מלון לצד המים – חוויות מלון בלתי נשכחות במלדיביים ובמאוריציוס

מאת: גלי שחורי
בוודאי כבר ראיתם אותם באינטגרם -לינה ממש בקרבת המים, המומחים של ספיריט ריכזו עבורכם את מקומות הלינה על המים השווים ביותר במלדיביים ומאוריציוס.

כמעט כולנו נתקלים באופן קבוע ברשתות החברתיות ובאינטרנט בתמונות מיעדים טרופיים- המופלאות ביניהן הן ללא ספק אותן תמונות של חופים לבנים, מנוקדים בצמחייה טרופית, גובלים במים שצבעם טורקיז ולצידם בקתות נופש יפיפיות ומפנקות. 

מדהים לחשוב על כך, אבל באמת קיימים באיים המלדיביים ובמאוריציוס אפשרויות לינה כה מדהימות שנדמה שנלקחו מתוך גלויה- במדינות מתויירות אלה חווית המלונות היא יוצאת דופן מסוגה, ומאפשרת לנופשים לחוות שלווה אמיתית המתאפשרת רק על אי בודד. 

זהו הזמן המושלם בשנה לארוז מזוודות ולצאת לחופשה מרעננת, לכן אספנו עבורכם את האפשרויות המושלמות ביותר ללינה לצד המים.

מלונות במלדיביים לצד המיים

המלדיביים כוללים מעל לאלף איי אלמוגים קטנטנים, רובם המוחלט אינו מיושב. הודות לכך, קיימים שלל ריזורטים מפוארים על איים פרטיים ומבודדים הנתונים לנופשי הריזורט בלבד. רבים מהאיים ריקים לחלוטין ממגע אדם ומזמנים חוויה מרגשת של להיות היחידים על האי.

בין מלונות הפאר והריזורטים המופלאים תמצאו מקומות המציעים וילות פרטיות מעוצבות, מרווחות ומאובזרות, הממוקמות ממש על קו המים או בתוכם, ומציעות סיפון פרטי שממנו תוכלו לצאת בקו ישר אל עבר לגונות עוצרות נשימה. היתרון הגדול של המלדיביים הוא 26 האטולים (שוניות אלמוגים טבעתיות וגדולות ממדים) הפזורים בים המלדיבי, ומאפשרים בית גידול רחב לשלל יצורים תת ימיים ודגי שונית. מכל עבר פזורים אתרי צלילה קסומים, שבהם לא נדיר להיתקל בכרישים ידידותיים, מנטות, (מחבטנים- דגי ענק), דולפינים, צבי ים, צלופחים ולהקות דגים צבעוניות- לכן מומלץ במיוחד ליהנות מהים ולחקור אותו, אם בצלילה, שנירקול או שייט.

האווירה, השלווה והרומנטית במלונות אלה היא יוצאת דופן- חיבור אמיתי עם הטבע, לצד פינוקים וחוויות. פרטיות אמיתית ומרחבים קסומים להתבודד בהם, לצד הנוף מרהיב ביופיו.

דוגמאות למלונות מומלצים במיוחד-

  • Varu by Atmosphereממוקם על אי פרטי בקרבת האי המרכזי ומציע אירוח על בסיס הכל כלול, חוף פרטי ובריכה, מסעדות וברים, ספא ועוד שלל מתקנים מפנקים.
    אחת מהפעילויות המוצעות לאורחי המלון היא טיול שנורקלים לאזורי צלילה המרהיבים ביותר באזור.
  • Consance Halaveli אל האי הזה תגיעו במטוס ימי. חבילות האירוח של המלון היוקרתי, המציע סוויטות ווילות לצד המים וחופים ארוכים, לבנים ופרטיים, כוללות טיסה, טיסת פנים ואירוח שמתחיל מלינה וארוחת בוקר ומציע שלל מתקנים מפנקים. 
  • Raffles Maldives Meradhoo Resort- מלון ראפלס ממוקם על גבי שני איים ומקיים מתכונת ידידותית לסביבה. הסוויטות הפרטיות והיפות ממוקמות ממש מעל המים, ובקרבתן תמצאו גם מסעדות, בר קוקטיילים ושלל מתקנים. 

