ירח דבש באירופה – היעדים הרומנטיים ביותר במרחק טיסה קצרה

מאת: אביב יטיב
חולמים על ירח דבש באירופה? תנו למומחים של ספיריט להכיר לכם את הצד האחר של אירופה ביעדים הרומנטיים והמרהיבים ביותר.

אם יש יבשת שבה ראוי לחגוג את האהבה, האופטימיות והרומנטיקה, הרי שיבשת אירופה היא ללא ספק המקום המושלם לכך. מאיביזה ועד קורפו, מסנטורינו ועד לעמק הדורו שבפורטוגל, הנה רשימת יעדים לירח דבש של אהבה. אם אתם מחפשים יעדים לזוגות המשלבים בין נופים מדהימים, אוכל טוב, יין משובח ואטרקציות מקומיות בלתי נשכחות, הצטרפו אלינו למסע שכולו חגיגה של רומנטיקה! 

ספיריט הפקות עולם – איתכם כל הדרך לחופשה המושלמת

אנחנו בספיריט מבינים שירח הדבש המושלם משאיר מקום לספונטניות זוגית אך גם מתוכנן בקפידה. נשמח ליצור עבורכם את חבילת הנופש הזוגית המושלמת הכוללת וילות חלומיות באירופה או טירות רומנטיות להפליא בשלל יעדים באירופה, המציעים מגוון אטרקציות ופעילויות מפנקות המתאימות לירח דבש מהחלומות, החל מארוחות שף יוקרתיות, ספא זוגי, טעימות יין ביקבים הטובים בעולם או שייט רומנטי בלב נהרות ציוריים. 

יעדים באיטליה לירח דבש

ירח דבש בטוסקנה

אמרתם רומנטיקה, אמרתם טוסקנה. אחד מחבלי הארץ הרומנטיים ביותר בכל איטליה. ממרבדי הדשא הירוקים הבוהקים,  היינות המשובחים והנופים המרהיבים, הכל באווירה האיטלקית המכושפת הופכים את ירח הדבש בטוסקנה לבלתי נשכח. בפירנצה תוכלו ליהנות מארכיטקטורה מרהיבה, אמנות יפה וכמה מהמסעדות הטובות בעולם. ברחבי הארץ משופעת הכרמים תוכלו לצאת לסיור יין יוקרתי הכולל שלל כרמים וטעימות יין משובח, כשהנופים הציוריים מלווים את דרככם. 

ירח דבש באמלפי וסורנטו

אמלפי וסורנטו הם שני יעדים מהממים באיטליה החוגגים את כל מה שטוב בעולם. חופים קסומים עם שמשיות לכל רוחב העין ומים מנצנצים, כמו גם עיירות קטנות, צבעוניות וציוריות שאתם בהחלט לא רוצים לפספס בירח הדבש שלכם הם רק חלק ממה שיחכה לכם ביעדים הקסומים הללו. 

טיילו בגני וילה רופולו ברוולו הממוקמים מעל אמלפי ותיהנו מקונצרטים בחודשי הקיץ וגנים פורחים בכל ימות השנה, צאו ל”טיול האלים” המיועד לאלו מכם שאוהבים ללכת לאיבוד בלב הטבע הפראי ובקו החוף היפהפה וקנחו בביקור חובה בכל אחד מהחופים המשגעים של אמלפי וסורנטו. צפויה לכם חוויה איטלקית מושלמת ורומנטית במיוחד!

יעדים ביוון לירח דבש

ירח דבש בקורפו

קורפו, אי קסום הממוקם בצד הצפון מערבי של יוון, וללא ספק אחד היעדים הקלאסיים לירח דבש מהאגדות. לא רק רצועות חוף חלומיות, צאו ליהנות ממבצרים וטירות עתיקים, כמו גם שלל אתרי נופש יוקרתיים המהווים בריחה מושלמת לזמן איכות זוגי. אל תוותרו על ביקור במבצר הישן של קורפו שנבנה במאה ה-16 ממנו נשקף נוף מרהיב של העיר והים, בקרו גם במנזר Paleokastritsa שם תוכלו להוסיף תמונה נוספת לאינסטגרם הזוהר מרוב אושר שלכם וצאו לבילוי נחוץ בחופים היפים של קורפו, כמו חוף גליפאדה המציע מי טורקיז שלווים ונופים יפהפיים. 

ירח דבש בסנטוריני

לא בכדי הפכה סנטוריני לאחד היעדים האהובים באירופה על זוגות בירח דבש. באי היווני הוולקני הממוקם בים האגאי יש חופים, כפרים שלווים, מסעדות נהדרות ושלל פעילויות זוגיות של פעם בחיים, כמו גם מלונות מהממים ווילות יפהפיות מהם תוכלו ליהנות יחד. חובבי האדרנלין לא ירצו לוותר על סיור טרקטורונים מהנה בלב הנופים הפראיים של סנטוריני, ובחוף ארוס היפהפה שנקרא על שם האל היווני המיוחס לאהבה ולתשוקה, תוכלו ליהנות מבריחה רומנטית במיוחד. 

יעדים מרהיבים נוספים באירופה

ירח דבש באיביזה

המפרצונים השקטים והחופים עם החול המושלם של איביזה מיועדים לאלו מכם שמחפשים חוויה של שקט ושלווה המשולבת עם המסיבות הכי טובות בעולם. באיביזה תחכה לכם עיר עתיקה יפהפיה ובה שלל מסעדות, מבנים עתיקים ומונומנטים מהאגדות, תוכלו ליהנות משקיעות מטורפות כמו זו הניבטת ממרגלות הטירה הישנה של ברה ברסה ולפסוע שלובי זרועות בחורבות הרומיות העתיקות של העיירה העתיקה של איביזה – יעד המוגן ע”י אונסקו. 

ירח דבש בפרובנס

חבל פרובנס הוא אחד האזורים המקסימים ביותר בעולם בכלל ובצרפת בפרט. כאן תוכלו להתענג על ארוחות ערב נינוחות במסעדות מעוטרות כוכבי מישלן, לחקור כפרים ציוריים וערים תוססות ולהתחמם באש הרומנטיקה בנופים הנהדרים של האזור, שהיוו השראה לאומנים כמו ואן גוך, פול גוגן ופול סזאן. כשתטיילו בין הכרמים עם הענבים העסיסיים, שדות החמניות הזוהרים והלבנדר הריחני וכשתתבלו את הטיול שלכם בין עיירות ציוריות מימי הביניים וחוף קוט דאז’ור והריביירה הצרפתית הסמוכה – תבינו מדוע צרפת היא בירת האהבה האולטימטיבית.

ירח דבש בעמק הדורו – פורטוגל

נוף הררי מרשים טבול בשמש, טרסות מלאות גפנים לכל רחב העין וחופי האוקיינוס האטלנטי הם רק חלק מהנופים שיקבלו את פניכם בעמק הדורו שבפורטוגל. זהו אחד היעדים האולטימטיביים לחופשה רומנטית המשלבת את היינות הטובים בעולם, שזיכו את האזור למעמד של אתר מורשת עולמי של אונסק”ו. על שפת האוקיינוס של עמק הדורו היפהפה תוכלו למצוא את העיר השנייה בגודלה בפורטוגל – פורטו, המציעה חופשה אורבנית נפלאה. 

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.