ירח דבש אקזוטי 2024 – 11 יעדים מרהיבים לירח דבש מושלם

מאת: ספיריט הפקות עולם
מתכננים ירח דבש ליעד מיוחד ואקזוטי? במיוחד בשבילכם ריכזנו 11 יעדים לירח דבש שאתם לא תשכחו לעולם, תנו לספיריט לתכנן לכם את ירח הדבש המושלם

אחת הבחירות הקשות אך המרגשות שקשורות לחתונה – חוץ מהאולם, התאריך או שמלת הכלה – הוא יעד לירח הדבש. ירח דבש הוא ההזדמנות הראשונה שלכם, כנשואים טריים להתנתק מהעולם החיצון ולהתרכז אך ורק אחד בשנייה (ובקוקוס שהם לוגמים על החוף הלבן, כמובן), ולכן כדאי לבחור ביעד שיעניק חופשה בלתי נשכחת עבור שניכם. מתי בפעם הבאה תהיה הזדמנות כזו מדהימה לצאת מהשגרה וליהנות מהשקט המוחלט ורומנטיקה?

העולם מלא בכל כך הרבה יעדים קסומים ורומנטיים, שקשה לבחור את היעד הטוב ביותר. אנחנו כאן כדי להקל עליכם בבחירה, כדי להציע עבורכם את היעדים האקזוטיים השווים ביותר לירח דבש- כולם מושלמים, כולם רומנטיים, כולם לקוחים מתוך סיפור אגדה ואין ספק שבכולם תהייה לכם חופשה רומנטית מדהימה – ובכל זאת, כל אחד הוא קצת שונה, קצת אחר וקצת מיוחד. באיזה יעד תבחרו?

המומחים של ספיריט ישמחו להתאים עבורכם את ירח דבש ייחודי ובלתי נשכח ביעדים ייחודיים.

ירח דבש באיי סיישל

סיישל - זריחה בנופים מרגשים

כשמדברים על יעדים לירח דבש, אי אפשר לפספס את איי סיישל, גן עדן שנמצא במרחק של שש שעות טיסה מאתנו, באוקיינוס ההודי. רפובליקת סיישל היא למעשה מדינת איים, אך היא כוללת שלושה איים מתויירים עיקריים: האי מאהה (בו גם נמצאת עיר הבירה, ויקטוריה), האי פרסלין והאי לה-דיג. באיים שולט מזג אוויר טרופי ולכן הוא מתאים לביקור בכל עונות השנה, כך שנוכל לתכנן עבורכם את ירח הדבש למתי שרק תרצו! ובכל זאת, יש תקופות יבשות יותר ופחות, בשביל זה המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם בתכנון ירח דבש בסיישל.

באיי סיישל תמצאו כל מה שצריך לירח דבש חלומי: חופים אקזוטיים שיעצרו את נשמתכם (וישחימו את עורכם), שמורות טבע מדהימות שיביאו אתכם לחוות יחד את פלאי העולם הזה, צלילות משותפות בפלא הימי הססגוני ועוצר הנשימה, קולינריה ייחודית המשלבת את כל הטוב מהמטבחים הבינלאומיים, והריזורטים… בואו נדבר על הריזורטים – הריזורטים מהטובים בעולם, שנראים ממש כמו גן עדן שכולו לקוח מהחלומות הכי טובים שלכם! תוכלו להנות ממסאז׳ מפנק, ארוחה רומנטית על החופים היפים בעולם ובעיקר להנות אחד מהשנייה. מה יותר מזה?

ירח דבש במאוריציוס

מפל מים - הטבע של מאוריציוס

כשמתלבטים על יעדים לירח דבש אי אפשר שלא לדבר על מאוריציוס. האי מאוריציוס, אי וולקני ייחודי ונדיר, מתאים לזוגות שאוהבים את הטבע הפראי לצד הרומנטיקה המהפנטת, חופים מרהיבים ומגוון מלונות מפנקים מהרשתות הטובות בעולם. מאוריציוס תאפשר לכם חופשה מדהימה שלקוחה מהסרטים. אם אתם מחפשים ירח דבש ביעד בתולי ושקט שאינו רק חופים, תוכלו להינות במאוריציוס מאטרקציות שונות. במרחק כ-9 שעות טיסה (בטיסות ישירות בלעדיות לספיריט) תגיעו לאי החלומי הזה, שהוא לא פחות מפיסת גן עדן בדרום מערב האוקיינוס ההודי. 