מלונות במאוריציוס ליד המים

מאוריציוס הוא אי גדול במיוחד שבורך במראות דמויי גן עדן-
חופים זהובים, מלאי סלעי גרניט וצמחייה טרופית הצופים לים צלול במיוחד המוקף בשונית אלמוגים מופלאה, יערות רחבים, הרים והרי געש, נהרות, מפלים ואגמים. ברקע הנוף האקזוטי, על חופיה הרחבים של המדינה הפראיים ממזרח ורגועים ממערב, ממוקמים מלונות יוקרה מפנקים ביותר המשקיפים על מי הטורקיז, רבים מהם מציעים חדרים וסוויטות אקסקלוסיביות לצד שירותים ברמה הגבוהה ביותר- כל אלו ממוקמים במרחק פסיעה מהחופים הארוכים והבודדים ומהטבע האקזוטי של האי. 


דוגמאות למלונות מומלצים במיוחד-

  • IW Marriott – נמצא בלב אתר מורשת לאומית של אונסק”ו, צוק לה מונד המפורסם, ומוקף ביער ירקרק. המלון מעוצב בסגנון קולוניאלי, מציע שלל מסעדות ומתקנים וצופה לים פראי וטורקיזי.
  • One&Only – המלון משתרע לאורכו של חוף פרטי בקרבת לגונות קסומות ומציע יחידות אירוח מעוצבות בסגנון טרופי ומרגיע, בריכות, מסעדות ומתקני ספורט.
  • -Trou Aux Biches מלון חמישה כוכבים יוקרתי המציע סוויטות עם בריכה פרטית, גנים ירוקים, מגוון רחב מאוד של פעילויות לכל הגילאים, מסעדות, מתחם קניות ועוד.

חוויות מיוחדות בבתי המלון

ברבים מאוד מבתי המלון באיים, ובכל מקומות הלינה שצוינו, קיימים פינוקים מיוחדים ושירותים נוספים מלבד לינה והסעדה. תוכלו למצוא סוויטות, וילות עם בריכות פרטיות (אשר מרבות מהן אפשר לקפוץ למי הים), אתרים עם בריכות ציבוריות יפהפיות ומתקנים דוגמת ספא, חדר כושר, מקלחות חיצוניות ועוד שלל תפנוקים. כמו כן, אותם מלונות מציעים שירותים מותאמים אישית- מילוי בקשות מיוחדות, פריטים נדרשים בחדר, ארוחות בסוויטה ועוד. 

ארוחה ליד המים

אחד היתרונות הגדולים בנופש באי בודד הוא האווירה בארוחות. תוכלו להבטיח שכל הארוחות שלכם יתקיימו לצד החוף, בנוף הפלאי של הגלים והרקיע, ושכל אחת מהן תהיה אחרת מהשנייה- תוכלו לבחור מתוך מגוון מסעדות הקיימות באתרי הנופש, הממוקמות גם הן לצד החוף ומציעות מגוון סוגי מנות מקומיות ובינלאומיות. תוכלו להזמין ארוחות לחדרכם במלון ולהנות מהשלווה והרומנטיקה, לצאת לפיקניק על החוף או בלב היער או אפילו להפליג לאי קטנטן ומבודד לחלוטין, לטייל בו ולסעוד בו את הארוחה השלווה בחייכם. 

למצוא את המלון המושלם עבורכם- בעזרת ספיריט!

אנחנו בספיריט הפקות עולם מכירים היטב את אפשרויות הלינה ביעדים הטרופיים, ופועלים בשיתוף פעולה עם הטובים שבהם לאורך שנים רבות. כמו כן, קיימים מלונות רבים שאליהם משתלם במיוחד להגיע דרכינו. 

הודות למומחיות במלונות פאר במלדיביים, במאוריציוס ובעוד יעדים רבים, נוכל למצוא עבורכם את המלון המושלם לצורכיכם, רצונותיכם ודרישותיכם, ולהתאים עבורכם את חבילת הנופש המפנקת והכדאית ביותר!     

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.