות ההודית, הערבית, הפרסית והאפריקאית אשר יצר את התרבות הסווהילית.

בירת זנזיבר היא זנזיבר סיטי השוכנת על האי זנזיבר. העיר העתיקה של הבירה היא סטון טאון – הרובע ההיסטורי של האי הכולל מבנים מרהיבים ותצפיות מדהימות.

מעבר לאטרקציות המוצעות כגון צלילות מרהיבות, ספא מפנק, חופי ים יפיפיים, זנזיבר ידועה בעולם בזכות תעשיית התבלינים המשגשגת שלה. אחת האטרקציות היא טיול תבלינים הפורש את ההיסטוריה המרתקת של התבלינים, כיצד מייצרים אותם ואף לטעום.

מקומות מומלצים לביקור בזנזיבר: מערות פוקוצ’אני (Fuckochani Caves); זנזיבר קופי האוס – קפה אשר קוטף את פולי הקפה בהרי טנזניה; מסעדת לוקמן (Lukman) – אוכל זנזיברי מקומי.

רוצים לשמוע עוד מהמומחים שלנו ?

השארו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם בהקדם.

בטן גב בסרי לנקה

חופים מרהיבים עם מים צלולים, אתרי מורשת עתיקים ובעלי חיים נדירים הם רק חלק ממה שיש לסרי לנקה להציע לתייר המערבי. מזג האוויר בסרי לנקה הטרופית מחולק לעונה רטובה ויבשה, כאשר גשמי המונסון יורדים בדרום האי בחודשים מאי ואוגוסט ובצפונו בחודשים אוקטובר עד ינואר. סרי לנקה המונה מעל 18 מליון תושבים, נקראה “ציילון” עד שנת 1972, עד לפני כמה עשרות שנים השתייכה לאימפריה הבריטית הפכה את האנגלית לשפה הרשמית של המקום. אך בנוסף לאנגלית ניתן לשמוע גם את המקומיים מדברים בטמילית וסינהלה.

חובבי חיות? בסרי לנקה תוכלו לבקר בבית הפילים בפינוולה אשר מתגוררים בו כ-100 פילים אשר נעים בצורה חופשית. רוצים להרגיש על פסגת העולם? בגובה של 2240 מטר מעל פני הים קיימת “פסגת אדם” (Adam’s Peak) אשר תוכלו לעלות אליה ולראות את הזריחה כמו שמעולם לא ראיתם. רעבים? מומלץ לבקר במסעדות העממיות שיש לסרי לנקה להציע ובמיוחד לטעום מהמעדנים המקומיים המיוחדים כגון ה”אורז עם קארי” אשר מוגש עם עוף מטוגן בחלב קוקוס וירקות. סרי לנקה מחכה לכם.

בטן גב במאוריציוס

מארק טווין כתב “בראשית ברא אלוהים את מאוריציוס ולאחר מכן ברא את גן העדן”.
מאוריציוס שוכנת על פני מספר איים באוקיינוס ההודי, מזרחית למדגסקר. האי מאוריציוס באורך 65 ק”מ וברוחב 45 ק”מ הוא הגדול ביותר מבין האיים של רפוקליבת מאוריציוס ובעל האוכלוסייה הגדולה ביותר המונה 1.2 מיליון איש. את מאוריציוס מקיפים 49 איים נוספים כאשר רובם לא מיושבים, חלקם מהווים יעד מושלם לצלילות או לטיולי שיט ואחרים משמשים בתור שמורות טבע מוגנות.

השפה הרשמית במאוריציוס היא אנגלית, אך ניתן לשמוע גם את השפה הצרפתית עקב ההשפעות התרבותיות הצרפתית, הבריטית, ההודית והאפריקאית. מזג האוויר במאוריציוס נוח בכל השנה וניתן למצוא באי שלל פעילויות שלא ישאירו אתכם אדישים לרגע, בין אם אלו פעילויות כמו טיפוס על הר לה מורנה ותצפית על הנופים המדהימים או צפייה במפלי שאמארל המרהיבים, ליטוף והאכלת צבי ענק בפארק לה וניל, ביקור בפארק הגנים הבוטניים הלאומיים המרהיבים של מאוריציוס או בין אם אלו פעילויות אקסטרים כגון קייט סרפינג או צלילה בחופים.

בטן גב בקנקון

עיירת חוף הממוקמת בחופו המזרחי של מקסיקו, בחצי האי יוקטן (Yucatan).
קנקון הינה העיר המושלמת לתייר מכיוון שהיא נבנתה במיוחד בשביל מטרה זו בתחילת שנות ה70 וכוללת אינספור מלונות, מועדוני לילה, ברים, בתי קפה,  מסעדות רבות ומגוונות, שופינג ועוד. קנקון ידועה בחיי הלילה העשירים שלה עם מסיבות אשר מתקיימות בכל ימי השנה. בנוסף למועדון הידוע והמפורסם בעיר הלא הוא הקוקו בונגו, אם מתחשק לכם לרקוד סלסה ישנם מועדוני סלסה רבים הפוקדים את האזור.

