חתונה אזרחית בחול – היעדיים המושלמים ביותר להינשא בהם

מאת: ספיריט הפקות עולם
אחד הרגעים המרגשים בחיינו הוא החתונה. רובנו מתכננים תקופה ארוכה אירוע גדול וראוותני עם כל המקרים אבל חלקנו שואפים לאירוע קטן אך ייחודי ובלתי נשכח של אהבה.

יותר ויותר זוגות מחליטים לוותר על החתונה המסורתית בארץ ולחגוג את אהבתם בחתונה אזרחית בחול. בין אם אתם מעוניינים בחתונה חילונית, בין אם מעוניינים בחתונה קטנה ובאירוע שרק שניכם נוכחים בו. 

לא משנה מה הסיבה, כיוון וחתונה אזרחית עדיין לא אפשרית בישראל, יש לחתונה אזרחית פן אחד נוסף שיכול לפלפל את העניינים – חתונה אזרחית מאפשרת רגעים מרגשים ורומנטיים במיוחד ומיד  הופכת גם לחופשה רומנטית ואף יכולה להשתלב ישירות עם ירח הדבש חלומי. מה יותר כיף מזה? 

יעדים רבים מתאימים לחתונה אזרחית בחול – רבים בוחרים ביעד קרוב מאוד או ביעדים אחרים ברחבי אירופה, אבל אם תשאלו אותנו, חתונה אזרחית בחו״ל צריכה להיות הפקה חד פעמית, בדיוק כמו בסרטים ובחלומות הכי פרועים על חתונה אזרחית בחו”ל. שלבו אותה עם ירח הדבש וסעו למקום אקזוטי קסום. בחופה תהיה ברקע השקיעה, הים טורקיז והחוף הלבן.

הרגעים כאלה, לא תצטרכו לדאוג לאירוע ולאורחים ותוכלו להינות מהשקט והשלווה והכי חשוב תוכלו לחגוג אהבה.

אם אתם כבר מתרגשים, יש לנו כמה רעיונות מצוינים עבורכם לחתונת חלומות אמיתית

איי סיישל

שייט באיי סיישל

אין יעד יותר רומנטי מאיים קטנים בלב האוקיינוס, שמציעים את כל מה שמרכיב את המילה רומנטיקה: שקיעות, חופים, ים טורקיז ופינוק אינסופי. איי סיישל בסיישל תחוו את תפאורת החתונות המושלמת וגם את ירח הדבש החלומי ביותר. לא תצטרכו לעשות כמעט כלום כדי לחוות את חתונת החלומות.

המומחים של ספיריט מכירים כל פינה באיי סיישל ויוכלו לתכנן לכם את החתונה עליה חלמתם. במיקום המושלם, החופה, הארגון המושלם, המסמכים ואיך לא גם את הירח דבש המושלם. נוכל להציע מגוון חבילות נופש לאיי סיישל ומלונות עם ירח דבש וחתונה אזרחית מושלמת. משלב המסמכים ותהליך הרישום מול הרשויות בסיישל, וכמובן עד לירח הדבש מושלם שהאי מציע לכם, כולל לינה באחד המלונות המפוארים והמפנקים ביותר. חתונה אזרחית עם חבילות נופש לאיי סיישל לירח דבש כוללות את כל הדברים שתרצו ויותאם בדיוק עבורכם, בין היתר כולל גם את כל המסמכים הרשמיים לפני ואחרי האירוע, תשלום של כל המיסים הנדרשים לתהליך וכן מתאם מקומי שילווה אתכם בכל התהליך הקסום, לחתונה רומנטית וחד פעמית. אגב, אל תשכחו לארוז במזוודה גם שמלה לבנה וחליפה – אחרי הכל, עדיין מדובר על חתונה מרגשת ורומנטית.

למידע נוסף אודות איי סיישל

האיים המלדיבים

אופציה נהדרת נוספת היא חתונה אזרחית באיים המלדיביים. האיים המלדיבים הם גם שייכים לקטגוריית “גן העדן עלי האדמות”, ומאפשרים לכם ליהנות מחתונה שהרקע שלה הוא חופים לבנים, שמים נקיים וים כחול. משלב החתונה תוכלו להמשיך ישירות לחגיגות ירח הדבש באחד מהריזורטים המושלמים של האיים המלדיביים, חלקם בנויים ממש מעל המים ויאפשרו לכם להתעורר על האוקיינוס, להמשיך למסאז’ מפנק מוקפים בצמחיה טרופית, להנות מצלילות מדהימות וחד פעמיות, ולסיים את היום בארוחה רומנטית פרטית ממש על החוף באי מבודד, ולהרגיש שאתם לבדכם בעולם.

