יעדים לטוס אליהם עם ילדים בקיץ 2024

מאת: גלי שחורי
חודשי החורף הקרים הם הזמן המתאים לתכנן את חופשת הקיץ המשפחתית. זה הזמן לסקור את כל היעדים המתאימים לטיול עם ילדים.

 

טיול עם ילדים בחודשי הקיץ, או בכל מועד אחר, מצריך התארגנות מעט שונה מאשר זוג בודד או קבוצת חברים. החשוב ביותר הוא בחירת יעד שיש בו אטרקציות ופעילויות לילדים בהתאם לגילאי הילדים המצטרפים, ויחד עם זאת גם אטרקציות ופעילויות מעניינות להורים או לילדים המבוגרים יותר. איים כמו מאוריציוס, סיישל והמלדיביים לא נחשבים יעד תיירותי למשפחות, אך ההיפך הוא הנכון, כיוון שיש בהם מגוון אטרקציות שמתאימות לכל גיל.

איי סיישל המופלאים

זה לא היעד הראשון שיקפוץ לכם לראש כשחושבים על יעדים עם ילדים אך איי סיישל המדהימים מתגלים כמתאימים במיוחד. היעד נמצא במרחק טיסה קצר יחסית של שש שעות בלבד, כמו חלק ממדינות אירופה הרחוקות, ואינו מצריך חיסונים, ויזה או היערכות מיוחדת.

יעד תיירותי זה מתאים מאוד לחופשת בטן גב האהובה מאוד הן על זוגות והן על משפחות שמעוניינות לנוח ולנפוש ללא צורך בריצות סביב יעדים תיירותיים, אלא מחפשים רק לנוח ולהירגע. בסיישל ניתן לעבור בין האיים באמצעות מעבורת, לבקר בערים המרכזיות שהן קטנות מאוד בהשוואה לערים מרכזיות אחרות, ולצאת לסיור המקיף את כל האתרים המרכזיים כגון מגדל השעון המיניאטורי, מוזאון הטבע, השוק המקומי המרהיב וכדומה. 

בנוסף לאתרים ישנם מגוון עצום של פעילויות בינן ספורט מים שניתן להתאים לכל גיל, מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות בתוך נופים מדהימים וטבע פתוח, שייט קסום בין האיים השונים, מגוון סוגי ספורט יבשתי ואף חיי לילה עשירים. 

האיים המלדיביים למשפחות עם ילדים

גם יעד זה מושלם עבור משפחות. הטיסה אומנם ארוכה יותר ואורכת כעשר שעות, אך כוללת עצירת ביניים אחת שבה ניתן להתרענן, לחלץ עצמות ולתת לילדים מעט זמן להתרוצץ ולהוציא אנרגיה. אין צורך בהכנות מיוחדות, שכן חופשה באיים המלדיביים מציעה מנוחה מוחלטת בשילוב כמה פעילויות או אטרקציות מדליקות לכל הגילים.

במלדיביים מוצעים חדרי מלון קסומים, שחלקם אפילו ממוקמים בתוך הים כך שהם מהווים אטרקציה מופלאה בפני עצמה לילדים ולמבוגרים כאחד.

כמו כן בחופשה חלומית זו תוכלו ליהנות מאטרקציות כגון: שיט לצד דולפינים ולווייתנים, ספארי צלילה מרתק ובו מגוון חיות ים שלא ניתן לראות באזורים אחרים, טיפוס הרים כחלק ממגוון חוויות אקסטרים מטריפות, סיור בין בתי מלאכה שונים וייחודיים בעיר וכמובן מבחר שווקים ואפשרויות שופינג בעיר.

חופשה חלומית במאוריציוס הקסומה

גם מאוריציוס מפתיעה בכך שהיא יכולה להיות יעד תיירותי מושלם עבור משפחות עם ילדים בכל הגילים.

טיסה ליעד זה אורכת כ-11 שעות טיסה עם עצירת ביניים אחת והפרש השעות בינינו הוא שעתיים בלבד. היא נמצאת מזרחים להודו וניתן להתנהל בה בשפה האנגלית או הצרפתית. 

רוצים לשמוע עוד מהמומחים שלנו ?

השארו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם בהקדם.

חופים קסומים, מים בגוון טורקיז מהפנט, נופים עוצרי נשימה, מלונות חלומיים ועוד. כל אלו הם המהות של חופשה במאוריציוס, ויחד איתם מוצעות מגוון אטרקציות נהדרות כגון: מוזאון הסוכר שהוא אחת התעשיות המרכזיות במקום, מקדשים הודים יפהפיים, מוזאון הצדפות, גן החיות והאקווריום, הגנים הבוטניים, שחייה עם דולפינים, שייט בקטמארן ועוד. ניתן לצאת לטיולים רגליים עם הדרכה או באופן עצמאי, לטייל בעיר הבירה, לשכור אופניים לסיורים ועוד. 

כמו כן, פארק שבע הצבעים מעורר יראת כבוד כלפי הטבע והוא אחד האתרים שלא כדאי להפסיד, גם הילדים יוקסמו מצבעי החול הלא טבעיים הללו. 

עוד אטרקציה שלא כדאי לפספס ההיא  ביקור בספארי המקומי שבו ניתן להסתובב וללטף אריות, דבר שירשים את הילדים, אפילו הגדולים מביניהם.

שווקי האוכל ססגוניים מציעים מגוון מאכלים גדול, פירות וירקות אקזוטיים, טעמים וריחות שאין דומה להם. יקבי יין ייחודיים, מפעלי תה, שדות אננס ועוד. כל אלו מהווים אטרקציות למבוגרים שבחבורה. 

המלונות במאוריציוס מציעים חבילות מפנקות בהן “הכול כלול”, כך שלעיתים ניתן להתפתות שלא לצאת מתחומם כלל. 

חופשה חלומית בווילה מפוארת באירופה

אירופה תמיד הייתה יעד תיירותי מבוקש עבור כל סוג הטיולים, ירח דבש לזוג צעיר, טיול בר או בת מצווה, חופשת סוף שבוע קצרה להתרעננות ולטעינת מצברים וכמובן טיול משפחות בכל האטרקציות המרכזיות. 

בטיול עם ילדים קטנים ניתן לשכור אחת מבין מבחר הווילות הפרטיות המוצעות להשכרה ולעשות ממנה בית הרחק מהבית. אפשרות מצוינת להתפנק ברמה הגבוהה ביותר ואף ליהנות ממגורים בווילות עם בריכות פרטיות ואבזור איכותי שיהפוך את השהות שלכם ללא פחות ממושלמת.

כאשר מתכננים טיול עם ילדים, חשוב לבחור יעדים שיש בהם אטרקציות הן עבורם והן עבור המבוגרים, לבחור מקומות לינה שיתאימו לכל המשתתפים וצורכיהם וכן יעד שמשך הטיסה אליו מתאים גם לילדים הצעירים ביותר.

טיול עם ילדים הוא חוויה מיוחדת ומלכדת. זו הזדמנות להשאיר את הסחות הדעת מאחור ולבלות זמן איכותי יחד.   

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.