בנוסף לכל אלו תוכלו למצוא גם אטרקציות צלילה בין כל מועדוני הצלילה הפועלים בעיר. קנקון ידועה בחופיה הלבנים והמים הצלולים ורצועת חוף המשתרעת לאורך 25 קילומטר. אז אם אתם מתלבטים בין חופשת בטן גב עם צלילות מהנות וסיורי שווקים לבין חיי לילה תוססים – קנקון זה המקום בשבילכם.

בטן גב בפונטה קאנה

הישראלים גילו את הרפובליקה הדומיניקנית בשנים האחרונות, שהתפתחה למעצמה תיירותית של ממש. מלונות מודרניים מושכים מאות אלפי תיירים מכל העולם לחופשה אקזוטית באיים הקריביים. פונטה קאנה היא מוקד תיירותי ענק המכיל מגוון אטרקציות משפחתיות – שייט, חופים, ספינות מירוץ, שנורקלינג, סיורי טבע והרפתקאות, תרבות והיסטוריה עשירים. ללא ספק, פונטה קאנה היא יעד משמעותי ברשימה האקזוטית שלנו.

בטן גב בדובאי 

חופים יפהפיים של המפרץ הפרסי לצד מדבר זהוב ואינסופי, תרבות עתיקה ועשירה לצד מבנים חדישים ושוברי שיאים (כמו גורד השחקים הגבוה בעולם או הקניון הגדול בעולם) ואינספור אטרקציות ייחודיות. אם כל זה מדבר אליכם או אפילו רק אחד מהם, דובאי הינו יעד שאתם צריכים להכניס לרשימה החופשות האקזוטיות שלכם.

חופשה בדובאי מציעה כל מה שרק אפשר לחלום עליו בטיול, מה שהפך אותה לאחד היעדים המבוקשים והנחשקים בעולם. בדובאי תוכלו להנות מתרבות ייחודית ומעניינת, לסייר במבנים אדריכליים מפעימים וחד פעמיים, לשוטט במוזיאונים וגלריות אומנות, ליהנות ממאכלים אותנטיים עשירים במסעדות יוקרה ולחקור את המדבר הבלתי נגמר. במרחק נסיעה קצר מהדיונות היפהפיות והזהובות תגיעו אל עיר תוססת ומרגשת בה עם גורדי שחקים מרהיבים וביניהם הבורג׳ חליפה.

הדיסוננס בין הצדדים השונים של דובאי מייצר חוויה אקזוטית ומיוחדת, שמשלבת בין רוגע לאדרנלין, בין תרבות לנופים טבעיים. 

דובאי, הנמצאת במרחק שלוש וחצי שעות טיסה בלבד מישראל, תספק לכם את אחד הטיולים האקזוטיים הכי מיוחדים שאפשר למצוא מסביב לגלובוס. 

בטן גב באיביזה

בשנת 654 לפני הספירה, המתיישבים הפיניקים הראשונים באי החליטו לקרוא לו “איבוסים”- ‘מוקדש לאל בס’ (בהמשך שונה השם ל”איבוסוס” על ידי הרומאים), ואכן, האי וחופיו הקסומים, מלאי החולות הזהובים־לבנבנים, ההרים והמצוקים החדים המעוטרים בצמחייה טבעית ירוקה והים בגווני הטורקיז, נראים כולם כיצירה אלוהית מושלמת וייחודית.

כיום איביזה היא אי ספרדי, שבו מתגוררים כ-150,000 איש בלבד. האוכלוסייה מתקיימת מחקלאות, ים תיכונית בעיקרה (עצי זית, עצי שקד, גפנים), דיג ותיירות. העיר אכן ידידותית במיוחד לתיירים: חופשה באיביזה יכולה לכלול מסעדות שף, ברים, מועדונים צבעוניים ומתחמי מסיבות שבהם מתקיימים המסיבות הידועות בעולם, הופעות ופסטיבלים. בנוסף, לאי צד תרבותי יפהפה- מוזאונים להיסטוריה, ארכיאולוגיה ואומנות, עיר עתיקה עם סמטאות קסומות, שווקים מעניינים וכמובן- חופי ים מושלמים לבטן גב. חבילות נופש לאיביזה הכוללות את כל הנדרש עבור טיסה לאיביזה תוכלו להתאים אצלנו, בספיריט הפקות.

אז אלו היעדים האקזוטיים שחייבים לבקר בהם לפחות פעם אחת בחיים – ואולי אף פעמיים.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.