במאוריציוס תמצאו כמה מהחופים היפים ביותר בעולם, לצד טבע מהפנט ומרהיב הכולל הרי געש, גנים בוטניים, מפלים, ג’ונגלים טרופיים, בעלי חיים נדירים וכן שוניות אלמוגים ססגוניות שהופכות את הים לרגוע ושקט כמעט בכל רגע. האי הזה מוצף באטרקציות שוות לצד החופים הלבנים, כך שאם אתם מהזוגות האלה שאוהבים גם לחקור תרבויות, מאכלים ולטייל בטבע מהפנט, זה כנראה היעד עבורכם. 

ירח דבש באיים המלדיביים

חוף הים - האיים המלדיביים - מלדיבים

בשנים האחרונות יעד אחד תופס תאוצה מבין כל האפשרויות ליעדים לירח דבש – האיים המלדיביים. רפובליקת המלדיביים היא מדינת איים בים הערבי שבאוקיינוס ההודי. הקסם של המלדיביים נגלה לעולם כולו בערך בשנות ה-70, אז התחיל ענף התיירות לשגשג, והיא ממשיכה לצבור פופולריות כאחד היעדים המושלמים ביותר לירח דבש.

רק הצצה בתמונות מהמקום הזה יגרמו לכם לרטוט בציפייה ואף לא להאמין כי זה מציאותי, שכן אין ספק שמדובר על אחד המקומות היפים ביותר בכדור הארץ, שנראה כאילו נוצר נקודתית כדי להוות יעד לירח דבש. במלדיביים תמצאו חופים מושלמים באיים מבודדים עם צבע מסנוורים, לצד אינספור אטרקציות מרהיבות (חובבי הגלישה יהנו) ותפאורה לתמונות היפות ביותר, אבל בראש הטבלה עומדים ללא ספק הריזורטים. בתי המלון והריזורטים במלדיביים לקוחים היישר מתוך הפנטזיות הכי גדולות שלנו – בונגלו על הים, סוויטות מפנקות על המים, חופים פרטיים ופרטיות מקסימלית כך שתרגישו כאילו אתם לבד בעולם. 

ירח דבש בזנזיבר

והנה עוד יעד לירח דבש שכאילו צץ על המפה רק לפני מספר שנים, זנזיבר הוא חבל ארץ ברפובליקה המאוחדת של טנזניה, והוא ממוקם במזרח אפריקה, כ-5 שעות טיסה בלבד מישראל. 

זנזיבר הוא יעד קסום לירח דבש לכל הזוגות שמחפשים קצת מעבר לחופים לבנים ומתעניינים גם בתרבות מרתקת ואותנטית במיוחד. התרבות הזנזיברית מושפעת מערבים, פרסים, פורטוגלים ואפריקאיים, ולכן נחשבת לתרבות רב-גונית, ססגונית ומיוחדת. העיר העתיקה “סטון טאון” היא עיר ציורית עם שבילים מיוחדים, מגדלים עגולים, מרפסות ומסגדים מרהיבים. מעבר לתרבות, בזנזיבר מחכה לכם כמובן כל מה שצריך לירח דבש מושלם, כמו חופי פודרה לבנים, מים תכולים-תכולים, שוניות אלמוגים ססגוניות ומרהיבות וכמובן מלונות שישלימו את החוויה ויאפשרו לכם ללגום קוקטייל מול שקיעה מהפנטת בוילה פרטית. 

