עונת גלישה במלדיבים – כל מה שאתם צריכים לדעת

מאת: אביב יטיב
מחפשים יעד מושלם לתפוס בו גלים? האיים המלדיביים נחשבים כיעד מבוקש ופופולרי לטיולי גלישה, קראו מהי העונה המומלצת לגלישה באיים המלדיביים וקבלו המלצות על איזה איים בקבוצת האיים המדהימה הזו כדאי לכם לגלוש.

האיים המלדיביים נחשבים כיעד מבוקש ופופולרי לטיולי גלישה, ולא מעט טסים מרחבי העולם בעקבות הגל המושלם בחופים המפורסמים בכל העולם. מי הטורקיז והגל המדהים שבמלדיביים מספקים חוויה בלתי נשכחת לצד מלונות וריזורטים מפנקים. כדי שלהגיע אליהם חשוב להתייעץ עם מומחים ולהגיע אל מלונות נגישים לסוולים השווים. חבילות התייעצו עם המומחים שלנו ונתכנן עבורכם חבילה מושלמת עם לינה במלון מפנק או ביאכטה מפוארת ומאובזרת היטב.

כדאי לדעת כי האיים המלדיבים שוכנים בלב האוקיינוס ההודי, בסמוך לקו המשווה, הם מחולקים ל-26 אטולים ויש מעל 1,200 איים, מרביתם אינם מיושבים. האקלים באזור טרופי ונוח רוב ימות השנה, הטמפרטורה הממוצעת באיים האקזוטיים נעה בטווח שבין 25 ל-32 מעלות צלזיוס, כל עונות השנה. עם זאת, יש באיים הטרופיים המפורסמים עונה יבשה ועונה רטובה, לכן העונה המומלצת לגולשים משתנה בין האטולים הצפוניים לאטולים הדרומיים.

גלישה במלדיביים

מתי העונה המומלצת לגלישה באיים המלדיבים? 

העונה המומלצת לגלישה באיים המלדיביים היא בחודשים אפריל – אוקטובר, בעונה זו כדאי להתמקד ביעדי הגלישה באטול הצפוני של מאלה, זו גם העונה המומלצת לגלישה ביעדים הממוקמים באטול הדרומי של מאלה. אם אתם מתכננים לגלוש באטולים המרכזיים כדאי לתכנן טיסות למלדיביים בין החודשים מאי עד אוקטובר, ובאטולים הדרומיים העונה המומלצת לגלישה היא שונה וכדאי להגיע בין פברואר לאפריל או בין אוגוסט לאוקטובר.

חופי הגלישה באיים המלדיביים התפרסמו בגלל הגלים המושלמים באזור ובשנים האחרונות היעד נבחר לאירוח תחרויות גלישה בינלאומיות בהן השתתפו הגולשים המקצועיים והידועים. יחד עם זאת, יש עוד שלל חופי גלישה מעולים באיים המלדיביים, חלקם פחות מוכרים לגולשים הישראלים.

אגב, בשנים האחרונות, ככל הנראה עקב ההתחממות הגלובלית, עונות הגלישה במלדיביים השתנו ואפשר לגלוש על גלים מעולים כל השנה. הגלים במלדיביים נשברים על שוניות מחוץ או בתוך המים, וגובה הגלים הממוצע הוא 2-0.5 מ’. לעיתים ניתן לתפוס גלים גבוהים של 4-3 מ’, אלו גלים חזקים עם צינורות חלולים מכיוון דרום מערב או דרום מזרח.

רוצים לשמוע עוד מהמומחים שלנו ?

השארו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם בהקדם.

באיזה איים וחופים במלדיבים מומלץ לגלוש ?

יעדי הגלישה המומלצים באיים המלדיביים הם:

האטול הצפוני של מאלה 

 קבוצת האיים ממוקדמת במרחק קצר משדה התעופה במאלה, כשעה של הפלגה בסירה מהירה. מומלץ לגלוש באזור Pasta Point עם הריף החד והחי, אך האזור מיועד לנופשים באתרי הנופש הסמוכים. באי Cokes תיהנו מתנאי גלישה טובים רוב הזמן עם גלים חלולים יחסית הנשברים לימין, ויש מגוון פתרונות לינה באזור אך היעד עשוי היות עמוס בגולשים.

כמו כן, כדאי לגלוש ב-Sultans, היעד מציע גלים ארוכים הנשברים ימינה, ודרומית ליעד תוכלו לגלוש ביעד פחות מוכר הנקרא Honky`s ובו גלים הנשברים שמאלה בגובה של עד 1.5 מ’. אל תפספסו גלישה באי Jailbreak, היעד מתאים לגולשים ברמה בינונית ומעלה, עם שבירות ימינה.

האטול הדרומי של מאלה 

 בקבוצה הדרומית של האיים יש לא מעט יעדים מושלמים לגלישה, ורוב היעדים פתוחים לציבור, והם פחות עמוסים לעומת החופים בצפון. היעד המומלץ ביותר באזור זה הוא Blue Bowls המציע גלים ארוכים ושבירת צינור לימין, עם זאת כאשר יש שפל יש סיכון לפציעות בגלל הריף החד.

הזמינו חבילה גלישה במלדיביים בהתאמה אישית

המומחים של ספיריט מכירים את איי המלדיביים וחופי הגלישה הטובים ביותר במלדיביים. נשמח לתפור עבורכם חבילת גלישה מפנקת הכוללת טיסות, העברות, בתי מלון מפנקים, טיסות פנים ועוד. אם אתם מחפשים את הגל המושלם – אנחנו נדאג לארגן לכם חבילת גלישה בהתאמה אישית מלאה.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.