יעדים חמים בחורף לחופשה אקזוטית

מאת: אביב יטיב
החורף הישראלי כבר כאן, הלילות קרים וגם עונת הגשמים והסופות החלה, לכן זה הזמן לברוח מהקור והגשם בישראל וליהנות מחופשה אקזוטית ומרגשת ביעדים החמים ביותר.

אם אתם מחפשים יעדים חמים בחורף שלנו, הגעתם למקום הנכון. המומחים של ספיריט הפקות עולם ממליצים לכם על חבילות נופש ליעדים האקזוטיים ביניהם מאוריציוס, איי סיישל, האיים המלדיביים ודובאי.

חבילות נופש ביעד אקזוטי בהתאמה אישית

לטוס ממזג האוויר הגשום והקריר בארץ אל חוף חלומי באחד האיים האקזוטיים של האוקיינוס ההודי. תקופת החורף, הוא הזדמנות מצוינת לברוח מהקור ומהאקלים החורפי, אל העונות החמות והטובות ביותר של האיים וליהנות מחופשת בטן גב בחופי טורקיז, לצלול ולשנרקל, לבלות במסעדות, לבקר בשמורות טבע עוצרות נשימה, באתרים תיירותיים מעניינים ולחזור שזופים ומרוצים מהחופשה.

אם אתם מחפשים יעדים חמים בינואר או בדצמבר הקרוב כדאי לדעת כי היעדים הלוהטים שממתינים לכם מציעים אקלים חם ולח, טמפרטורת מים נעימה, מזג אוויר מושלם לחופשה רגועה ושלווה בריזורטים מפנקים.

אנחנו בספיריט מתמחים ביעדים אקזוטיים ומציעים מגוון חבילות נופש לסיישל, לדובאי, למאוריציוס, למלדיביים בליווי של מומחים. נשמח לתפור עבורכם חבילה הכוללת טיסות ישירות, העברות, לינה במלון יוקרתי או בריזורט מפנק ואקסקלוסיבי, וחוויות ואטרקציות לפי הצרכים, הרצונות והחלומות שלכם. 

חופשה בגן העדן של מאוריציוס

האי מאוריציוס הממוקם באוקיינוס ההודי אינו מוכר לרבים מה שהופך אותו לגן עדן של ממש. האי מציע חופים פראיים עם חול לבן, מים נעימים בגוון טורקיז, צמחייה טרופית ומלונות יוקרה וריזורטים מפוארים בסמוך לחופים. חבילות נופש למאוריציוס יפגישו אתכם עם גן עדן עלי אדמות בו תוכלו ליהנות מחופשת בטן גב בריזורט מפנק או במלון יוקרה או לצאת למגוון טיולים מרגשים ביניהם מפלים יפהפיים, שמורת אדמת 7 הצבעים, שדות תה ואננס או שייט וצלילה באתרים ושמורות תת ימיות קרובות.

עונה מומלצת: נובמבר – אפריל

חופשה בסיישל

זוג צופה בשקיעה בסיישל

נשמח לתפור עבורכם חבילות נופש לסיישל עם טיסות ישירות, העברות ומלון מפנק לבחירתכם. המומחים של ספיריט מכירים היטב את המלונות, האיים והמקומות שאסור לפספס באיי סיישל ויוכלו לתכנן עבורכם את הבריחה האקזוטית המושלמת. את החוויה שלכם נוכל לשדרג עם חוויות ייחודיות בהתאם לרצונות ולחלומות שלכם. איי סיישל ידועים בחופים היפים והחלומיים עם מים צלולים בגוון טורקיז וסלעי הגרניט העוצמתיים, בשמורות הטבע עם צבי ענק וציפורים נדירות, בגנים הבוטניים המטופחים, באוכל הטעים ובשווקים הצבעוניים. 

במהלך החופשה בסיישל כדאי לבקר בגנים הבוטניים, בפארק הלאומי מורן סיישל, בחופים היפהפיים במאהה, באי פרלין ובאי לה דיג.