ירח דבש בוייטנאם

יעד קצת אחר לירח דבש הוא טיול לאורכה של אחת ממדינות המזרח המרתקות ביותר – וייטנאם. וייטנאם, שבעברה הייתה קולוניה צרפתית ויש לה היסטוריה ארוכה ולא פשוטה, היא מדינה שמשלבת את העבר והעתיד בצורה מרשימה, ומספקת טיול נפלא ומרהיב לזוגות יותר הרפתקנים שמחפשים טיול שהוא מעבר לחופים לבנים.

וייטנאם מאפשרת חופשת ירח-דבש חלומית לזוגות שמחפשים קצת מהכל: תרבות מרהיבה ועשירה, עיירות קטנות וכפרים שבטיים לצד ערים מודרניות, חופים רגועים, נופים שכאילו לקוחים מתוך גלויה ובתי מלון מפנקים בתמורה מעולה למחיר. תוכלו להתפנק בריזורט בעיירת הנופש הרומנטית הוי-אן, עם החופים הלבנים ותעלות המים המקסימות, ולאחר מכן לחרוש קצת את עיר הבירה האנוי התוססת; תוכלו לבקר בצפון הירוק ובשדות האורז עוצרי הנשימה, ובהמשך לחקור את ההיסטוריה עקובת הדם של מלחמת וייטנאם בהו צ’י מין. תוכלו לבקר במקדשים בודהיסטים עתיקים ומרהיבים, ולמחרת לחפש מציאות בשווקים ציוריים וזולים להפליא ולהנות מקולינריה מופלאה. בקיצור, לרגע לא יהיה לכם משעמם!

ירח דבש בקוסטה ריקה

כיוון אחר על הגלובוס מוביל אותנו אל הים הקריבי והמקומות הנפלאים שממוקמים לחופיו – כמו קוסטה ריקה המופלאה. קוסטה ריקה היא מדינה בדרום-מרכז אמריקה, ממש על החיבור היבשתי בין אמריקה הצפונית לדרומית ובין האוקיינוס האטלנטי והשקט, ונחשבת לאחת הדמוקרטיות היציבות ביותר באזור אמריקה הלטינית. הטבע המרהיב שלה נחשב למוקד משיכה תיירותי משמעותי, ובשנים האחרונות יותר ויותר תיירים מגלים את הקסם שלה.

קוסטה ריקה היא מדינה קטנה שמאפשרת ליהנות מכל מה שירח דבש צריך ויכול להציע: חופים קריביים קסומים ובתוליים למי שרוצה להתבטל על החוף, להנות משקיעות מרהיבות ומבתי מלון מפנקים; טבע פראי ועוצמתי למי שרוצה לחוות טיולים, עם עולם חי מרהיב ונדיר שנראה כי לקוח מתוך אגדה וביקור בהרי געש, מפלים, מעיינות חמים ופארקים לאומיים; זוגות אקסטרימיים במיוחד וחובבי אדרנלין יהנו מאינסוף האטרקציות שמחכות להם שם – אומגות, הליכה בין צמרות עצים, קיאקים וכדומה; ולבסוף, בקוסטה ריקה תמצאו מלונות בוטיק מפנקים, קטנים וייחודיים שיושבים בלב הטבע הפראי או על החופים המקסימים.

ירח דבש בדובאי

בריכה חיצונית בוואן אנד אונלי דובאי

יעד חדש לירח דבש שנפתח עבור ישראלים וכנראה הולך להשתלט על נתח נכבד מטיולי ירח דבש הוא ללא ספק דובאי. טיסה לדובאי, שאורכת רק שלוש וחצי שעות, תפתח לכם עולם מפנק, רומנטי, חלומי ומלא בריגושים, שלא תוכלו לשבוע ממנו. בדובאי תוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים בירח דבש: ריזורטים מפנקים, מפוארים ויפהפיים, שמציעים מתחמי ספא גדולים וטיפולי יופי ורוגע, בריכות, חופי ים פרטיים, מסעדות משלן ונופים מטריפים לקו הרקיע. 

רוצים לשמוע עוד מהמומחים שלנו ?

השארו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם בהקדם.

