ויקטוריה – איי סיישל: טיפים מהמומחים לסיישל

מאת: אביב יטיב
ויקטוריה היא עיר הבירה של סיישל ונמצאת באי מאהה, נקודת ההתחלה שלכם במהלך הנופש האיי בסיישל, ריכזנו לכם כאן את כל המידע שאתם צריכים לדעת על ויקטוריה לקראת הנופש החלומי שלכם באיי סישל.

ארכיפלג איי סיישל ממוקם בלב האוקיינוס ההודי, מזרחית ליבשת אפריקה. מדינת האיים כוללת כ-115 איים, מתוכם 33 מיושבים. האי הגדול והמרכזי נקרא מאהה, זהו אי טרופי מרהיב ביופיו עם הרים גבוהים, שמורות טבע וכמובן חופים נפלאים עם חול בגוון לבן ומים צלולים ונקיים, ובו נמצאת גם עיר הבירה ויקטוריה.  

האי מאהה (Mahe) מהווה את נקודת ההתחלה של החופשה שלכם בסיישל, בו נמצא שדה התעופה הבינלאומי, במרחק קצר מעיר הבירה. ויקטוריה נחשבת לעיר הבירה הקטנה בעולם, יש בה מספר אתרים תיירותיים ואטרקציות מיוחדות, שוק ססגוני המתאים לחובבי השופינג והשווקים, מסעדות מעולות וחופי ים מטופחים עם מועדוני ספורט ימי וצלילה. 

אם תמיד חלמתם על חופשה באי טרופי ואקזוטי עם חופים, ריזורטים ואתרי צלילה מהיפים בעולם – המומחים של ספיריט הפקות עולם יתפרו לכם חבילות נופש לאיי סיישל בהתאמה מלאה לרצונות שלכם, עם אטרקציות חווייתיות ומלונות מהטובים ביותר.

איך מגיעים לבירת סיישל?

יש הרבה איים בעולם אבל נדיר למצוא שילוב מהמם כמו הנופים היפהפיים, הג׳ונגל, התרבות לצד הבתוליות של איי סיישל. איי סיישל מציעים גן עדן עלי אדמות עם צמחייה טרופית עשירה, חופים קסומים עם עצי קוקוס, שוניות אלמוגים, מים בצבע טורקיז, פירות טרופיים עסיסיים ותושבים מקומיים ידידותיים. איי סיישל הפכו ליעד נחשב בקרב תיירים מכל העולם ולא סתם, הם מתאימים לזוגות החושקים בירח דבש או בחופשה רומנטית עם שקיעות עוצרות נשימה, למשפחות עם ילדים, לחובבי טבע ולכל מי שאוהב את החיים הטובים.

תוכלו להגיע לויקטוריה סיישל בטיסה ישירה לאיי סיישל אשר אורכת כ-6 וחצי שעות, הטיסה תנחת בנמל התעופה הבינלאומי של סיישל אשר ממוקם דרום מזרחית לויקטוריה – בירת סיישל. שדה התעופה אכן מעט מרוחק ממרכז האי אך תוכלו להזמין חבילות נופש הכוללות טיסות והעברות משדה התעופה.

חשוב לדעת שמרבית המלונות כלל לא נמצאים בעיר ויקטוריה, אלא לאורך החורף באי מאהה. מה בכל זאת יש לעשות בעיר? רכזנו עבורכם את המידע הרלוונטי.

חבילות הנופש לאיי גן העדן באוקיינוס ההודי של ספיריט כוללות טיסות לסיישל, העברות, בתי מלון ועוד. רוב התחבורה בין האיים מבוססת על מעבורות וסירות, אפשר להתנייד בין האיים גם באמצעות מטוס ימי או מסוק פרטי.

מה כדאי לעשות בויקטוריה?

עיר הבירה ויקטוריה קטנה וססגונית, היא ממוקמת בצפון האי, גרים בה כ-27,000 תושבים בלבד, כשליש מאוכלוסיית המדינה. אתרי החובה והאטרקציות מעניינות והחשובות ביותר בבירת סיישל הם מגדל השעון שהוקם בשנת 1903, השנה שבה מדינת האיים הפכה למושבה בריטית, המגדל מעוצב בסגנון המאפיין את גשר ווקסהול שבלונדון. 

כמו כן, כדאי לבקר בבית המשפט הממוקם במבנה יפהפה, בגנים הבוטניים המפורסמים ובהם זנים מיוחדים של צמחים, ציפורים וחיות, במוזיאון הלאומי להיסטוריה של ויקטוריה, במוזיאון הטבע המרשים, בחופי הים הקסומים, באי המלכותי הצמוד ״עדן״ ובשוק סר סליון קלארק. השוק הססגוני הומה אדם בעיקר בסופי שבוע, יש בו דוכנים וחנויות לממכר דגים ופירות ים טריים, ירקות ופירות טרופיים, תבלינים אקזוטיים, מזכרות, בגדים ועוד.

במהלך החופשה כדאי לטייל ברחבי האי, לבלות בחופים הפראיים עם המים הצלולים בגוון טורקיז, לטייל בשמורות הטבע המדהימות ביופיין בהן תוכלו לפגוש מקרוב בעלי חיים נדירים, וכדאי לשלב צלילות או שנרקול באתרי הצלילה המפורסמים. 

איזה מלונות מומלצים בויקטוריה?

בין המלונות המומלצים באי מאהה ניתן למנות את:

המומחים של ספיריט תופרים עבורכם חבילות נופש  הכוללות לינה במלונות הטובים ביותר באי מאהה, אפשר לשלב מלונות באיים נוספים.

הכנסו עכשיו לפרטים נוספים על המלונות והחבילות הבלעדיות של ספיריט לסיישל.

הערכים של Spirit

  • 01

    יצירתיות

    בכל דבר שאנו עושים תמיד נחפש את הזווית השונה, היחודית, המרגשת והמפתיעה, זו שאיש עוד לא חשב עליה - לא אתם, לא הקולגות שלנו ואפילו לא אנחנו.

  • 02

    התשוקה לאקזוטי

    כאלו אנחנו. נמשכים אל הלא-מוכר, המסתורי,הממתין לגילוי. זה מה שגורם לדם בעורקינו לזרום, מסעיר לנו את הדימיון ומעורר בנו את התשוקה ליעד הבא.

  • 03

    איכות ללא פשרות

    יש שיקראו לזה פרפקציוניזם, אנחנו קוראים לזה מחוייבות. מחוייבות להעניק לכם חוויית פרימיום אקסקלוסיבית בכל שלב ושלב בטיול, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על כל פרט, מהגדול לקטן.

  • 04

    חוויה בהתאמה אישית

    אנו אוהבים אנשים סקרנים ופתוחים, ששואפים לחוות את העולם בדרכם היחודית. אין אתגר שמספק אותנו יותר מלתפור עבורכם את הטיול האולטימטיבי, בהתאם לשאיפות, לחלומות ולצרכים שלכם.