גם במקרה הזה, תוכלו למצוא חבילות נופש למלדיבים שיסדרו לכם את כל מה שצריך לחתונה אזרחית ורומנטית וכן תפירה אישית של ירח הדבש בדיוק לרצונות שלכם. חתונה באיים המלדיבים היא חתונה שתזכרו לכל החיים, ותספק לכם זכרונות ותמונות שישארו אתכם לנצח אך חשוב לציין כי חתונה אזרחית במלדיביים אינה נחשבת ומתקבלת כנישואים בישראל.

למידע נוסף אודות המלדיבים

ויאטנם

אם אתם דווקא מפנטזים על חתונה אזרחית לרקע נופים ירוקים ואותנטיות מרבית, אולי ויאטנם זה היעד שלכם לחתונה אזרחית בחול. עוד אופציה סופר מיוחדת לחתונה אזרחית – קצת שונה אך אקזוטית לא פחות, היא חתונה אזרחית בויאטנם. וייטנאם היא מדינה מגוונת, מרשימה ויפייפיה, שמציעה שילוב מושלם בין מסורת עתיקה, ערים מודרניות, פלאי טבע, כפרים שבטיים ונופים מרהיבים וחד פעמיים. את החתונה בויאטנם תוכלו לבצע בעיר הוי-אן, עיירת נופש מהממת עם חופים מדהימים וריזורטים מפנקים או בהא-לונג ביי, מפרץ שנחשב לאחד משבעת פלאי העולם בזכות אלפי האיים הקטנים שמזדקרים ממי המפרץ ויוצרים מראה ייחודי מאוד (יש רקע קסום יותר לתמונות החתונה שלכם?). 

משם תוכלו להמשיך לטיול נהדר במדינה כולה – מהדרום הרווי בהיסטוריה, דרך האנוי המרתקת שמשלבת מודרניזם עם מסורת, ועד הצפון הירוק הרווי טרסות אורז ירוקות ותרבויות עתיקות. תוכלו להתנסות בסדנת בישול של האוכל הויאטנמי נהדר, לבקר אצל “מאמא” מקומית בצפון הירוק ולהכיר את המסורות העתיקות שלהן, לשוט במפרץ הא-לונג ביי וכמובן לעשות שופינג בשוק המפורסם של האנוי. טיול כזה הוא התחלה מדהימה לחיים משותפים ביחד, ויהפוך את אירוע החתונה שלכם ליחיד ומיוחד. 

למידע נוסף אודות ויאטנם

מה צריך לעשות לפני חתונה אזרחית בחול?

ראשית, עליכם לדאוג לתעודת לידה מקורית (אם אין ברשותכם, ניתן להזמין ממשרד הפנים), וכן תמצית רישום. תמצית רישום הוא טופס של מנהל האוכלוסין, ובו מצוין מצבכם המשפחתי. ניתן להזמין את הטופס דרך אתר האינטרנט. 

אחרי החתונה וברגע שתחזרו לארץ, עליכם להגיע ללשכה של רשות האוכלוסין ולהציג את תעודות הזהות, הדרכונים, וכן תעודת הנישואין מהמדינה בה ערכתם את הטקס. משם יש להמשיך למשרד הפנים כדי להפוך את העניין לרשמי, וזהו זה, אתם נחשבים לזוג נשוי במדינת ישראל. 

חשוב לציין, לא כל יעד בו ניתן לארגן חתונה אזרחית מקבל בארץ. להתייעצות ותכנון חתונה אזרחית פנו למומחים של ספיריט.

המומחים של ספיריט בעלי נסיון של שנים ביעדים אקזוטיים, חבילות נופש, חופשות ותכנון של חתונות אזרחיות הכוללות את כל המסמכים והבירוקרטיה של חתונה אזרחית, כך שלא רק שלא תצטרכו לשבור את הראש אלא תוכלו להנות מחופשה חלומית ביעד אקזוטי וחלומי. 

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.