אם תצליחו בכל זאת לצאת מהריזורט ולהנות גם מהאזור של העיר עצמה, תוכלו לצאת להרפתקאות במדבר של דובאי, לנסות ספורט ימי, לטייל בשמורות טבע, לבלות בקניונים הגדולים ביותר בעולם ומכל המותגים והמעצבים המובילים, לצלם תמונת ירח דבש מנצחת מהמגדל הגבוה ביותר בעולם, לצאת לטיול בכדור פורח מעל המדבר, לסעוד במסעדות שף מלכותיות, לצאת לשייט מפנק ביאכטה בים הערבי, ואף להעלות את האדרנלין בפארקי מים ובפארקי שעשועים גדולים וחד-פעמיים, ואף לעשות סקי גם באמצע המדבר.

ירח דבש בדובאי יכול לארוך סופ”ש קצר או שבועיים. תמיד תוכלו למצוא מה לעשות בעיר התוססת, המיוחדת ומלאת האפשרויות, לזוג שמחפש הכל מהכל וברמה הגבוהה והיוקרתית ביותר. אם אתם מחפשים יעד מיוחד לירח דבש שלא תשכחו לעולם, אל תפספסו את דובאי.

ירח דבש בקורפו – יוון

ייתכן שזהו לא היעד הראשון שקופץ לכם לראש במחשבה על ירח דבש, אך טעות בידיכם. יוון היא היעד המושלם, שכן היא מכילה בתוכה היסטוריה ענפה ומרתקת, המגוללת את סיפורם של היוונים דרך המיתולוגיה היוונית, קרבות עזים, אלים ואלות מרתקים, תרבות ייחודית ומטבח קולינרי על טהרת הטעמים הים תיכוניים. תוכלו למצוא בה עתיקות והריסות היסטוריות, מוזאונים מעניינים, אוכל טעים, אווירה ייחודית ושלל איים נהדרים שיציעו לכם חופשת בטן גב מפנקת במיוחד לכבוד ירח הדבש שלכם. 

בין שלל האיים נמצא אי אחד בשם קורפו, המציע למבקריו לא פחות משהייה בגן עדן. צד אחד של האי האקזוטי מציע הרים ופיורדים ומצידו השני ישנם מפרצים טבעיים שלהם נושקים מים תכולים וצלולים. ביוון תוכלו ליהנות מטברנות לצלילי הבוזוקי, תוכלו להתרשם מהאדריכלות היוונית המרהיבה, שהיא למעשה הבסיס לאדריכלות עד ימינו אנו, וגם ליהנות מחופים ארוכים, רומנטיים ומושלמים לירח דבש.

 

ירח דבש באיביזה

עוד יעד נהדר לחגוג בו את ירח הדבש שלכם הוא איביזה. מדובר באי קטן מתוך הארכיפלג של האיים הבלאריים. האי היפהפה הזה מציע למבקריו חופים ארוכים ויפים לצד מימי הים התיכון. איביזה מוכר בתור בירת המסיבות של אירופה והוא בית למוזיקת ההאוס והדאנס עוד משנות ה-90 ועד היום. 

כך שאם מתחשק לכם ירח דבש בסגנון בטן גב רגוע ונעים עם מזג אוויר מושלם במהלך היום, ותוסס במיוחד בלילות שבהם תרקדו מידי ערב במסיבה של הדי.ג’ייז הטובים בעולם לצלילי האוס ודנאס, איביזה היא היעד המושלם עבורכם. אם תחליטו שבא לכם לקחת את ירח הדבש שלכם לדרגה הבאה, בחרו בחבילת נופש לאיביזה והתפנקו כמו שבאמת מגיע לכם. 