עונה מומלצת: נובמבר – יוני

חופשה בדובאי

ארוחת צהריים בניקי ביץ

בזמן שכולנו בורחים מהקור ולוקחים מטריה לכל מקום, אפשר לברוח מהחורף הישראלי ולטוס לנסיכות המפוארת, דובאי. הטיסה אמנם קצרה אך דובאי מציעה אקלים חם כל ימות השנה, ואתם יכולים לנצל את האקלים הנוח באמירות הקסומה כדי לבלות בחופים ובמים החמימיים, לבלות באטרקציות המדליקות והייחודיות, ליהנות מחוויה קולינרית מלהיבה במסעדות שף מהטובות בעולם, לחגוג במרכזי הקניות עם שופינג משתלם ולחדש את המלתחה עם בגדי מותגים, וליהנות מהחיים הטובים.

תצפית מהקומה ה-125 במגדל הגבוה ביותר בעולם, הלא הוא מגדל בורג’ חליפה, לשחות בבריכת האינפיניטי הגבוהה בעולם, לבלות בקניון דובאי המציע חנויות מותגים, אקווריום ענק ומסלול קארטינג, ליהנות מחוויה אדירה בגלגל הענק הנקרא עין דובאי, לבלות עם בני/בנות הזוג והילדים בפארקי המים והשעשועים הידועים, לצפות במופע המזרקות במתחם הבורג’ חליפה וכמובן לבלות בחופי הים המטופחים ולחזור שזופים מהחופשה. חופשה בדובאי עם המומחים בספיריט תאפשר לכם לקחת את החופשה עד לקצה.

עונה מומלצת: נובמבר – אפריל

חופשה במלדיביים

כאשר מחפשים יעדים חמים בדצמבר או בינואר קשה שלא לחשוב על חופשה באי אקזוטי עם חופים מרהיבים, שקיעות מדהימות, אוכל טעים, קוקטיילים ואווירה נעימה ומרגיעה. חופשה במלדיביים תענה בדיוק על הציפיות האלו ואף יותר. נופש מושלם וחווייתי במלונות יוקרה מפנקים ובריזורטים יפים, אקסקלוסיביים ומושקעים, עם מתחם ספא וחדרי טיפולים וחדרים על המים.

אנחנו בספיריט נתכנן איתכם את החופשה במלדיביים מא׳ ועד ת. לחופשת חוף המוכרת נוכל להוסיף חוויות חלומיות לבחירתכם. בין אם ארוחה רומנטית בשקיעה על אי פרטי, שיט ביאכטה מפוארת בין להקות דולפינים, טיסה חווייתית עם מטוס ימי, טיפול ספא או מסעדה מתחת למים ועוד. 

רוצים לברוח מהחורף הישראלי ומעוניינים בחבילת נופש ליעד חם ואקזוטי? אנחנו בספיריט הפקות עולם נתפור עבורכם את החבילה המושלמת והחווייתית ביותר שמתאימה בדיוק למי שאוהב את החיים הטובים.

עונה מומלצת: נובמבר – אפריל

חופשה במרוקו

אחד היעדים התוססים, הצבעוניים והאקזוטיים שאפשר לצאת ולטייל בהם הוא מרוקו. המדינה מציעה למבקריה ערב רב של תרבויות מהולות בתבלינים, ריחות וטעמים מיוחדים שיעטפו אתכם מיד עם כניסתכם אל השווקים המקומיים הצבעוניים, שבהם תוכלו למצוא מכל הבא ליד. בזמן שבחצי הכדור יש חורף קר שמלווה בגשמים ואולי גם שלגים, אתם יכולים ליהנות מטיול במדבר הסהרה, להתרשם ממרקש האקזוטית ולשהות במלונות היוקרה הטובים ביותר שיש לעיר הבירה המרוקאית להציע לכם, לתור את פז, לצפות בנוף הרי האטלס המרשים או ליהנות מחופי הים של מרוקו. המדינה הזו תציע לכם הכול מהכול ובשפע רב כמנהג המרוקאים. צאו להתחמם בשמש החמה וליהנות מקבלת פנים חמה כמו שיש רק במרוקו.  

