מאוריציוס למשפחות – מה עושים באיים עם הילדים

מאת: אביב יטיב
שוברים את הראש מה לעשות עם הילדים בחופשת הקיץ ובחגים? אספנו כמה המלצות לפעילויות מושלמות עם המשפחה באי הקסום מאוריוציוס

החופשה הקרובה תהיה שונה מכל מה שאי פעם חלמתם. כבר יצא לכם לטייל בעולם (מי יותר ומי פחות), לחקור מדינות, להכיר תרבויות ולהנות מנופים מדהימים – הגיע הזמן לצאת למסע משפחתי ליעד שונה, גן עדן עלי אדמות, שנראה ממש כאילו יצא מתוך סרט טבע מרתק על עולם טרופי שניתן רק לחלום עליו.

במאוריציוס, העיקרי מבין ארכיפלג האיים בדרום האוקיינוס ההודי המשתייכים לאפריקה, השמש הנעימה זורחת, מאירה עולם ומלואו של פלאי טבע יבשתיים וימיים, המתקיימים לצד תרבויות מגוונות ותוססות. החוויה שמציע האי היא ייחודית לו, ואם בעבר היעד היה מוכר כאטרקטיבי לזוגות ולמטיילים בודדים, היום לגמרי ברור שמאוריציוס היא היעד המושלם למשפחות– שכן, ממש לא חסרות פה פעילויות מרגשות, שמורות טבע לחקור וכמובן, חופים יפהפיים שכיף לחוות. 

מה הופך את האי ליעד מושלם למשפחות? 

אספנו לכם את הסיבות וכמובן, מקומות בילוי שפשוט אסור לפספס: 

טיולי טבע מרהיבים

פניו של האי הירוק מלאות בהרים (כולל הרי געש לא פעילים), צמחייה מגוונת, מפלים, נחלים, נהרות, וכמובן בעלי חיים צבעוניים. רבים ממיני הצמחייה והחי מיוחדים למקום, ולכן שווה להקדיש לפחות חלק מהחופשה לטיולים בפארקים ושמורות הטבע.

  • ערוצי הנהר השחור היא שמורת טבע גדולה במיוחד הכוללת בתוכה גם את הפסגה הגבוהה במדינה, “פיטון דה לה פטיט ריבייר נואר”, מה שמבטיח נקודות תצפית בלתי נשכחות. במקום נמצאים מאגרי מים גדולים, אחד מהם, אגם “גראן באסן” נחשב לקדוש עבור ההינדים החיים במקום, וכן מינים יפהפיים של צומח, דוגמת מחטנים, עצי קזוארינה, עצי הבנה שחורים ועצי דודו נדירים. הציפורים הצבעוניות והמגוונות שמקננות במקום (דוגמת היונה הוורודה של מאוריציוס), מספקות חוויה אקזוטית ייחודית ומרשימה, זאת בנוסף לבעלי החיים הנוספים שמסתובבים בשמורה- קופים, עטלפים, איילים ועוד.
  • הגנים הבוטניים שבכפר פמפלמוס מספקים גם הם נוף ייחודי במינו- החל מגינות תבלין ושדרות עצי קוקוס, ועד צמחייה טרופית נדירה, דוגמת שושנות מים עצומות שצפות על המים, ובעלי חיים חביבים, דוגמת צבי ענק ואיילים.  
  • האי “Ile aux Aigrettes” אליו אפשר להגיע בשייט קצר, הוא למעשה שמורת טבע אחת גדולה בה חיים בעלי חיים וצמחים נדירים הנמצאים בסכנת הכחדה. בביקור באי תוכלו ליהנות מהיער הירוק והיפה ומהמראה המדהים של ציפורים נדירות, לטאות בצבע טורקיז ואדום, זיקיות וצבי ענק.
  • פארק קסאלה, בו תוכלו לחזות מקרוב בפילים, קרנפים, ג’ירפות, זברות, קופים ועוד חיות מרתקות רבות, מציע חווית ספארי מרגשת באי. המקום מציע אטרקציות מהנות כמו טיפוס על גשר חבלים, האכלת בעלי החיים הפראיים, אומגות, סאגוואי ועוד. 

עולם תת ימי עשיר

היופי של מאוריציוס על פני האדמה הוא אמנם קסום, אך עולם שלם, שופע ויפה לא פחות קיים מתחת למים. החופים הלבנים עם המים הטורקיזיים והשקופים נהדרים גם לשחייה ומנוחה, אך מומלץ מאוד להצטייד בשנורקל ובמשקפת, כיוון שהאי מוקף באחת משוניות האלמוגים הגדולות בעולם, וממש לא תרצו לפספס את העושר התת ימי שמתקיים במקום.

מי החופים מוגנים הודות לשונית כך שהמים רגועים ונעימים ללא גלים גבוהים- מה שהופך את חווית הצלילה לנעימה במיוחד, ואת הראות לקלילה. אל תפספסו את ההזדמנות לחזות בדגים וחיות טרופיות ימיות צבעוניות נוספות, בצבי ים, ובצמחייה פלאית, לשחות עם דולפינים ידידותיים ולשוט בין האיים בים המדהים. 

מלונות לכל המשפחה

יעד שוקק למשפחות, מאוריציוס לא מאכזבת גם בתחום האירוח. רבים מהמלונות היפהפיים שמציע האי מתאימים למשפחות עם ילדים, וכוללים סוויטות מרווחות או וילות עם מספר חדרי שינה, מועדוני ילדים מפנקים ופעילויות ייעודיות, מגרשי ספורט, ספורט ימי ללא הגבלה, מגוון מסעדות ואף אפשרויות לבסיס אירוח ״הכל כלול״ ברמה גבוהה במיוחד. חשוב לבחור בריזורטים הנמצאים בקרבת אטרקציות במאוריציוס, דוגמת מקורות מים בהם אפשר ליהנות משייט קאנו או חוף הים בו ניתן להתנסות בגלישת רוח וספורט ימי נוסף. 

כדי ליהנות מחופשה משפחתית מושלמת במאוריציוס חשוב לבחור במלונות המתאימים לכך וכן כאלו הנמצאים בקרבת האטרקציות האהובות עליכם. המומחים שלנו ישמחו לתכנן איתכם חופשה משפחתית במאוריציוס שתעלה על כל הציפיות.תוכלו לבחור מבין חבילות נופש מותאמות למשפחות, הכוללות טיסות למאוריציוס, מקומות לינה ואטרקציות שוות.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.