ירח דבש באיטליה

רק למשמע השם איטליה אתם ודאי מבינים שמדובר ביעד חלומי שהולם את ירח הדבש שלכם. בארץ המגף תוכלו ליהנות מקולינריה מעולה לצד קונדיטוריה מצוינת. חשוב שתזכרו לא לספור קלוריות בטיול הזה, אלא רק ליהנות מהחוויה. האיטלקים הם עם שמח שמאוד מזכיר את הישראלים, רק שבאיטליה תוכלו ליהנות גם מהתרבות העשירה וההיסטוריה הענפה של המדינה, לצד מיצגי אומנות מרהיבים, החל מהסגנון האדריכלי של המבנים ועד ליצירות האומנות והפרסקאות המצוירות בתוכם. 

תוכלו ליהנות מהאופנה שבאיטליה, מצלילי המוזיקה האיטלקית, מהנוף המרהיב ועוצר הנשימה, מהטבע היפהפה והשופע שבצפון שמנוקד בכפרים קטנים ובהם איטלקים מסבירי פנים ומנגד חופי הים התיכון ומזג האוויר החם שבדרום. אם תחליטו שאתם רוצים לנפוש בסטייל אמיתי, תוכלו לשכור וילה יוקרתית באזורים כמו פירנצה, אגם קומו היוקרתי, סרדיניה, אמלפי, פוליה, טוקנה ועוד, ולחיות כמו אצילים איטלקיים במהלך ירח הדבש שלכם.  

ירח דבש בצרפת

ארץ הרומנטיקה והאהבה מחכה לעטוף אתכם במבטא צרפתי, שיסחף אתכם לחוויה צרפתית בעת אתם חוגגים את ירח הדבש שלכם. צרפת מציעה את אחד המטבחים הטובים ביותר בעולם כולו ועל המטבח הצרפתי נולדו יצירות קולינריות רבות יותר משנוכל לספור. זה הזמן לשבת בבית קפה פריזאי, לשתות קפה אולה לצד קרואסון חמאה מעולה, או להיכנס לתוך אחת המסעדות ולהזמין את ה- plat de jour – מנת היום. בקרו במגדל אייפל, צאו לשייט רומנטי על נהר הסן, תוכלו לבקר באזורי הכפר הרומנטיים כמו נורמנדי, פרובנס או קורסיקה ולספוג את האווירה המקומית, לבקר בחבל בורדו וללגום את היינות הטובים בעולם וכמובן אם חשקה נפשכם בטיול סקי מפנק בטירוף, זה הזמן לשכור וילה מפנקת באזור האלפים הצרפתיים. תוכלו לבחור באתר שאמוני, קורשבל או ואל זידר, וליהנות מירח דבש של פעם בחיים.

וזה רק חלק קטן מהיעדים שלנו לירח דבש…

היעדים שציינו הם יעדים מדהימים ורומנטיים – בכולם תוכלו לצפות יחד בשקיעה, להתפנק על החוף או בספא, לטייל בנופים בתוליים ומדהימים ולהנות מתרבות שונה וקסומה. כמובן, ישנם יעדים נוספים שעונים על כל הסעיפים האלו – סרי לנקה שעמוסה בחופים מרהיבים ותרבות מרתקת, באלי הקסומה והייחודית שאין שנייה לה, יפן המיוחדת והתוססת לזוגות שמחפשים תרבות ונופים ייחודים במינם, או מרוקו, המרוצפת בנופים עוצרי נשימה וקולינריה מדהימה. לא משנה באיזה יעד תבחרו, הכי חשוב שתהיו ביחד ותחוו חוויה שתלווה אתכם כל החיים!

ירח דבש היא הזדמנות מדהימה להינות מחופשה של פעם בחיים. הכל צריך לקרות בצורה המושלמת עבורכם ועם פינוק מירבי. בדיוק בשביל זה, המומחים של ספיריט מכירים את היעדים הללו כל כך טוב, כדי להתאים עבורכם ולתפור עבורכם חוויות חד פעמיות. כאלו שיאפשרו לכם להתחבר אל השלווה ואל השקט שלכם וגם להצית את הרומנטיקה במקומות היפים בעולם.

בירח דבש אסור לפספס, פנו אל המומחים של ספיריט לתכנון ירח דבש אקזוטי >>

אולי יעניין אתכם גם...

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.