חופשה בהודו

הודו – המדינה השביעית בגודלה בעולם כולו מציעה למבקריה שפע עצום, עושר וגיוון רב של תרבות, דתות, אורח חיים אחר לחלוטין מן המערב המורכב ממעמדות הנקראות קאסטות, ריחות, מאכלים, נופים, מונומנטים אדירים ועוד הרבה יותר ממה שהיריעה הקצרה הזו יכולה להכיל. קסמיה של הודו משכו אל תת היבשת הענקית הזו מיליוני מבקרים במשך אלפי שנים.

בצפון הודו תמצאו את הרי ההימליה העצומים ובדרומה חופי ים לבנים ואקזוטיים בעלי מים צלולים, המהווים מוקד משיכה לריזורטים כמו אלו של סרי לנקה, עבור מיליוני מבקרים. לכל אלו נלווים שלל דתות עתיקות יומין, מקום היוולדותם של היוגה והמדיטציה, אומנות הודית ענפה וארכיטקטורה עשירה שמציעה המדינה הזו. כמו כן, בהודו תמצאו את אחד משבעת פלאי עולם ומונומנט האהבה הגדול בעולם – הטאג’ מאהל שנמצא בעיר אגרה, אשר נבנה לזכרה של מומתאז מהאל אשתו של הקיסר שאה ג’האן.

חופשה בקוסטה ריקה

כשחושבים על קוסטה ריקה מדמיינים רצועת חוף ארוכה שנושקים לה מים תכולים, אנשים שמחים, חום השמש, קוקטיילים עם הרבה רום והרבה ספרדית שמתגלגלת על הלשון. אבל קוסטה ריקה היא כל כך הרבה יותר מזה. המדינה היפהפייה הזו מתגאה במספר פארקים לאומיים שהביקור בהם בהחלט יבהיר לכם עד כמה היא מיוחדת ואקזוטית. בין הפארקים תמצאו את לה אמיסטאד – אשר הוכר כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, מנואל אנטוניו, קורקובדו, מונטה ורדה – המכונה גם “יער העננים” בשל גובהו הרב וטורטוגרו. בכל הפארקים תוכלו להתרשם מחיות שונות ובינן גם העצלן שהוא החיה הלאומית של קוסטה ריקה.

חופשה בבאלי

גן העדן הטרופי המכונה באלי הוא האי המערבי ביותר באינדונזיה. למרות שהמדינה נחשבת מוסלמית ברובה, האי מושך אליו תיירים רבים מרחבי תבל. האי מציע למבקריו ג’ונגל טרופי בעל צמחייה עבותה, נוף של הרי געש, חופים יפים וארוכים הנראים כאילו נלקחו מתוך גלויה וגם שדות אורז רבים המאפיינים את העיסוק של האוכלוסייה המקומית. באי המיוחד הזה תוכלו להתרשם מפיוז’ן של מודרניות לצד היסטוריה מקומית, תוכלו להתרשם מאתרי  תיירות מרהיבים כמו הארמון הצף באוג’נג ואלפי המקדשים הפזורים בכל האי. אם חשקה נפשכם בחופים שבהם תוכלו לגלוש בזמן שצידו המערבי של הכדור שרוי תחת מזג אוויר חורפי, באלי הוא יעד מושלם למשימה זו, שכן יש בו את אחד החופים הטובים ביותר בעולם לגולשים. 

גם לאי יש היסטוריה ענפה הנפרשת על פני אלפי שנים ואף מתוארכת לתקופה הפרה-היסטורית. לפני שאינדונזיה התאסלמה, מתיישביה היו האוסטרונזים וצאצאי הקאסטה ששלטה באי ג’אווה השייכים לממלכה ההינדית. הם בחרו שלא להילחם באסלאם אלא להתיישב באי ובכך הצליחו התושבים לשמר את המסורת שלהם, אשר באה לידי ביטוי הן בחיים היומיומיים והן בפסטיבלים, בטקסים ובמקדשים שלהם.

אולי יעניין אתכם גם...

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.